samirsa1400

samirsa1400

توسط ۲ نفر دنبال می شود

مدل ها و نام های لباس مردانه چیست؟

سبک پوشاک مردانه با پیشرفت تکنولوژی و مد روز به روز در حال توسعه و افزایش است.

در حقیقت، فناوری انواع جدیدی از لباس ها را ایجاد می کند و انواع لباس های جدید روندهای مد جدیدی را ایجاد می کند که به نوبه خود سبک ها و سبک های لباس جدیدی را ایجاد می کند. البته در اینجا لازم به ذکر است که مدل های جدید پوشاک مردانه که در این چند وقت اخیر توسط برندهای بزرگ پوشاک ایجاد شده است واقعاً مایه ننگ است. به جای پیروی از این سبک های جدید لباس، اگر فرش بزنید و بیرون بروید، شیک تر به نظر خواهید رسید.

 

به همین دلیل، من قطعا مدل های لباس جدید را به شما توصیه نمی کنم. در این مقاله اطلاعات دقیقی در مورد  مدل های لباس مردانه شیک و اسامی که می توانید در زندگی خود به کار ببرید را به شما خواهم داد. مدل لباس مردانه در انتهای این مقاله چیست؟ پاسخ سوال را خواهید یافت و در مورد بهترین مدل های لباس مردانه اطلاعاتی خواهید داشت.

 

مدل لباس مردانه

#ی1. سبک لباس مردانه گاه به گاه

#2. مدل لباس مردانه ایتالیایی

#3. سبک لباس مردانه یکپارچهسازی با سیستمعامل

#4. مدل لباس مردانه قدیمی

#5. سبک لباس مردانه در فضای باز 

#6. سبک لباس پوشیدن پایه

# 7. مدل لباس کلاسیک مردانه

#8. سبک لباس مردانه بوهمی

#یک. سبک لباس مردانه گاه به گاه

مدل های لباس مردانه کژوال در لغت به معنای روزمره است. البته به لباس‌های غیررسمی، غیررسمی، ورزشی و نظم خاصی هم اشاره دارد.

به طور خلاصه، سبک لباس راحتی به معنای یک سبک لباس غیررسمی و راحت و به دور از لباس رسمی است. با این حال، اگرچه این سبک لباس یک سبک لباس راحت است، اما در خود قوانینی دارد. در راستای این قوانین، سبک لباس های غیررسمی در درون خود به 3 دسته مختلف تقسیم می شود.

 

مدل لباس مردانه چیست

در این نوع لباس‌های غیررسمی، شما نسبت به لباس‌های رسمی رسمی معمولی کمتر رسمی هستید. اما شما هنوز هم سبکی از لباس دارید که هدف آن ایجاد یک ظاهر حرفه ای و رسمی است.

بنابراین می‌توان گفت که لباس‌های غیررسمی تجاری یک سبک لباس نیمه رسمی است .

در این سبک لباس، راحت بودن در لباس بسیار مهم است. زیرا در نتیجه  شما یک سبک لباس غیررسمی را ترجیح می دهید.

شلوار رسمی سبک لباس مردانه بیزینس کژوال، شلوار پارچه ای است. (البته شلوار چینی را می توان به جز شلوار پارچه ای ترجیح داد)

 

کفش های کلاسیک به عنوان کفش در این سبک لباس ترجیح داده می شوند. اگر نمی‌دانید کفش‌های کلاسیک مردانه چیست (نگاه کنید به: کفش‌های کلاسیک مردانه چیست؟ )

 

در این سبک لباس می توانید پیراهن ساده، کت بلیزر روی آن و یا ژاکت یا ژاکت کش باف را انتخاب کنید.

این به شما بستگی دارد که از کراوات استفاده کنید یا نه. با این حال، می توانید از آن استفاده کنید زیرا به شما جدیت می بخشد.

 

لباس راحتی هوشمند

دوستان، سبک لباس‌های غیررسمی هوشمند شبیه به سبک لباس‌های غیررسمی تجاری است.

با این حال، برخلاف استایل کژوال تجاری، سبک لباس‌های غیررسمی هوشمند به شما این امکان را می‌دهد که از لباس‌های اسپرت بیشتری استفاده کنید. در این راستا می توان گفت سبک پوشاک اسپرت تری است.

به عنوان مثال، در لباس‌های غیررسمی تجاری، می‌توانید از شلوارهای پارچه‌ای به عنوان نوع  شلوار استفاده کنید، در حالی که می‌توانید شلوار جین یا چینی را به عنوان شلوار در لباس‌های راحتی انتخاب کنید.

در عین حال، می‌توانید کفش‌های کلاسیک را به عنوان کفش در لباس‌های غیررسمی تجاری انتخاب کنید، در حالی که می‌توانید کفش‌های کلاسیک را به عنوان کفش در لباس‌های غیررسمی هوشمند انتخاب کنید، یا می‌توانید هر یک از کفش‌های ورزشی را انتخاب کنید  .

در این راستا می‌توان گفت که لباس‌های غیررسمی هوشمند، سبک لباس‌های راحت‌تر و اسپرت‌تر و در عین حال نیمه رسمی هستند.

#2. مدل لباس مردانه ایتالیایی

یکی دیگر از مدل های لباس پوشیدن مردانه که می خواهم در بین سبک های لباس پوشیدن مردانه به شما معرفی کنم، لباس مردانه ایتالیایی است.  مدل لباس مردانه ایتالیایی یک سبک لباس بسیار خارجی، نامناسب و زنانه است به خصوص برای افراد بالای 30 سال که در ترکیه زندگی می کنند. در واقع، رنگ ها، یعنی لباس های رنگارنگ، در سبک لباس ایتالیایی حرف اول را می زند. با این حال، ما ملتی هستیم که عموما رنگ‌های تیره (برای افراد بالای 30 سال) را ترجیح می‌دهیم. به همین دلیل، لباس های سبک ایتالیایی ممکن است برای افراد بالای 30 سال مناسب نباشد.

البته این به معنای بد بودن لباس ایتالیایی نیست. از جمله ویژگی های اصلی این سبک لباس، بعد از لباس های رنگارنگ، پوشیدن پیراهن ها بدون توجه به شرایط آب و هوایی است. در لباس ایتالیایی، پیراهن تقریباً در هر ترکیبی استفاده می شود. استفاده از پیراهن در اینجا هم معمولی نیست. معمولا آستین های پیراهن به طور مرتب بالا می زنند.

در مورد شلوار، شلوارهای باریک و کوتاه در لباس های ایتالیایی ترجیح داده می شوند . با این حال، شلوار کوتاه و لوله ای نیز ترجیح داده می شود.

از لباس ها و اکسسوری های سبک ایتالیایی نیز بسیار استفاده می شود. از جمله افرادی که اغلب از آن استفاده می کنند، کلاه، عینک و ساعت است.

لباس‌های سبک ایتالیایی به‌خصوص برای ماه‌های بهار و تابستان بسیار مناسب‌تر هستند، زیرا لباس‌های رنگارنگ خودنمایی می‌کنند. آیا توصیه می شود؟ البته توصیه می شود.

 

#3. سبک لباس مردانه یکپارچهسازی با سیستم عامل

لباس های یکپارچهسازی با سیستمعامل مردانه دوستان، شاید بسیاری از شما برای اولین بار است که مفهوم " لباس رترو " را می شنوید و " لباس رترو یعنی چه؟" ممکن است بپرسید  با این حال، مطمئن هستم که شما در زندگی روزمره خود با سبک لباس رترو مواجه شده اید، هرچند اندک.

بنابراین سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل چیست؟

سبک لباس رترو انطباق مد گذشته با زمان حال با ترکیب مجدد سبک های لباس و لباس هایی است که در گذشته مد بودند اما امروز مد خود را از دست داده اند.

به طور خلاصه، سبک لباس یکپارچهسازی با سیستمعامل استفاده مجدد از سبک لباس گذشته امروز است. به عنوان مثال، اگر در سال 2021 همان یا برخی از سبک لباس های دهه 70 را انجام دهید، نمونه بسیار خوبی از سبک لباس های یکپارچهسازی با سیستمعامل است.

همانطور که در هر سبک لباس، قطعات خاصی وجود دارد که باید هنگام ایجاد ترکیب در سبک لباس یکپارچهسازی با سیستمعامل استفاده کنید.

این قطعات عبارتند از:

  • کت های سبک دانشگاهی
  • کلاه فدورا
  • کت های دو طرفه
  • آویزها
  • شلوار، شلوار گشاد
  • می توان آن را مرتب کرد.

 

اگر مد لباس گذشته را دوست دارید، می توانید سبک لباس یکپارچهسازی با سیستمعامل را ایجاد کنید.

 

#4. مدل لباس مردانه قدیمی

 

مدل لباس مردانه؛ لباس های قدیمی

دوستان، سبک لباس های قدیمی استفاده مجدد از سبک لباس های گذشته است، درست مانند سبک لباس های یکپارچهسازی با سیستمعامل. با این حال، تفاوت مهمی بین این دو سبک لباس وجود دارد.

این تفاوت در این است که لباس‌هایی که در سبک لباس‌های رترو استفاده می‌شوند، امروزه تولید می‌شوند، در حالی که لباس‌هایی که در سبک لباس‌های قدیمی استفاده می‌شوند، در دوره‌ای تولید می‌شوند که متعلق به آن‌ها هستند.

بگذارید برای درک شما یک مثال کوچک بزنم. به عنوان مثال، فرض کنید شما آن را با یک سبک لباس از دهه 70 ترکیب کردید، اما این کار را با لباس هایی که امروز تولید می شوند، مخصوص دهه 70 انجام دادید. در اینجا یک نمونه از این سبک لباس یکپارچهسازی با سیستمعامل آورده شده است.

 

با این حال، فرض کنید لباس هایی که در ترکیبی که از دهه 70 ساخته اید استفاده کرده اید، مربوط به دهه 70 است. به عبارت دیگر لباس هایی که می پوشید باید در دهه 70 تولید شوند. به این صورت است که هنگام ایجاد ترکیبی با ظاهر قدیمی، یک سبک لباس قدیمی ایجاد می کنید.

به طور خلاصه، لباس‌هایی که در سبک لباس‌های رترو استفاده کرده‌اید ، امروزه تولید می‌شوند، اما ویژگی‌های یک دوره گذشته را دارند. در سبک لباس وینتیج، لباس هایی که استفاده کردید در دوره ترکیبی که ایجاد کردید تولید شد و شاید بعد از سال ها آن را بپوشید.

 

#5. سبک لباس مردانه در فضای باز 

مدل لباس مردانه

یکی دیگر از سبک های لباس که می خواهم در مقاله خود با عنوان نام های سبک لباس مردانه به شما معرفی کنم، لباس های فضای باز است.

سبک لباس بیرونی یک سبک لباس ورزشی است که می تواند بدن شما را از باران، سرما و باد در زمینه ورزش های طبیعت گردی محافظت کند و راحتی و آسایش را در ورزش های بیرون از خانه شما فراهم کند.

به لباس هایی که در لباس های بیرون استفاده می شود، لباس های بیرونی گفته می شود. خوب، اگر بپرسید این لباس های فضای باز چیست؟

می توان آن را  به عنوان کت بارانی، ژاکت پف دار و سویشرت به عنوان لباس برتر ذکر کرد.

می خواهم در مورد سبک لباس های بیرونی به شما بگویم که هیچ قانونی وجود ندارد که در ورزش های بیرون از خانه این سبک لباس را اجرا کنید. در واقع این سبک لباس یک سبک لباس بسیار اسپرت، راحت و کاربردی   است.

همچنین می توانید از این سبک لباس در زندگی شهری خود به صورت روزانه استفاده کنید. همچنین لازم به ذکر است که لباس های فضای باز نیز در دسته لباس های ورزشی قرار می گیرند.

 

#6. سبک لباس پوشیدن پایه

دوستان، لباس اصلی به معنای لباس ساده، بدون جزئیات و راحت است. در واقع، سبک پوشاک پایه با محصولات اولیه ایجاد می شود و محصولات اساسی، محصولات ساده و بدون جزئیات هستند. مهم ترین ویژگی این محصولات این است که از پارچه ساخته شده اند که راحتی را برای شخصی که آنها را بپوشد فراهم می کند.

در این نوع لباس ها هیچ هدفی مانند شیک بودن یا جلب توجه وجود ندارد. هدف اصلی اهمیت دادن به راحتی است.

قطعات اصلی فصل ندارند. با هر لباسی؛ اینها لباس هایی هستند که می توانید در تابستان و زمستان، در خانه یا خیابان به راحتی بپوشید.

این قطعات از یک مدل ساده و بدون طرح تشکیل شده است. مهمترین عامل در دور نگه داشتن آن، ظاهر آن است.

 

# 7. مدل لباس کلاسیک مردانه

به عنوان یک مرد، سبک کلاسیک لباس یکی از مناسب ترین سبک ها برای مردان است. در واقع، این سبک لباس پوشیدن شما را جدی تر و بالغ تر از آنچه هستید نشان می دهد، که جذابیت بیشتری به شما می بخشد.

در این سبک لباس ها هماهنگی رنگ ها با پوست شما و هماهنگی قسمت های بالا و پایین لباس با یکدیگر بسیار مهم است، چرا که سبک لباس کلاسیک مردانه با کت و شلوارهای دو نفره یا سه تایی ایجاد می شود.

به عنوان کت و شلوارهای سه تکه، لباس هایی مانند ژاکت بلیزر، جلیقه و شلوار یا شلوار چینی در سبک کلاسیک از جمله ملزومات این سبک پوشش هستند.

شما می توانید از سبک لباس های کلاسیک که در ظاهر کلی شبیه به سبک کژوال تجاری است، در مراسم عروسی، نامزدی یا دیگر مراسم رسمی به شکلی بسیار شیک استفاده کنید.

کفش کلاسیک به عنوان کفش برای این سبک لباس استفاده می شود. مدل های کتانی و این ترکیب های سبک لباس کارایی خوبی ندارند.

علاوه بر این ، یکی دیگر از فاکتورهایی که باید در پوشاک مردانه کلاسیک مورد توجه قرار گیرد، هماهنگی کمربند و کفش است. آنها باید از نظر رنگ و بافت مکمل یکدیگر باشند و یک وحدت ایجاد کنند.

آیا مدل لباس مردانه کلاسیک توصیه می شود؟ قطعا بله!

 

#8. سبک لباس مردانه بوهمی

سبک لباس بوهمی چیست؟ قبل از پاسخ به سوال ایشان، می‌خواهم به این نکته اشاره کنم که سبک لباس‌های بوهمی متفاوت‌ترین، راحت‌ترین و بی‌دقت‌ترین مدل لباس‌هایی است که در مقاله خود با عنوان نام‌های مدل لباس‌های مردانه معرفی خواهم کرد. این سبک لباس با یک لباس واقعا معمولی و ساده فاصله زیادی دارد.

سبک لباس بوهمیایی که از کولی های دهه 1960 الهام گرفته شده است، سبک افرادی است که دوست دارند راحت لباس بپوشند، عاشق آزادی، سفر و اعتماد به نفس هستند.

مهمترین ویژگی های این سبک لباس; به این دلیل که لباس‌های مورد استفاده خیلی طرح‌دار و رنگارنگ هستند، لباس‌ها کمی کهنه‌تر به نظر می‌رسند ، لباس‌ها کمی گشادتر هستند و در این جهت شما را پرحاشیه‌تر نشان می‌دهند.

 

همچنین می توانیم لباس بوهمی را یک سبک لباس حاشیه ای بنامیم. چرا که این سبک لباس کاملا بر خلاف لباس های معمولی در جامعه است. تمام لباس هایی که در یک مدل لباس معمولی استفاده کرده اید بیشتر است. اگر به یک پیراهن فکر کنیم، الگوهای زیاد بهترین مثال برای این موضوع خواهد بود.

 

مدل لباس مردانه قابل توجه

الگوهای قومیتی در پارچه های به کار رفته در این لباس ترجیح داده می شود و در نتیجه ظاهر ساده لوح تری به وجود می آید.

متمایزترین لباس های این سبک لباس شلوار و شلوارهای کم فاق است.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که می‌گویند لباس‌های متفاوت و حاشیه‌ای را دوست دارند، حتماً سبک لباس بوهمی را به شما پیشنهاد می‌کنم.

برای آشنایی بیشتر با تولد لباس های بوهمی، می توانید مقاله را  اینجا بخوانید .

 

مدل لباس مردانه برای زمستان چیست؟

درست نیست که بگوییم این و این استایل ها برای ترکیب های مردانه در فصل زمستان موثرتر هستند. در واقع، هر سبک لباسی، زمانی که به طور موثر ترکیب شود، برای هر دو ماه زمستان و تابستان بسیار موثر و شیک خواهد بود.

 

با این حال، می توانم بگویم که ایجاد ترکیب در زمستان راحت تر از تابستان است. زیرا دو لباس وجود دارد که همیشه می تواند یک مرد را در زمستان نجات دهد. اینها  کت  و  چکمه هستند.  به لطف این دو لباس همه کاره، یک مرد می تواند ترکیب های بسیار شیک و زیبایی را به روشی بسیار راحت ایجاد کند.

 

بنابراین، چگونه یک ترکیب ماه زمستانی برای مردان درست کنیم؟ اگر بپرسید « ترکیب زمستانی مردانه چیست؟ چطور انجام دادن اکیداً به شما توصیه می کنم که مقاله من با عنوان " را بخوانید.

 

مدل لباس مردان کوتاه قد چگونه باید باشد؟

مردان کوتاه قد می توانند با توجه به برخی قوانین در پوشش خود قد بلندتر به نظر برسند یا از کوتاهتر به نظر رسیدن محافظت شوند. البته برای این کار باید هنگام ایجاد ترکیب به قوانینی توجه کنند. اگر بپرسید این قوانین چیست، « مردان کوتاه قد چگونه باید لباس بپوشند؟ اکیداً توصیه می کنم که مقاله من با عنوان " را بخوانید. در واقع، در مقاله من در آنجا، "لباس کوتاه مردانه چگونه باید باشد؟" پاسخ سوال را مفصل داده ام.

 

مدل لباس مردانه چگونه باید برای تیپ های اندام مناسب باشد؟

لباس چگونه باید متناسب با تیپ بدنی باشد؟ قبل از پاسخ به این سوال می‌خواهم به این نکته اشاره کنم که هر فرم بدنی داشته باشیم، لباس پوشیدن متناسب با تیپ بدنی خود ما را  شیک‌تر از آنچه هستیم نشان می‌دهد  . در این مرحله انتخاب لباس با توجه به تیپ بدنی برای ما اهمیت زیادی پیدا می کند.

 

بنابراین، چگونه باید با توجه به تیپ اندام خود لباس بپوشید؟ من پاسخ این سوال را به تفصیل در مقاله خود در اینجا داده ام . اگر آن را بخوانید قطعا به شما کمک خواهد کرد.

 

"سبک و اسامی لباس مردانه چیست؟" ما به پایان مقاله من رسیدیم. امیدوارم تونسته باشم کمکتون کنم در قسمت نظرات می توانید مکان هایی را که مد نظر دارید مشخص کنید.

samirsa1400
samirsa1400

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋