saraamini698

saraamini698

سارا امینی

چرا باید در دوران بازنشستگی با فارکس معامله کنید؟

بازنشسته بودن دلیلی برای عدم توجه به معامله در فارکس نیست، در واقع، می تواند بهانه ای عالی برای انجام آن باشد.

در این مقاله، ما قصد داریم توضیح دهیم که چرا انجام معاملات فارکس در دوران بازنشستگی می‌تواند بهترین تصمیمی باشد که شما می‌گیرید.

برای شروع، می توانید یک مهارت جدید یاد بگیرید، نیازی به نشستن و انجام هیچ کاری نیست. حتی ممکن است متوجه شوید که انرژی زیادی دارید و می خواهید از آن به خوبی استفاده کنید.

به بازنشستگی خود فکر کنید تا کاری جدید انجام دهید، فصل جدیدی از زندگی خود را برای شروع کاری انجام دهید، اما مهمتر از آن، در نهایت می توانید پول خود را به کار بگیرید.

علاوه بر این، ممکن است متوجه شوید که صندوق بازنشستگی شما برای زنده ماندن شما در دوران پیری کافی نخواهد بود و احتمالاً باید راهی برای ماندگاری بیشتر پول خود پیدا کنید.

بیایید به برخی از دلایل کلیدی که باید به عنوان یک بازنشسته تجارت فارکس را در نظر بگیرید، نگاهی بیاندازیم.

بیشتر بدانید:

چگونه مطمئن شوید که کارگزار فارکس شما قابل اعتماد است

 
چرا تجارت فارکس؟

زیرا نقدشوندگی ترین بازار است و بیشترین پول را جابه جا می کند. فرصت های بیشتری برای ورود و خروج از بازار وجود دارد و می توانید با سرمایه کمتری معامله کنید.

آیا می دانستید که بازار فارکس تقریباً 5 تریلیون دلار در روز حرکت می کند؟ این مبلغ حیرت انگیزی است.

ورود به بازارهای دیگر مانند سهام می تواند گران تر باشد. علاوه بر این، فارکس را می توان با سرمایه بسیار کمتری معامله کرد زیرا ارزها به پیپ تجزیه می شوند.

پیپ ها چهار رقمی بعد از نقطه اعشار هستند. معامله با چنین مبالغ اندکی همچنین به این معنی است که می توانید در مورد مقداری که تصمیم به معامله دارید بسیار دقیق تر باشید.

علاوه بر این، می توانید با پول بسیار کمی یک حساب باز کنید. در بیشتر موارد، حداقل 200 دلار یا کمتر مورد نیاز است.

و برای بهتر کردن اوضاع، اکثر کارگزاران اهرم خوبی ارائه می دهند. به این معنی که با سرمایه کم می توانید مقدار زیادی پول معامله کنید.
سایر روش های پس انداز پول می توانند بی اثر باشند

 

حساب پس انداز، تورم

آیا متوجه شده اید که حساب پس انداز شما آنقدر سود ندارد؟ بدتر از همه، بیشتر حساب‌های پس‌انداز سود کافی برای غلبه بر تورم ندارند.

در برخی موارد، تورم ممکن است بالاتر از آن چیزی باشد که پس انداز کرده اید و باعث می شود ارزش پول شما کمتر از زمانی باشد که در ابتدا سرمایه گذاری کرده اید.

برای استفاده واقعی از پول خود، باید فعال تر باشید. تصور نکنید که با قفل کردن آن در جایی ارزش آن افزایش می یابد.

 

تجارت فقط مختص جوانان نیست

به عنوان یک فرد مسن تر، می توانید از بلوغ ذهنی بیشتری نسبت به اکثر معامله گران بهره مند شوید. شما عاقل تر هستید و می توانید تصمیمات آگاهانه تری نسبت به معامله گران جوان بگیرید.

شما تجربه زیادی از زندگی برای وارد کردن به تجارت دارید. به علاوه، بیشتر تاجران جوان خودشان را به خوبی نمی شناسند و این می تواند آنها را به اشتباه سوق دهد.

داشتن ذهنیت مناسب برای تجارت بسیار مهم است. شما باید بدانید زمانی که از معاملات خود عصبانی یا ناراحت هستید و بدانید که از معامله گری دور شوید.

اگر به معامله ادامه دهید، ممکن است اشتباهات بیشتری مرتکب شوید و بیشتر ضرر کنید. و این فقط زمانی نیست که شما در حال بدی هستید، بیش از حد هیجان زده و مثبت هستید و به همان اندازه خطرناک هستید.

تفکر انتقادی و تصمیم گیری برای تجارت موثر حیاتی است.

علاوه بر این، به عنوان یک معامله گر مسن تر، در مورد نحوه عملکرد بازار و تأثیر آن بر آن عاقل تر خواهید بود.

شما احتمالاً در طول زندگی خود رویدادهای اقتصادی و سیاسی متفاوتی را مشاهده کرده اید که چگونه بر بازار تأثیر گذاشته است.

چند دلیل کلیدی که چرا معامله گران مسن تر معامله گران بهتری می کنند:

    تجارت بدون احساس به تجارت فقط به عنوان پول نگاه کنید و اجازه ندهید احساسات آنها کنترل شود.
    منطقی به معاملات نگاه کنید. به عنوان یک بازنشسته، مهارت های تفکر انتقادی دقیق تری خواهید داشت.
    ارزیابی بهتری از ریسک انجام دهید. مدیریت ریسک مهمتر از کسب درآمد است.

 

بازنشستگان ممکن است ریسک را بهتر درک کنند

بهترین معامله‌گران ریسک را تا جایی که ممکن است کاهش می‌دهند و در پول خود صرفه‌جویی می‌کنند، آن‌ها را روی معاملاتی که از آن مطمئن نیستند، پرتاب نمی‌کنند.

آنها به دنبال کاهش خطرات خود تا حد ممکن و افزایش سود خود هستند.

اگر ریسک آنها خیلی زیاد باشد و پاداش به اندازه کافی قابل توجه نباشد، آنها تلاشی برای انجام معامله نمی کنند.

نکته مهم در مورد معامله، ساده نگه داشتن امور است. نیازی به پیچیده کردن مسائل با نمودارهای زیاد نیست، بنابراین اجازه ندهید جنبه فنی شما را بترساند. ساده اغلب به معنای خطر کمتر است.

انتظار نداشته باشید که فوراً سود کنید. یادگیری تجارت زمان می برد، حتی زمانی که اصول اولیه را یاد گرفته اید، هنوز باید یاد بگیرید که چگونه یک استراتژی موثر را کنار هم قرار دهید.

برای آشنایی با برترین استراتژی های مدیریت ریسک در معاملات فارکس روی لینک https://www.ig.com/en/trading-strategies/top-risk-management-strategies-in-forex-trading-200630 کلیک کنید!

 
چقدر می توانم انتظار کسب درآمد داشته باشم؟

این تا حد زیادی به میزان سرمایه گذاری شما در معاملات از نظر زمان و پول بستگی دارد و هیچ پاسخ واقعی برای این سوال وجود ندارد.

همچنین بستگی به نحوه تجارت شما دارد. یک تفاوت اساسی بین معاملات روزانه و معاملات نوسانی وجود دارد.

معاملات روزانه یا معاملات روزانه زمانی است که شما یک سری معاملات در طول روز انجام می دهید.

معاملات نوسانی جایی است که شما یک معامله بزرگ انجام می دهید و آن را پس از مدت معینی از روزها، هفته ها یا ماه ها می بندید.

هر سبک معاملاتی که تصمیم می گیرید، باید درصد معینی از هر معامله را پس بگیرید. کسب بین 5 تا 10 درصد برای اکثر معامله گران قابل قبول است.

با این حال، یک نکته کلیدی که باید به خاطر داشته باشید این است که بازار همیشه صعودی نخواهد بود. شما همیشه پول در نمی آورید و پذیرش ضرر بخش مهمی از یادگیری نحوه تجارت است.

اهداف شما باید با توجه به عملکرد بازار تغییر کند. زمانی که در حال بازنده هستید، به شدت توصیه می شود که به دنبال کسب سودهای کوچکتر باشید یا به سادگی تجارت را متوقف کنید.

همچنین باید مراقب داستان های موفقیت باشید. همه آنها را باور نکنید، بسیاری از آنها دروغ، اغراق آمیز یا فقط داستان هایی از شانس احمقانه هستند.

در هر سنی که هستید، باید اهداف واقع بینانه و قابل دستیابی را تعیین کنید که می توانند در طول زمان به روز شوند. این شاید مهمترین چیزی است که باید به عنوان یک معامله گر برای آن تلاش کرد.

 

برای موفقیت، باید ثابت قدم باشید.

همچنین باید فقط چیزی را سرمایه گذاری کنید که مایلید از دست بدهید. پولی که در صورت گم شدن می توانید آن را از نظر ذهنی بپذیرید.

 
به عنوان یک بازنشسته، ممکن است اهداف کوتاه مدت مهمتر در نظر گرفته شوند

نکته کلیدی که معامله گران بازنشسته باید به آن عادت کنند، تفکر در کوتاه مدت است. برای مدت طولانی، آنها احتمالاً به درازمدت فکر خواهند کرد. پس انداز برای آینده، بازنشستگی آنها.

آنها اکنون باید به جای آن به این فکر کنند که چگونه کارها را اکنون سودآور کنند.

بازنشستگان باید بیشتر از تاجران جوان مراقب باشند زیرا زمان کمتری برای جبران ضرر دارند.

با این حال، تاجران بازنشسته نیز می توانند از داشتن درآمدی که اکثر تاجران جوان ندارند، بهره مند شوند. البته، با این حال، با پولی که برای زندگی نیاز دارید معامله نکنید.

شما باید مقداری پول اختصاصی برای تجارت و پول اختصاص داده شده برای زندگی داشته باشید. از این گذشته، تجارت فارکس یک تجارت است و باید مانند آن رفتار کرد، مانند بازی کردن در لاتاری نیست.

به عنوان یک فرد بازنشسته، اگر سرمایه خوبی داشته باشید، مزیتی خواهید داشت زیرا برای همیشه پول درآوردن احساس فشار نمی کنید.

تجارت بیشتر به یک زمان گذراندن تبدیل می شود تا یک شغل.

معامله گران جوان تر و با سرمایه کمتر ممکن است این فشار را احساس کنند زیرا پولی که به دست می آورند یا از دست می دهند تنها چیزی است که دارند.

بدون این فشار، می توانید زمان خود را برای یادگیری و اعتماد به نفس بیشتری در معاملات خود اختصاص دهید.

فشار بیش از حد می تواند منجر به تصمیمات معاملاتی بد شود، مانند ورود یا خروج خیلی زود یا خیلی دیر از بازار.

اگر ایده تجارت کوتاه مدت را دوست ندارید، استراتژی های معاملاتی روند بلند مدت ممکن است گزینه بهتری باشند.

آنها به تلاش بسیار کمتری نیاز دارند که منجر به استرس کمتری برای خود و زمان بیشتری روی دستان شما می شود.

همچنین، استراتژی دیگری که می توانید اجرا کنید این است که فقط در زمان همپوشانی بازار معامله کنید. این زمانی است که بازار لندن با توکیو یا نیویورک همپوشانی دارد.

شناخته شده است که این جلسات نسبت به بقیه روز فعال تر هستند و تنها چند ساعت طول می کشند. این استراتژی همچنین به شما زمان آزاد بیشتری در طول روز می دهد.

 

نکات کلیدی

اگر چیزی از این مقاله به یاد دارید، آن را به این نکات کلیدی بیان کنید.

     تجارت فارکس فقط برای جوانان نیست. به عنوان یک معامله گر مسن تر، خلق و خوی بسیار بهتری خواهید داشت و کمتر احساساتی خواهید شد.
     بازنشستگان زمان کمتری دارند و باید بیشتر روی کسب درآمد در کوتاه مدت تمرکز کنند. این به معنای انجام معاملات کوچکتر و سریعتر است.
     تجارت یک مهارت عالی برای یادگیری در اوقات فراغت است. یادگیری یک مهارت جدید پس از بازنشستگی بسیار توصیه می شود.
     بازار فارکس بزرگترین بازار در جهان است. فرصت های بسیار بیشتری نسبت به هر بازار دیگری ارائه می دهد.

برای یادگیری استراتژی جامع معاملاتی فارکس اینجا کلیک کنید!

saraamini698
saraamini698 سارا امینی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋