samirsa1400

samirsa1400

توسط ۲ نفر دنبال می شود

بهترین ترکیب رنگ لباس برای مردان

ایده های ترکیب رنگ لباس

استفاده از ترکیب رنگ مناسب لباس می تواند ظاهر شما را بسیار زیبا کند. صرفاً با ترکیب رنگ های مناسب با هم، می توانید به ظاهری متعادل و کامل برسید. بنابراین، اگر می‌خواهید استایل خود را تقویت کنید، هیچ راهی بهتر از این نیست که در تن لباس‌هایی که انتخاب می‌کنید فکر کنید. خوشبختانه، فهمیدن رنگ‌هایی که با آن‌ها مطابقت دارند به آسانی خواندن این راهنما است. در اینجا، ما جفت هایی را که هر مردی باید بداند را مشخص کرده ایم. اینها بهترین ایده های ترکیب رنگ لباس برای آقایان هستند.

 

انتخاب ترکیب رنگ برای لباس

وقتی نوبت به انتخاب ترکیب رنگ برای لباس می رسد، چرخه رنگ می تواند مفید باشد. با امکان شناسایی رنگ‌های مکمل و مشابه، چرخه رنگ می‌تواند به‌عنوان راهنمای خشن در مورد رنگ‌هایی که به خوبی با یکدیگر هماهنگ هستند عمل کند. رنگ‌های مکمل که روی چرخ در مقابل هم قرار دارند، کنتراست متعادلی را ارائه می‌دهند. با این حال، آنها می توانند شدید باشند، به همین دلیل است که رنگ های مکمل تقسیم شده اغلب به جای آنها استفاده می شود. رنگ های مشابه روی چرخ در کنار یکدیگر قرار دارند، به این معنی که رنگ های مشابهی دارند و به خوبی با هم ترکیب می شوند. رنگ های سه گانه سه رنگ با فاصله مساوی هستند. آنها هماهنگ کار می کنند اما می توانند کاملا جسورانه باشند. در حالی که چرخ می تواند راهنمای مفیدی ارائه دهد، شما نباید تنها به آن تکیه کنید. میخکوب کردن ترکیبات عالی با تجربه و دانش در مورد سایه ها و سبک همراه خواهد بود.

 

رنگ هایی که با لباس های شرابی هماهنگ می شوند

رنگ بورگوندی می‌تواند بسیار شیک به نظر برسد، اما مطابقت با آن می‌تواند مشکل باشد، به خصوص اگر معمولاً سایه را تکان نمی‌دهید. بر خلاف سایه هایی مانند سفید و مشکی، بورگوندی با لباس هایی که می توانید با آن بپوشید کمی محدودتر است. با این اوصاف، گزینه‌های فوق‌العاده‌ای وجود دارند که به یک سبک بورگوندی هوشمند دست خواهند یافت. نیروی دریایی شریک بسیار خوبی برای رنگ بورگوندی است زیرا ظاهری جاودانه و جذاب ایجاد می کند. با این حال، رنگ های خنثی، مانند سیاه، سفید، خاکستری و حتی قهوه ای نیز می توانند به خوبی کار کنند.

 

 

رنگ هایی که با لباس های سبز هماهنگ می شوند

سبز می تواند یک رنگ شگفت آور همه کاره و افزودنی عالی برای کمد لباس شما باشد. ترفند برای زیباتر کردن ظاهر این است که سایه مناسب را انتخاب کنید. رنگ های سبز تیره، و همچنین رنگ های زیتونی و خاکی، از جذاب ترین رنگ ها برای آقایان هستند. همچنین، ساده نگه داشتن ترکیب رنگ ها به برجسته کردن لباس های سبز شما و جلوگیری از هر گونه برخورد کمک می کند. به این ترتیب، مشکی یک گزینه عالی است که هرگز در تکمیل سبز شکست نمی خورد. به همین ترتیب، رنگ سفید نیز می تواند به خوبی شریک شود، مانند رنگ های زمستانی مانند قهوه ای، شرابی و سرمه ای.

 

رنگ هایی که با لباس های بژ هماهنگ می شوند

به دلیل سایه ملایم، رنگ بژ با رنگ های روشن بهتر عمل می کند. زمانی که با رنگ های سفید، آبی یا قهوه ای مایل به زرد پوشیده شود، بسیار شیک به نظر می رسد. فقط به رنگ بژی که می پوشید توجه داشته باشید، زیرا سایه های زرد رنگ بژ اغلب می تواند چالش برانگیزتر باشد. اگر رنگ بژ با پایه زرد می پوشید، سعی کنید با رنگ های پررنگ مانند مارونی، سرمه ای یا قهوه ای شریک شوید.

 

رنگ هایی که با لباس های قرمز هماهنگ می شوند

از آنجایی که قرمز رنگی پررنگ است، با رنگ های خنثی متعادل تر به نظر می رسد. بنابراین، هنگام پوشیدن قرمز، سعی کنید با رنگ سفید برای ظاهری شاداب و روشن یا مشکی برای یک استایل تند شریک شوید. از طرف دیگر، سعی کنید رنگ گرم لباس قرمز خود را با یک سرمه ای سرد متعادل کنید تا ظاهری جذاب و کلاسیک داشته باشید.

 

رنگ هایی که با لباس های مشکی هماهنگ می شوند

مشکی به دلیل تطبیق پذیری اش محبوب است، به این معنی که می تواند تقریباً با هر رنگ دیگری کار کند. با این حال، برخی از تن ها به طور سنتی شیک تر از بقیه به نظر می رسند. به عنوان مثال، رنگ سفید همیشه با رنگ مشکی خوب کار می کند، زیرا بین روشنایی و تاریکی تعادل برقرار می کند. اما، این ترکیب به دلیل کنتراست آن نیز می تواند بسیار چشمگیر باشد. برای کاهش تفاوت، فقط یک لمس سفید را انتخاب کنید تا ظاهر سیاه خود را از بین ببرد، مانند یک پیراهن سفید زیر کت و شلوار مشکی . مانند سفید، رنگ های روشن دیگر مانند صورتی و آبی کودک نیز می توانند مکمل سیاه باشند. از سوی دیگر، رنگ‌های تند مانند قرمز، لهجه‌ای چشمگیر به آن می‌بخشد.

 

رنگ هایی که با لباس های سفید هماهنگ می شوند

رنگ سفید می‌تواند با رنگ‌های مختلف کار کند، مخصوصاً زمانی که کم پوشیده شود. با این حال، هنگامی که همه جا پوشیده می شود، برای به نظر رسیدن به بهترین شکل به استایلی متفکرانه نیاز دارد. به طور کلی، رنگ های سرد، مانند مشکی، سرمه ای و آبی روشن بهترین کار را با رنگ سفید دارند. با این حال، رنگ های خنثی مانند بژ و شنی نیز می توانند به خوبی کار کنند، به خصوص در ماه های گرم.

رنگ هایی که با لباس های خاکستری هماهنگ می شوند

برای همکاری موفقیت آمیز خاکستری با رنگ دیگر، باید سایه آن را در نظر بگیرید. به طور کلی، رنگ‌های روشن خاکستری با سایر رنگ‌های روشن، از جمله سفید، آبی روشن و صورتی ملایم، بهتر است. خاکستری تیره نیز می تواند با رنگ سفید خوب به نظر برسد. با این حال، آنها همچنین می توانند با رنگ های تیره مختلف از جمله مشکی و شرابی کار کنند.

 

رنگ هایی که با لباس های قهوه ای هماهنگ می شوند

مانند خاکستری، قهوه‌ای نیز از شما می‌خواهد که هنگام فکر کردن به نحوه استایل کردن، سایه را در نظر بگیرید. سایه های روشن قهوه ای، مانند قهوه ای مایل به قهوه ای و شتری، با سایر سایه های روشن مانند سفید، کرم و آبی روشن بهترین کار را دارند. رنگ های قهوه ای تیره نیز می توانند با رنگ های خنثی مانند سفید کار کنند. اما، هنگامی که با سایه های غنی مانند مشکی، بورگوندی، سرمه ای یا سبز تیره پوشیده می شوند، جذاب به نظر می رسند.

 

رنگ هایی که با لباس های صورتی هماهنگ می شوند

صورتی رنگی است که بسیاری از مردان از آن اجتناب می کنند، زیرا مطمئن نیستند که چگونه آن را سبک کنند. اگر به نظر شما شبیه است، سعی کنید با یک پیراهن یا ژاکت صورتی روشن شروع کنید تا به این رنگ تبدیل شوید. رنگ های روشن صورتی نسبت به سایه های بلند تطبیق پذیرتر هستند و پوشیدن آن ها را ساده تر می کند. برای زیباتر کردن ظاهر، سعی کنید لباس صورتی خود را با خاکستری، آبی، سفید، خرمایی یا بژ ترکیب کنید. اگر رنگ صورتی را تجربه کرده اید و رنگ پر جنب و جوش بیشتری را ترجیح می دهید، در عوض آن را با خاکستری تیره، مشکی یا سرمه ای بپوشید.

 

ترکیب رنگ لباس مردانه

سعی کنید با رنگ هایی که می پوشید ظاهری متعادل داشته باشید.

رنگ‌های تند را با رنگ‌های خنثی ترکیب کنید تا به هم نخورد.

برای یک ترکیب هوشمندانه و شیک، سعی کنید با رنگ سرمه ای یا قرمز شریک شوید.

سایه‌های روشن خاکستری و قهوه‌ای را با رنگ‌های روشن دیگر و تن‌های تیره‌تر با رنگ‌های تیره دیگر شریک کنید.

از رنگ های روشن مانند سفید، صورتی و آبی روشن استفاده کنید تا لباس مشکی را از بین ببرید.

 

samirsa1400
samirsa1400

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋