samirsa1400

samirsa1400

توسط ۲ نفر دنبال می شود

15 نکته در مورد اینکه با کیف های کوچک چه بپوشید

ظاهراً پس از اولین عرضه کیف Le Chiquito، صنعت مد دنبال شد. اکنون می توانید نسخه کوچکی از بدنام ترین مدل های کیف برندهای سطح بالا را پیدا کنید. اگرچه انتظار نداشته باشید که آنها ارزان تر باشند - قیمت آنها به اندازه کیف های سایز کامل است، و این فقط نشان می دهد که این روند تا چه حد است.

اگر تعجب می‌کنید که چرا دقیقاً این روند دنیای مد را طوفانی کرد، ما پاسخ‌ها را داریم. اولا این کیف ها بسیار متنوع هستند و می توانند با هر نوع لباسی مطابقت داشته باشند. با یک مهمانی، شاید یک سفر به موزه یا حتی یک استراحت ناهار شروع کنید. با بهینه‌سازی روزافزون اطلاعات در تلفن‌ها و تبلت‌های ما، این کیف‌ها حتی می‌توانند برای جلسات کاری خاص در کنار شما باشند. بهترین چیز در مورد آنها این است که جمع و جور و شیک هستند.

 

5 نوع مختلف کیف های کوچک

اگرچه هر کیفی با اندازه مشخصی را می توان یک کیف کوچک در نظر گرفت. چه صلیب بدن باشد، چه کوله پشتی و چه کیف. هنوز چندین مدل کیف کوچک بسیار منحصر به فرد و معروف وجود دارد.

 

کیف باگت/شانه:

شماره یک لیست، کیفی است که به احتمال زیاد اکنون با آن بیشتر آشنا خواهید شد. این مدل کیف عمیقاً از شکل Prada Re-Edition نشات می‌گیرد که در اوایل سال گذشته جهان را تحت تأثیر قرار داد. این مدل به عنوان کیف شانه نیز شناخته می شود - زیرا طول دسته و شکل پایه آن منحنی مناسبی را برای قرار دادن روی شانه شما ارائه می دهد.

کلاچ پاکت:

کلاچ پاکت یک کیسه کوچک صاف و بدون دسته است که به شکل پاکت است.

کیف کوچک:

این مدل کیف دقیقاً شبیه به نظر می رسد. این به سادگی یک نسخه مینیاتوری از ظاهر یک کیف معمولی است.

کیسه سطلی:

کیسه سطلی از پارچه نرمی ساخته شده است و شکل سطلی را به خود می گیرد که در بالا فرو رفته است. این سبک معمولا با دسته کوتاه و بلند (بدنه متقاطع) عرضه می شود.

 

کیف گرد:

در نهایت کیفی را داریم که شکل آن از Chanel الهام گرفته شده است. این کیف کوچک شکل گرد ضخیم دارد و دارای دسته های بلند و کوتاه است.

 

چگونه یک کیف کوچک بپوشیم؟

حالا بیایید همه این سبک های مختلف کیف های کوچک را با بهترین انتخاب های ما از لباس هایی که می توانید با کیف های کوچک خود بپوشید، ببینیم.

 

  1. یک کیف برهنه را با ظاهری کاملاً بژ به روز کنید

یکی از نکات عالی مد همیشه این است که لباس تک رنگ بپوشید. جفت کردن رنگ های مختلف بسیار دشوار است، بنابراین ایمن ماندن با لباس ها و اکسسوری های یک رنگ کلیدی است. از آنجایی که کیف های کوچک در چنین مجموعه ای از رنگ ها تولید می شوند.

رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید و اطراف آن را به صورت تک رنگ انتخاب کنید، شاید فقط یک لباس سفید خنثی باقی بماند. در اینجا تعدادی دیگر از لباس های برهنه مورد علاقه من وجود دارد که می توانید با چنین کیف هایی بپوشید.

  1. برای لباس های تابستانی به دنبال کیف بافته شده باشید

سعی کنید دو روند بزرگ را به طور همزمان ترکیب کنید - کیف کوچک و روند کیف بافته شده. این به ویژه برای لباس های تابستانی جالب است.

وقتی روزهای گرم شما را بی خیال می کند و نیازی به همراه داشتن گوشی و رژلب ندارید، این گزینه کیف ایده آل است.

به طور مشابه، می توانید با ترکیب یک لباس ماکسی گشاد و یک گزینه کیف بافته شده، به زیبایی اصلی کلبه دست یابید.

برای ایده های بیشتر در مورد اینکه با کیف های بافته چه بپوشیم این مقاله را بخوانید !

 

  1. یک ظاهر تمام سفید را با قرمز متهور پخش کنید

جایگزین ظاهر قبلی، این لباس به مراتب کمتر غیر رسمی است. در عوض، بسیار ظریف و منحصر به فرد است، با این حال، رنگ های سفید ملایم آن را کم اهمیت جلوه می دهند.

اگر علاقه مند به پوشیدن لباس های چشم نواز هستید، یکی از راه های افزایش این ظاهر زیبا، رنگ قرمز روشن است. مشابه توصیه‌ای که در لباس اول دادیم - خرید کیفی که قرمز روشن است، به احتمال زیاد با همه لباس‌های شما مناسب است و آن‌ها را بالا می‌برد.

  1. برای زیبایی شناسی الهام گرفته از توسکانی، یک روبان دور کیف خود ببندید

اگر تا به حال ببینید که جین بیرکین چگونه کیف هایش را تکان می دهد، متوجه خواهید شد که شاید پناه دادن به کیفتان از هرگونه تزئینی راهگشا نباشد.

 

او به دلیل آویزان کردن تعداد زیادی مهره یا روسری تزئینی به دور دسته ها بدنام بود و این اثر مسحورکننده بود. این را خودتان امتحان کنید، به خصوص برای تابستان. سعی کنید یک روسری ساتن کوچک یا چند روبان پیدا کنید و بگذارید کنار کیفتان آویزان شوند. نکته کلیدی در اینجا این است که چاپ روی روسری را با لباس خود هماهنگ کنید.

 

  1. یک کیف گرد را به روشی معمولی طراحی کنید

یکی دیگر از روش‌های غیررسمی دیگر برای استفاده از کیفتان برای خوش‌رنگ‌تر کردن و بازی کردن یک لباس غیر رسمی. اما این بار به رنگ یا چاپ بستگی ندارد.

در عوض، توصیه می کنیم که تمرکز خود را بر روی یافتن کیفی با شکل منحصر به فرد قرار دهید. همانطور که در بالا ذکر کردیم - برخی از نمادین ترین کیف های کوچک گرد هستند. اگر یکی را پیدا کردید - ما می توانیم به شما اطمینان دهیم، آن را با لباس های متنوعی استایل می کنید و هر کدام با آن خاص می شوند.

اگر به محل پیدایش کیف های شانه نگاه کنید، به احتمال زیاد خود را با تصاویر مختلفی از کیف های رنگارنگ پرادا Re-Edition خواهید دید.

این دقیقاً به این دلیل است که پرادا میل به داشتن یک کیف پول رنگارنگ، روشن و پر جنب و جوش را در زیر شانه شما القا کرده است - توصیه می کنیم سعی کنید یکی از آن ها را برای خود پیدا کنید. اگر هنوز کیف نئونی ندارید، بگذارید کیف سرشانه‌تان اولین کیفی باشد که در آن رنگ به دست می‌آورید.

  1. سایه های ذهن را با یک کیف پول سرخابی جفت کنید

با حرکت به سمت لباس‌های مناسب‌تر برای پاییز و زمستان، این ژاکت و شلوار جین بسیار شیک و واقعاً زیبا را به شما ارائه می‌کنیم. چیزی که این لباس را بسیار منحصر به فرد می کند، ادغام هوشمند یک کیف رنگی روشن در یک لباس نسبتاً خاموش است.

به جفت شدن رنگ ها توجه کنید، ژاکت دارای رنگ های خاموش است که کیف سرخابی روشن را منعکس می کند. به طور مشابه، کمربند کمی به سرخابی روشن نزدیکتر است. این یک ادغام تدریجی رنگ روشن را ایجاد می کند و آن را بسیار هدفمند می کند.

  1. ظاهر راحت اما جسورانه شبانه فعال با کیف

این گزینه نشان می‌دهد که کیف‌های شانه برای زمان‌های فعال بهترین هستند، آنها به طور یکپارچه روی بازوی شما آویزان می‌شوند و می‌توانید با خیال راحت هر کاری را که دوست دارید انجام دهید.

علاوه بر این، نشان می دهد که کیف شانه چقدر همه کاره است. این لباس ترکیبی از جذابیت با تاپ کرست، و همچنین یک مصدوم با شلوار بزرگ است. و با این حال به نظر می رسد کیف شانه با هر دو بسیار مناسب است.

 

  1. با رنگ تیره برای کیف خود بیانیه ای بنویسید

در اوایل لیست گزینه هایی با کیف های روشن دیده می شود، با این حال، این تنها راه برای اظهار نظر نیست. به خصوص اگر لباس پاییز و زمستان باشد.

 

شما به راحتی می توانید با رنگ های تیره، مانند شرابی عمیق یا قهوه ای شکلاتی، اظهار نظر کنید. آن را در تضاد با برخی از لباس های برهنه قرار دهید و ببینید که چگونه ظاهر شما را بالا می برد.

 

  1. یک کلاچ پاکت نامه را برای ظاهری زیبا طراحی کنید

این تصور غلط وجود دارد که کلاچ پاکت نامه زنانه یا ظریف نیست. و با این حال، این لباس دقیقاً نشان می دهد که چقدر می تواند ملایم به نظر برسد.

مهمترین چیزی که باید در نظر داشته باشید رنگ و روکش پارچه است. در واقع، کلاچ های پاکت نامه ای وجود دارد که از چرم بسیار ضخیم و محکم ساخته شده اند - آنها کمتر ظریف به نظر می رسند. با این حال، این محصول خاص از چرم مصنوعی نرم ساخته شده و رنگ خنثی روشنی دارد.

 

  1. سبک پاریسی را با عناصر تزئینی زیاد امتحان کنید

مدل دادن به یک کیف کوچک هم می تواند بی دقت و ساده باشد و هم مصمم و مفصل. این نگاه گزینه مفصل را به شما نشان می دهد.

ابتدا به لوازم جانبی زیادی توجه کنید - کلاه، کیف، کفش، عینک و جواهرات.

در مرحله دوم، توجه داشته باشید که لباس کمی رسمی است، عمدتا به دلیل شبح های شلوار.

در آخر به جزئیات روی کیف و پرینت جزئیات تکمیلی بلوز توجه کنید. این عناصر واقعا یک لباس را بالا می برند.

 

  1. با استفاده از یک کیف سفید و ژاکت های پر جنب و جوش، یک تضاد رنگی ایجاد کنید

کیف‌های کوچک برای ایجاد تضاد رنگی شگفت‌انگیز هستند، زیرا به‌خصوص آزاردهنده نیستند زیرا اندازه‌شان زیاد نیست. بنابراین با خیال راحت می توانید یک تضاد رنگی کوچک در لباس خود ایجاد کنید تا آن را بالا ببرید، بدون اینکه خیلی طاقت فرسا به نظر برسد.

  1. بدنه متقاطع کوچک با جزئیات طلایی برای بالا بردن ظاهر تمام مشکی

دو لباس زیر جزئیاتی از لباس مشکی کوچک نمادین هستند. این لباس شامل یک کراس بادی است - بهترین چیز در مورد این سبک کیف، توانایی یافتن کیفی با بند های تزئینی است.

 

به عنوان مثال، می توانید ببینید که این لباس با افزودن ساده زنجیر طلایی روی این کراس بادی، براق تر و چشم نوازتر شده است.

 

  1. کیف ریز مشکی برای مطابقت با لباس مشکی کوچک

از طرف دیگر، می‌توانید با موفقیت یک لباس مشکی کوچک را با یک کیف مینیاتوری، که یکی دیگر از مدل‌های نمادین کیف کوچک است، ست کنید. با این حال، در اینجا می توانید ببینید که لباس بیشتر کم رنگ شده است.

بنابراین جفت کردن یک کفش با رنگ متفاوت برای پراکندگی لباس تمام مشکی گزینه خوبی است. اگر هنوز چنین لباسی ندارید، باید این ایده ها را در مورد نحوه پوشیدن لباس سیاه کوچولو در سال جاری بررسی کنید.

  1. به دنبال لباس تمام سفید با الهام از عروس بروید

ما از ظاهر تمام مشکی صحبت کردیم و اکنون نسخه جایگزین را نشان می دهیم. اگر از طرفداران لباس های زنانه بسیار ملایم هستید، یک کیف کوچک سفید را با یک لباس سفید ست کنید.

برای تقویت زنانگی سعی کنید یک کیف پول با کمترین سخت افزار و یک لباس توری پیدا کنید.

ایده های لباس کیف کوچک-20 نکته در مورد اینکه با کیف های کوچک چه بپوشید

 

  1. ظاهر مد بالا فقط با رنگ های روشن

اگر می‌خواهید لباسی با رنگ‌های روشن بپوشید، دو راه برای استفاده از کیف‌تان وجود دارد تا به استایل دلخواه خود کمک کنید. اولین گزینه همانی است که در اینجا می بینید، یک کت و شلوار نئون به هم پیوسته.

از آنجایی که لباس در شبح و استایل چندان تحریک کننده نیست، می توان از کیف کوچک برای افزایش روشنایی استفاده کرد. بنابراین با یک کیف کوچک روشن همراه شوید.

برعکس لباس قبلی، اگر به باشگاه می روید و می خواهید یک لباس روشن بپوشید، سعی نکنید آن را با کیف خود هم ست کنید.

دلیل اصلی این امر این است که مدل لباس مجلسی در مقایسه با کت و شلوار به مراتب کمتر رسمی است. سعی کنید لباس را با کمک یک کیف کوچک سفید یا برهنه تثبیت کنید. شما می خواهید جذاب به نظر برسید اما نه بیش از حد در معرض دید قرار بگیرید.

چگونه از یک کیف کوچک استفاده کنیم؟

کیف‌های کوچک کاربردی‌ترین وسایلی نیستند که می‌توانید به کمد خود اضافه کنید، اما می‌توان از آن‌ها به نحو مطلوبی استفاده کرد. به عنوان مثال – زمانی که زیاد در حال جابجایی هستید آنها را بپوشید، شاید در سفر. چون مانعی ندارند و واقعا سنگین نیستند. به همین ترتیب، جفت کردن کیف‌های کوچک با لباس‌هایی که جیب‌های بزرگ دارند می‌تواند بسیار راحت‌تر باشد، زیرا می‌توانید تمام وسایل ایمن را در یک کیف قرار دهید در حالی که سایر وسایل کمتر مهم را در جیب خود دارید. بدین ترتیب وزن توزیع می شود.

 

samirsa1400
samirsa1400

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋