samirsa1400

samirsa1400

توسط ۲ نفر دنبال می شود

14 نکته مهم که باید قبل از ملاقات با پیمانکار نوسازی خود در نظر داشته باشید

برنامه ریزی برای بازسازی خانه دارید اما نمی دانید از کجا یا چگونه شروع کنید؟ ممکن است مشتاق باشید که دست خود را در آن امتحان کنید، اما همچنین مهم است که قبل از شروع هر پروژه، راهنمایی صحیح را دریافت کنید. کاری که ممکن است یک پروژه سرگرم کننده با خانواده به نظر برسد، اگر همه چیز طبق برنامه پیش نرود، ممکن است برای شما هزینه بسیار بیشتری داشته باشد. از سرمایه گذاری در لوازم جانبی اشتباه و نصب نادرست گرفته تا نظارت بر برخی قوانین ساخت و ساز، بسیاری از موارد ممکن است اشتباه پیش بروند. بنابراین به جای اینکه امنیت خانه رویایی خود را به خطر بیندازید، همیشه بهتر است چنین کارهایی را به متخصصان بسپارید. اما دقیقاً چگونه می توانید با یک پیمانکار نوسازی ملاقات کنید؟

چه با یک شرکت نوسازی تماس بگیرید یا یک پیمانکار نوسازی فردی، خوب است که آماده باشید. برای اینکه به شما ایده ای درباره آنچه که باید قبل از صحبت با یکی از آنها بدانید، ارائه کرده ایم، راهنمای جامعی را گردآوری کرده ایم. برای جزئیات بیشتر در مورد آنچه که باید قبل از ملاقات با پیمانکار نوسازی خود انجام دهید، و همچنین آنچه که باید از آنها بپرسید، بخوانید.

 

 

چیزهایی که باید قبل از ملاقات با پیمانکار نوسازی خود آماده کنید

در اینجا چهار چیز ساده و در عین حال مهم وجود دارد که باید قبل از ملاقات با یک پیمانکار بازسازی برای طراحی داخلی خانه خود آماده کنید. در حالی که اینها ممکن است تنها چیزهایی نباشند که می توانید تهیه کنید، اما به شما کمک می کنند تا یک ایده اساسی در مورد چگونگی انجام آن بدست آورید.

 

1. نیازها و خواسته های خود را تعیین کنید

بر اساس نیازهای دقیق خود یک تابلوی بینش یا خلق و خو ایجاد کنید. با دانستن دقیق خواسته ها و غیرقابل مذاکره شما، یک شرکت نوسازی ایده بهتری در مورد نحوه مدیریت بازسازی خانه شما خواهد داشت. از آنجایی که می خواهید خانه رویایی شما ظاهر و احساس خاصی داشته باشد که می توانید آن را خانه خود بنا کنید، مهم است که همان را برای پیمانکار خود برجسته کنید. این به پیمانکار نوسازی شما کمک می کند تا هزینه ها و طراحی را که با این نیازها و خواسته ها همراه است برنامه ریزی کند. با انجام این کار، شما همچنین تصور درستی از مقداری که باید برای طراحی داخلی خانه خود هزینه کنید، خواهید داشت.

 

مطمئن شوید که در مورد چیزی که می خواهید دقیق بمانید و از جزئیات کوتاهی نکنید. هرچه خلاصه شما دقیق تر باشد، نتیجه دقیق تر خواهد بود. علاوه بر این، این تمرین همچنین به تعیین اینکه آیا هر خواسته یا نیازی بیش از بودجه شما است کمک می کند. همچنین می‌توانید فهرست خواسته‌های خود را تنظیم کنید تا فضای بیشتری برای قرار دادن موارد غیرقابل مذاکره از این طریق ایجاد کنید.

 

2. هدف اصلی را برای بازسازی خانه خود تعیین کنید

«چرا» خود را قبل از جلسه برای جلوگیری از ابهام در ارتباطات مشخص کنید. در حالی که شما هیچ تعهدی برای توضیح اینکه چرا می خواهید خانه خود را بازسازی کنید، ندارید، انجام این کار به شرکت نوسازی کمک می کند تا ایده ای از آنچه که با آن کار می کند داشته باشد. علاوه بر این، پیمانکار نوسازی شما نیز می‌تواند از این اطلاعات برای کمک به تجسم واقعی‌تر فضا استفاده کند.

 

ممکن است طراحی بسیار پیچیده ای برای بازسازی خود در نظر داشته باشید، اما ممکن است امکان پذیر نباشد. بنابراین با در جریان نگه داشتن پیمانکار نوسازی خود، می توانید از تخصص آنها برای هدایت بهتر فرآیند استفاده کنید. این همچنین تضمین می کند که خانه شما در طول فرآیند در دستان آگاه است.

 

3. بودجه ای را تهیه کنید که می خواهید به آن پایبند باشید

با بودجه ثابتی آماده باشید تا مخارج لحظه آخری را به خطر نیندازید اگر صحبت از امور مالی شما به میان نمی آید، احتمالاً می خواهید بودجه ای برنامه ریزی کنید. اگرچه جذابیت درست کردن همه چیز برای خانه رویایی شما ممکن است زیاد باشد، اما هر طراحی از نظر مالی امکان پذیر نیست. برای اطمینان از اینکه در هزینه تغییرات زیاده روی نمی کنید، پیمانکار نوسازی شما به بودجه ای برای کار نیاز دارد.

 

علاوه بر این، یک پیمانکار با تجربه نوسازی نیز می تواند جایگزین های مقرون به صرفه را پیشنهاد دهد. از آنجایی که آنها در این صنعت کار می کنند، دانش تخصصی در مورد فروشندگان مقرون به صرفه و محصولات متناسب با بودجه شما خواهند داشت.

 

4. مجموعه ای از سوالاتی را که می خواهید در مورد آنها بحث کنید، برنامه ریزی کنید

مطمئن شوید که با سؤالات مناسب برای رفع تردیدها آماده هستید. غیرممکن است که هر شبهه یا سؤالی را که در روز ملاقات با پیمانکار نوسازی خود دارید، به خاطر بسپارید. به جای اینکه آن را به خاطر بسپارید، بهتر است آنها را قبل از جلسه یادداشت کنید. به این ترتیب، مطمئناً تمام سؤالاتی را که در مورد موضوع بازسازی خانه خود دارید، پوشش خواهید داد. از آنجایی که برخی از املاک ممکن است قوانین خاص خود را داشته باشند.

 

8 سوال مهم که باید از پیمانکار نوسازی خود بپرسید

ما مطمئن هستیم که دوست دارید قبل از انجام طرح بازسازی خانه خود آماده باشید. بنابراین بیایید به چند سؤال رایج که معمولاً در اولین جلسه با یک پیمانکار نوسازی پرسیده می شود، بپردازیم.

فهرستی از سوالاتی که در مورد آنها به اطلاعات نیاز دارید، قبل از جلسه خود تهیه کنید

1. ما با چه جدول زمانی کار خواهیم کرد؟

هیچ کس دوست ندارد وارد یک پروژه شود بدون اینکه درکی از جدول زمانی که باید به آن پایبند باشد. و در مورد بازسازی خانه، باید مراقب باشید تا مطمئن شوید که اهداف طراحی شما به موقع برآورده می شود. صرف نظر از اندازه پروژه شما، حتماً از پیمانکار نوسازی خود بخواهید تا برنامه مشخصی در مورد کارهای انجام شده داشته باشد.

 

2. چه کسی در محل خواهد بود؟

همیشه خوب است بدانید که روزانه چند نفر در طول پروژه به خانه شما وارد و خارج می شوند. قبل از شروع کار، از شرکت نوسازی خود بخواهید برآوردی از کارکنانی که قرار است بفرستد. صرفاً یک پیمانکار بازسازی با یک تیم کامل، شما نیاز به افشای کامل دارید که چه کسی ملک شما را از انتها به انتها مدیریت می کند. این همچنین به شما کمک می کند تا یادداشت کنید چه کسی مسئول قفل کردن ملک به دلایل ایمنی است.

 

3. چه تدابیری برای محافظت از اموال در برابر آسیب وجود خواهد داشت؟

درست مانند اهمیت دانستن اینکه چه کسی قرار است اموال شما را مدیریت کند، شما همچنین باید بدانید که آنها چگونه از آن مراقبت خواهند کرد. از آنجایی که کار نوسازی می تواند تغییرات ساختاری زیادی را شامل شود، احتمال ایجاد خسارت زیاد است. و اگر فقط بخشی از خانه خود را بازسازی می کنید، نمی خواهید گرد و غبار و زباله های محل کار وارد مناطق دیگری شود که در آن زندگی می کنید. بنابراین قبل از اینکه پیمانکار نوسازی شما شروع به کار کند، از شرکت نوسازی در مورد نحوه محافظت از آنها سوال کنید. دارایی شما در طول فرآیند

4. نحوه ارتباط چگونه خواهد بود؟

هر کسی در حین کار روش ارتباطی ترجیحی خود را دارد. به همین ترتیب، پیمانکار نوسازی شما نیز می تواند روشی برای رسیدگی به مشتریان داشته باشد. به جای نگه داشتن آنها در شماره گیری سریع برای هر سؤال، از آنها بپرسید که چگونه ترجیح می دهند با شما ارتباط برقرار کنند. خواه از طریق ایمیل، تماس تلفنی یا زوم باشد، مسلماً نقاط مشترکی وجود دارد که هم برای شما و هم برای پیمانکارتان مفید است. این روش فرآیند ارتباط شما را ساده می‌کند و جایی برای دستیابی به اهداف آزاد باقی نمی‌گذارد.

5. آیا در مورد این بازسازی خانه نگرانی دارید؟

هر پروژه مشکلات خاص خود را دارد که احتمالاً در حین انجام آن ظاهر می شود. در چنین مواردی، بر اساس بزرگی مشکل، احتمال تغییر ترتیب نسبتاً زیاد است. بنابراین، به جای اینکه آن را به هرج و مرج لحظه آخر بسپارید، توصیه می شود با پیمانکار نوسازی خود در مورد نگرانی های آنها صحبت کنید. با درک زمینه های مشکل آنها، می توانید برای مشکلات احتمالی برنامه ریزی کنید که ممکن است در آخرین لحظه هزینه های زیادی برای شما به همراه داشته باشد.

6. چگونه با یک دستور تغییر احتمالی برخورد می کنید؟

بهترین راه برای مقابله با چیزهای غیرمنتظره، پیش بینی آن است. به طور مشابه، اگر با یک پروژه دشوار روبرو هستید که ممکن است به دستورات تغییر احتمالی نیاز داشته باشد، ایده خوبی است که آماده باشید. از آنجایی که سفارشات تغییر باید توسط پیمانکار نوسازی شما مدیریت شود، درک نحوه کار آنها مفید است. وقتی دقیقاً بدانید که آنها معمولاً چگونه با سفارشات تغییر برخورد می کنند، روند بازسازی خانه را بسیار آسان تر می کند.

 

7. چه تصمیماتی باید توسط شما به عنوان صاحب خانه از نظر ترخیص کالا گرفته شود؟

طراحی داخلی خانه می تواند یک فرآیند نسبتا پیچیده باشد که شامل انواع مختلف کار و مواد می شود. برای انجام کار، پیمانکار نوسازی شما قبل از ادامه کار به تأییدیه های خاصی از شما نیاز دارد. برای همین، باید پرچم سبز را قبل از موعد به آنها بدهید تا فرآیند تدارکات را ساده کنید. از آنجایی که نمی خواهید لحظه آخری برای خرید مواد به فروشگاه سخت افزار بدوید، از پیمانکار خود بپرسید که قبل از شروع پروژه به مجوز شما نیاز دارند.

 

8. پروژه چگونه مستند خواهد شد؟

اگر فردی هستید که دوست دارید سازماندهی شده بمانید، مطمئناً می خواهید همه چیز را در مورد پروژه خود بدانید. هنگامی که بازسازی خانه شما کامل شد، برای مراجعات بعدی به تمام اسناد مهم در مورد طراحی داخلی خانه خود نیاز خواهید داشت. به این ترتیب، شما همیشه دستورالعمل های مراقبت، مخاطبین مهم، جزئیات نصب و سایر اطلاعات مرتبط را در یک مکان خواهید داشت. قبل از استخدام، حتماً از پیمانکار نوسازی خود در مورد روند اسناد خود بپرسید تا مطمئن شوید که همه چیز به دقت پیگیری می شود.

 

تفاوت بین یک پیمانکار نوسازی و یک طراح داخلی

به عبارت ساده، یک پیمانکار نوسازی تا حد زیادی پروژه هایی را که قبلاً برنامه ریزی کرده اید اجرا می کند. آنها را به عنوان عملکرد اجرایی طراحی داخلی خانه در نظر بگیرید، در حالی که طراحان داخلی به شما در ایجاد یک طرح یا ظاهر کمک می کنند. به عبارت دیگر، پیمانکاران در بخش ساخت و ساز به شما کمک می کنند در حالی که طراحان از فرآیند خلاقانه و اجرایی پشتیبانی و نظارت می کنند.

 

طراحان داخلی همچنین از سبک، دانش مبتنی بر روند و درک عمیق نیازهای سبک زندگی شما بهره مند می شوند. با این پیش زمینه، آنها می توانند از دیدگاه طراحی خلاقانه از شما حمایت کنند تا شما را به خانه رویایی شما برسانند.

 

چگونه تصمیم بگیرید که برای بازسازی خانه خود به کدام خدمات نیاز دارید؟

خانه ای می خواهید که نشان دهنده شخصیت شما باشد؟ یک طراح داخلی می تواند به تحقق آن کمک کند

  1. بر اساس نوع بازسازی: اگر مقیاس پروژه شما نسبتاً کوچک باشد، یک پیمانکار نوسازی کفایت می کند. با این حال، اگر به دنبال ایجاد تغییرات اساسی هستید، ممکن است یک طراح داخلی برای پروژه مناسب تر باشد. یک طراح داخلی می تواند به شما کمک کند تا راه حل های خلاقانه ای برای پروژه خود پیدا کنید که به نوبه خود می تواند در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما شود.
  2. با توجه به بودجه شما: اگرچه استخدام پیمانکاران نسبتاً ارزان‌تر است، اما این احتمال وجود دارد که شما برای طراحی داخلی خانه خود به راهنمایی متخصص نیاز داشته باشید. اگر پول نقد ندارید و فقط به حداقل تغییرات نیاز دارید، می توانید با یک پیمانکار کار کنید. با این حال، اگر به دنبال ایجاد تغییرات دقیق تری هستید که نیاز به ورودی های متخصص دارد، به سراغ یک طراح داخلی بروید.
  3. ماهیت تغییرات مورد نیاز را در نظر بگیرید: در مورد پیمانکار نوسازی، هرگونه تغییر در محدوده کار منجر به دستور تغییر می شود. با این حال، یک طراح داخلی تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا تغییرات را در صورت درخواست و در صورت درخواست انجام دهد. این می تواند در زمان و زمانی که نیاز به درخواست تغییر در طراحی را احساس می کنید، در وقت شما صرفه جویی کند.

چه زمانی به یک طراح داخلی برای ورود نیاز دارید؟

با یک طراح داخلی مورد اعتماد بیشترین بهره را از فضای داخلی خود ببرید

اگر با قوانین حاکم بر HDB ها و کاندوها آشنایی ندارید، بهتر است با یک طراح داخلی مشورت کنید. در حالی که یک پیمانکار بازسازی HDB ممکن است بتواند در برخی تغییرات جزئی به شما کمک کند، یک طراح داخلی به احتمال زیاد قوانین داخلی آپارتمان را بهتر می داند. از آنجایی که آنها با آموزش های لازم و دانش حقوقی می آیند، مشاوران مناسبی را ایجاد می کنند.

 علاوه بر دانش حقوقی، در اینجا چند زمینه دیگر وجود دارد که یک طراح داخلی می تواند به بهترین وجه به شما کمک کند:

  • زمانی که نیاز به انجام کار مورد تایید BCA دارید
  • برای ارائه شفافیت در مورد اسناد مرتبط
  • برای راهنمایی شما در انجام کارهای بهداشتی بر اساس قوانین و مقررات مختلف
  • برای راهنمایی متخصص در مورد اینکه کدام مواد برای خانه شما مناسب هستند

 

امیدواریم این راهنما در مورد کارهایی که در اولین ملاقات با یک پیمانکار نوسازی انجام دهید برای شما مفید بوده باشد!

samirsa1400
samirsa1400

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋