samitechnic

samitechnic

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی

علت کار نکردن موتور یخچال

علت خرابی موتور یا کمپرسور یخچال میتواند از قطعات داخلی یخچال شما باشد که میتوان به این موارد اشاره کرد:

← معیوب شدن سیم کشی

← خرابی اورلود

← خرابی ترموستات 

← سوختن برد الکترونیکی

← قطع شدن سیم پیچ موتور

← سوختن موتور یخچال

← کمبود ولتاژ برق

شناسایی علت کار نکردن موتور یخچال قدیمی و یا جدید توسط تکنسین و یا تعمیرکار متخصص انجام می شود که برای تعمیر و یا تعویض موتور یخچال شما میتوانید با مشاوران ما با شماره 09214104100 در ارتباط باشید تا برای شما تعمیرکار اعزام کنند.

بهترین راه برای اینکه از کارکرد صحیح یخچال خود اطمینان حاصل کنید چند نکته وجود دارد تا با چک کردن از سلامت یخچال و موتور یخچال باخبر شوید.

همیشه در تمام کارهایی که با برق سروکار دارد باید ابتدا برق را جدا کنید پس در این مرحله هم ما احتیاز میکنیم و یخچال را از اتصالات برقی جدا میکنیم.

در پشت دستگاه پشت محفظه توری موتور واقع شده محفظه را جدا می کنیم و با اهم متر دو طرف سیم موتور یخچال را چک می کنیم که این اندازه باید بین 6 تا 8 اهم باشد. که نشانه سلامت موتور یخچال است.

یکی دیگر از کارهایی که برای کار نکردن موتور ساید میتوان انجام داد این است که موتور را از یخچال جدا کنید و به برق مستقیم وصل نمایید. البته اگر تخصص کافی ندارید و به اصطلاح دست به آچار نیستید این کار را انجام ندهید.

شما میتوانید برای علت کار نکردن موتور یخچال ساید با نگاه کردن به روغن موتور یخچال هم از سالم بودن و یا خرابی آن هم مطلع شوید. به گونه ای که اگر روغن درون موتور تمیز و شفاف بود یعنی موتور سالم است و مشکلی ندارد اما اگر روغن سیاه و کدری را مشاهده کردید یعنی موتور شما دچار مشکل شده که باید هر چه سریعتر با مرکز تخصصی سامی تکنیک در ارتباط باشید تا برای شما تکنسین اعزام شود.

 

samitechnic
samitechnic تعمیرات تخصصی لوازم خانگی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋