samitechnic

samitechnic

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی

ارور HRS یخچال جنرال الکتریک

 

زمانی که یخچال و یا ساید بای ساید جنرال الکتریک یا همان کد ارور ساید GE بر روی صفحه نمایشگر ظاهر میشود و یخچال شما را دچار مشکل می کند کد خطایی با عنوان hrs در صفحه نمایشگر ساید ظاهر می شود. که این ارور خطا نشان دهنده آن است که برد یخچال شما دچار سوختگی شده است. دلیل این امر نوسانات پی در پی برق است که این کد خطا را ظاهر کرده است که بهترین کار تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک است که برای تعمیر برد یخچال شما در منزل شما حضوریابند.

ارور hrs در یخچال زمانی ظاهر میشود که یخچال شما جنرال الکتریک باشد و بر نمایشگر یخچال طاهر میشود و در این موقع احتیاج به اعزام تکنسین است. شرکت سامی تکنیک با بیش از نیم قرن تجربه و دارای نمایندگی های معتبر تعمیرگاه یخچال جنرال الکتریک و داشتن تکنسینهای مجرب، متعهد و کارآمد مفتخر است؛ تعمیر یخچال GE را در منزل را با ضمانت نامه 3 الی 12 ماهه رسمی تعمیر نماید.

رایج ترین اروری که در یخچال های جنرال الکتریک بر روی نمایشگر نمایش داده می شود ارور  HRS می باشد. زمانی که ارور  HRS در یخچال جنرال الکتریک بر روی نمایشگر ظاهر شود یخچال به هیچ وجه ممکن کار نمی کند. و فقط لامپ های داخل و LED آن روشن می شود. ارور HRS در یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک یکی از بدترین و پر هزینه ترین ارورهای این یخچال می باشد.

samitechnic
samitechnic تعمیرات تخصصی لوازم خانگی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋