samirsa1400

samirsa1400

توسط ۲ نفر دنبال می شود

10 گام برای استایل و لباس پوشیدن برای زنان قدبلند

 

 

سوپرمدل های زن با هیکل بلندشان می توانند این تصور را ایجاد کنند که گویی برای خانم های قدبلند شیک پوشیدن بسیار آسان است. با این حال، یک واقعیت وجود دارد که یک تیم حرفه ای و مشاوران سبک وجود دارد که لباس آن سوپرمدل ها را می پوشانند. اگر قدتان بلند است و تیم حرفه‌ای پشت سرتان نیست تا لباستان را بپوشد، دانستن اینکه چه بپوشید دشوار است. همچنین پیدا کردن لباس مناسب شما ممکن است دشوار باشد. در این مرحله، "زنان قد بلند چگونه باید لباس بپوشند؟"  مطرح می شود.

اگر در ایجاد استایل مشکل دارید یا می خواهید کمد لباس خود را تغییر دهید، در اینجا چند نکته برای استایل زنان قد بلند وجود دارد... در این مقاله ایده های عملی برای شیک کردن تیپ های بلند قد ارائه می دهیم.

 

1. انتخاب یک لباس ماکسی و یک دامن بلند

لباس‌های ماکسی و دامن‌های ماکسی برای زنان قد بلند و پاهای بلند بسیار دقیق‌تر ساخته می‌شوند. اگر زنی قد بلند هستید مدل لباس بلند بلند راهی کاربردی برای شیک پوشی شماست. زنانی که لباس‌های با دامن بلند را ترجیح می‌دهند، اگر پاها و قد بلندی داشته باشند، در موقعیت بسیار خوش شانسی برای استایل شیک هستند. بنابراین، هنگام ایجاد کمد لباس های خود هرگز از لباس هایی با دامن های بلند غافل نشوید. وقتی زمانش برسد، وقتی می‌بینید چقدر راحت و شیک با آنها خلق کرده‌اید، متوجه منظور ما خواهید شد.

اگر قصد دارید در طول روز یک لباس ماکسی بپوشید، به یک لباس ماکسی معمولی و همه کاره نیاز دارید که به راحتی جابجا شود. انتخاب یک لباس ماکسی با چاپ، رنگ یا تزیینات خوب است و کلید کامل کردن یک لباس ماکسی برای روز است.

سعی کنید آن را با کفش های کتانی و یک کیف روزانه از نوع باگت ترکیب کنید و با یک جفت عینک آفتابی همراه شوید. اگر می خواهید لباس ماکسی خود را در محل کار بپوشید، می توانید آن را با جلیقه، کمربند و نیم بوت ترکیب کنید.

لباس‌های ماکسی با گل‌های روشن برای افزودن رنگ به هر ظاهری در روز عالی هستند.

2. اندازه دور کمر مناسب را پیدا کنید

زنان قدبلند چگونه باید لباس بپوشند؟ فقط به این دلیل که لباس های کمر بلند به نظر می رسد که برای زنان قد بلند ساخته شده اند، به این معنی نیست که ابتدا باید آنها را در فروشگاه دنبال کنید. اگر زنی قد بلند هستید، در مورد کمر لباسی که می پوشید باید توجه بیشتری داشته باشید. لباس های کمر بلند، مدلی نیست که برای خانم های قد بلند به نظر برسد. با این حال، اگر یک لباس کمر بلند برای شما جذاب است، می توانید آن را با یک ژاکت کش باف پشمی بلند ترکیب کنید تا با این وضعیت مقابله کنید.

در حالی که انتخاب قطعات بلندتر برای برجسته کردن قد خوب است، این قطعات بلندتر گاهی اوقات می توانند شما را قد بلندتر کنند، به خصوص زمانی که روی بدن شما خیلی بلند می شوند. بنابراین در انتخاب قد کمر در شلوار دقت کنید.

 

3. لباس مهم در لباس حجاب: تونیک

در این پرسش که زنان قدبلند با حجاب چگونه باید لباس بپوشند؟ وقتی سوالی پیش می آید، درست مثل لباس های بلند، تونیک ها هم جایگاه مهمی دارند. تونیک ها یک مدل لباس بلند هستند که آنها را برای خانم های قد بلند کاملاً عالی می کند.

تونیک ها برای دستیابی به ظاهری شیک به خصوص برای خانم های قدبلند بسیار ارزشمند هستند. تونیک برای زنان 1.70 و بالاتر بسیار بهتر به نظر می رسد، زیرا زنان قد بلندتر لباس های بلندتر را بهتر حمل می کنند.

مدل های تونیک را در رنگ یا طرح مورد علاقه خود انتخاب کنید تا به استایل خود جذابیت بیشتری بدهید .

4. به تطابق طول بین لباس بالا و پایین توجه کنید

یکی دیگر از مواردی که خانم های قد بلندی که سعی در داشتن استایل دارند باید به آن دقت کنند انتخاب لباس های مد روز است. به خصوص به عنوان یک زن قد بلند، ترکیباتی وجود دارد که باید از آنها دوری کنید. یکی از این ترکیب ها شلوار جین فوق بلند است که با یک تاپ کوتاه ترکیب شده است. شلوار جین بلند هرگز با تاپ های کوتاه خوب نمی شود. شلوار بلند قبلاً قد شما را برجسته می کند، در حالی که انتخاب یک تاپ کوتاه به تنهایی می تواند کل استایل را خراب کند.

5. زنان قدبلند چگونه باید کفش بپوشند؟

از کفش پاشنه بلند نترسید. حقیقت این است که پوشیدن کفش های تخت این واقعیت را که قد بلند هستید تغییر نمی دهد. اگر می خواهید کفش پاشنه دار بپوشید، بدون فکر این کار را انجام دهید! می توانید کفش های پاشنه دار یا تخت بپوشید. بیشتر زنان قد بلندتر با کفش های پاشنه ای که به شکل پاشنه بچه گربه هستند، بهترین ظاهر را خواهند داشت.

یک کفش پاشنه بلند می تواند پاهای شما را بلند کند و در واقع پاهای شما را کوچکتر نشان دهد. به کسانی که به خاطر قدتان می گویند "کفش پاشنه بلند نپوشید" را نادیده بگیرید.

اگر با کفش های پاشنه بلند کامل احساس راحتی نمی کنید، کفشی کوتاه تر و پاشنه بچه گربه ای انتخاب کنید.

یک زن قد بلند در ترکیب با کفش پاشنه بلند مطمئن به نظر می رسد.

6. شلوار کمر الاستیک بهترین دوست شماست

شلوارهای دم کوتاه با بند کش دار برای یک خانم قد بلند ضروری است. در این نوع شلوارها زیاد نگران قد نباشید. شلوارهای کوتاه معمولاً استایل خوبی ارائه می دهند. شلوارهای کمری الاستیک به استایل شما ظرافت می بخشد و به دلیل ساختار و جابجایی آسان، یک لباس زیر بسیار راحت است. با این جنبه ها «خانم های قدبلند چگونه باید لباس بپوشند؟» یکی از پاسخ های خوب به این سوال است.

7. لوازم جانبی بزرگ و قاطع را انتخاب کنید

کیف‌ها و گردن‌بندهای بزرگ برای خانم‌های کوتاه‌قد بسیار جذاب به نظر می‌رسند. این می تواند آنها را به نظر برساند که در حال انجام یک بازی لباس پوشیدن هستند. یک زن قد بلند آزاد است که لوازم جانبی بزرگتر را انتخاب کند. بنابراین در خرید آن کیف بزرگ یا آن گردنبند بزرگ و پر زرق و برق تردید نکنید.

8. هنگام خرید پیراهن به قد آن توجه کنید

آستین ها و پاچه های بسیار کوتاه می توانند به پیراهن شما ظاهری «ماشین آلود» بدهند. اگر تاپ کوتاه نیست، به دنبال پیراهن هایی باشید که حداقل به باسن شما برسد.

در این مرحله، می‌توانید بخش مردانه را نیز بررسی کنید. در آنجا می توانید پیراهن هایی را پیدا کنید که بیشتر به شما می آیند.

9. مطمئن شوید که وضعیت بدن شما صاف است

برخی از زنان قد بلند تمایل دارند شانه های خود را خم کرده یا قوز کرده تا کوتاهتر به نظر برسند. با این حال، خم شدن می تواند شما را ناامن نشان دهد. شانه های خود را به عقب پرتاب کنید و صاف بایستید. به این ترتیب لباس های شما همان طور که باید به نظر می رسند.

10. مد Oversize را کشف کنید

لباس های گشاد برای تیپ های بلندتر مناسب هستند. همچنین مد لباس های سایز بزرگ در حال حاضر بسیار طرفدار دارد و می توان مدل های زیادی را در بازار پیدا کرد. مزیت لباس های بزرگ این است که راحت هستند. در حالی که لباس های تنگ سرگرم کننده هستند، پوشیدن لباس های راحت همیشه حال شما را بهتر می کند. پوشیدن لباس های ناراحت کننده گاهی اوقات از حالات صورت شما مشخص است، پس مراقب باشید.

samirsa1400
samirsa1400

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋