Sara

Sara

AHMADI

قویترین قرص ها برای اختلال نعوظ

 

هر دارویی که برای اختلال نعوظ استفاده می شود ترکیب شیمیایی متفاوتی دارد. این تفاوت‌های کوچک بر نحوه عملکرد دارو، مانند سرعت اثرگذاری و از بین رفتن آن و عوارض جانبی احتمالی تأثیر می‌گذارد. پزشک می تواند بر اساس این عوامل، سلامت عمومی فرد و سایر داروهایی که مصرف می کند، یک دارو را برای اختلال نعوظ توصیه کند:

سیلدنافیل (ویاگرا) : این دارو زمانی بهترین اثر را دارد که آن را با معده خالی یک ساعت قبل از رابطه جنسی مصرف کنید. جذب شدن این قرص در بدن بعد از یک وعده غذایی پرچرب یا الکل بیشتر طول می کشد. اثرات آن اغلب 4 تا 5 ساعت باقی می ماند. اگر اختلال نعوظ خفیف تا متوسط ​​داشته باشید، ممکن است اثر آن برای مدت بیشتری باقی بماند.
واردنافیل : این دارو نیز زمانی بهترین اثر را دارد که آن را یک ساعت قبل از رابطه جنسی با معده خالی مصرف کنید. مانند سیلدنافیل، یک وعده غذایی پرچرب یا الکل مانع از جذب سریع آن در بدن می شود. واردنافیل معمولا 4 تا 5 ساعت اثر می کند. اگر اختلال نعوظ خفیف تا متوسط ​​داشته باشید، ممکن است اثرات آن بیشتر طول بکشد.
تادالافیل (سیالیس) : این دارو با یا بدون غذا یک ساعت قبل از رابطه جنسی مصرف می شود. تا 36 ساعت کار می کند. می توان آن را به مقدار کم به صورت روزانه یا در در دوز های بالاتر به توصیه پزشک مصرف کرد.
آوانافیل (استندرا) : بسته به دوز، می توانید این دارو را با یا بدون غذا 30 دقیقه قبل از رابطه جنسی مصرف کنید. در صورت داشتن اختلال نعوظ ​​خفیف تا متوسط، اثر این قرص 4 تا 5 ساعت یا بیشتر طول می کشد.
همه این داروها برای اختلال نعوظ به خوبی کار می کنند. در هنگام انتخاب یکی از این قرص ها، پزشک به ترجیحات فرد، مانند هزینه، سهولت استفاده، مدت زمان ماندگاری اثرات دارو و عوارض جانبی قرص ها توجه می کند.

منبع : مجله پزشکی بیچشک

 

Sara
Sara AHMADI

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋