samitechnic

samitechnic

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی

قیمت موتور یخچال

 

موتور یخچال یکی از قسمت های مهم و کاربردی یخچال شماست. کارکرد موتور یخچال به گونه است که گازی که در یخچال تزریق شده تبدیل به سرما می شود و این سرمای ایجاد شده در یخچال جریان پیدا می کند و باعث می شود یخچال سرما داشته باشد و باعث خنک شدن محفطه داخلی یخچال می شود.

برای خرید موتور یخچال و انتخاب مدل موتور و راهنمایی بهتر میبایست با شماره 09214104100 در ارتباط باشید تا شما را اهنمایی کنند.

وتوری که در یخچال فریزر و یا ساید بای ساید شما وجود دارد انواع مختلفی دارند. اگر یخچال شما دچار مشکل شده است و نیاز به تعویض موتور یخچال دارید باید با مشاوران فنی سامی تکنیک در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند تا بهترین نوع موتور و کمترین قیمت را برای دستگاه شما پیشنهاد دهند.

ما در مرکز تخصصی موتور یخچال انواع موتورهای موجود در بازار را عرضه میکنیم یکی از این نوع موتورهایی که بیشتر مورد استفاده در یخچال است موتور یخچال امبراکو است. همچنین با وجود تنوع زیادی که در موتور است موتور هایتک را هم میتوانید استفاده کنید که برای استعلام قیمت موتور یخچال هایتک میتوانید با ما در ارتباط باشید.

یکی دیگر از انواع موتورهای یخچال, مدل دانپر است که برای دریافت قیمت موتور یخچال donper میتوانید وارد مقاله این بخش شوید و اطلاعات کاملی به دست آورید.

از مدل هایی که برای شما بیان کردیم موتور دانفوس هم میتوان اشاره کرد. کمپرسور دانفوس امروزه با نام Secop نیز یاد می شود. هم برای یخچال فریزر و هم ساید بای ساید شما پیشنهاد میشود که برای قیمت موتور یخچال دانفوس با مشاوران فنی ما در ارتباط باشید تا کمترین هزینه را نسبت به رقبا بیان کنند.

موتور یخچال قیمت موتور یخچال
موتور یخچال سامسونگ 3میلیون تا 4میلیون پانصد هزار تومان
موتور یخچال ال جی 3میلیون تا 4میلیون پانصد هزار تومان
موتور یخچال امبراکو برزیل 2میلیون تا 4میلیون تومان
موتور یخچال هایتک 2میلیون تا 3میلیون پانصد هزار تومان
موتور یخچال دامپر 2میلیون تا 3میلیون تومان
samitechnic
samitechnic تعمیرات تخصصی لوازم خانگی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋