samirsa1400

samirsa1400

توسط ۲ نفر دنبال می شود

10 نوع کت زنانه برای پوشیدن در تمام طول سال

ما نمی توانیم صبر کنیم تا زمستان فرا برسد زیرا به ما اجازه می دهد ژاکت هایمان را بپوشیم و همه چیز را برای عکس آماده کنیم. آنها ما را دنج و گرم نگه می دارند و همچنین به ما اجازه می دهند فوق العاده شیک به نظر برسیم. با دانستن اهمیت کت ها در کمد همه، می خواهیم شما را با انواع کاپشن های موجود آشنا کنیم. این به شما کمک می کند تا از بین طیف گسترده ای از کت ها انتخاب کنید و آنها را بر اساس سلیقه خود سبک کنید.

 

1. ترنچ کت

 وقتی در مورد لباس کلاسیک و جاودانه صحبت می کنیم که هر دختری باید داشته باشد، یک کت ترنچ باید در صدر این لیست یا هر لیست دیگری قرار گیرد. ترانشه شتری رنگ به همان اندازه که می تواند ظریف و صیقلی است و با هر لباسی هماهنگ است. این شما را در یک عصر پاییزی گرم نگه می دارد و در یک صبح خنک زمستانی، اگر نیاز به رفتن به یک برانچ دارید، شیک می شود. اکثر آنها معمولا ضد آب هستند، و بنابراین، شما پاسخ خود را برای باران های موسمی نیز دارید. می‌توانید آن را روی ژاکت‌ها و سایر لباس‌های زمستانی بپوشید و آن را با هر چیزی ست کنید تا ظاهر خود را زیباتر کند. کیف و چکمه همراه با کت ترنچ کبریتی است که در بهشت ساخته شده است. نه فقط رنگ شتری، بلکه نارنجی، قرمز و زرد از انتخاب های جذاب رنگ برای کت ترنچ هستند.

 

 2. کت چرم

 کت‌های چرمی برای تمام مواقعی که می‌خواهید لباسی شیک بپوشید و در عین حال آن را غیررسمی نگه دارید، مفید است. یا زمانی که می خواهید بدون زحمت آن را شیک نگه دارید اما نمی خواهید تلاش زیادی انجام دهید. یا برای تمام مواقعی که فقط به یک لایه نیاز دارید - ژاکت چرمی پاسخ شماست. آن را در انواع بیشتری از آنچه که ما می توانیم بخواهیم وجود دارد و همه آنها به یک اندازه جذاب به نظر می رسند - خواه دکمه دار، زیپ دار، باز یا کمربند. مشکی تقریباً مترادف کت های چرمی است، اما قهوه ای، قرمز و خاکستری از دیگر انتخاب های به همان اندازه شیک در مورد کت چرم هستند.

 

3. کت جین

 بسیاری از آنها حتی وقتی در مورد نیازهای ساده و ضروریات روزمره صحبت می کنند به این موضوع اشاره نمی کنند زیرا تصور می کنند شما صاحب یکی از این موارد هستید - ناگفته نماند. یک کت جین با لباس، مانتو، شلوار جین و پیراهن به طور یکسان، و چگونه! در مورد کت های جین سفید، سبک شسته شده، بدون آستین و برش، انتخاب های فوق العاده شیک هستند .

 

4. ژاکت بمب افکن

کت‌های بامبر یا بایکر در عین زنانه بودن، شیک و شیک به حساب می‌آیند، که اگر از من بپرسید، ترکیبی است که باید برای آن مردید. و نه، لازم نیست اینها را فقط هنگام دوچرخه سواری بپوشید. اینها تکامل یافته اند و باید در کمد شما باشند. آنها روی دامن های مدادی، شلوار جین پاره، دامن های ماکسی و شورت - و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید، شیک به نظر می رسند.

 

5. کاپشن لحافی

 کاپشن‌های لحاف‌دار به نقطه‌ی شیرینی می‌رسند که هم‌زمان شما را گرم، شیک و تند نگه می‌دارند. اینها مخصوصاً در پاییز و چند هفته زمستان که کاپشن های پف کرده شما خیلی سنگین هستند و کاپشن های چرمی کافی نیستند بسیار مفید هستند. از آنجایی که پاییز و بهار همه چیز مد روز است، باید یکی از اینها را تهیه کنید و آن را در دسترس داشته باشید.

 

6. ژاکت ترمه یا پشم

 اگر در نیویورک، شیکاگو یا شمال شمالی هستید، می‌دانید که برای زمستانی طولانی آماده می‌شوید که بیشتر از آنچه دوست دارید طول بکشد. اما هی، از آنجایی که نمی‌توانیم کار زیادی در مورد آن انجام دهیم، می‌توانیم آن را با مد غلبه کنیم، شیک به نظر برسیم ، و به هر حال از آن لذت ببریم. و چه راهی بهتر از کت پشمی یا بالا انداختن شانه‌ای که شما را گرم نگه می‌دارد، اما در عین حال زیبا به نظر می‌رسد؟

 

7. پالتو

پالتو نسخه زمستانی شما از کت ترنچ است – بلند، باکلاس، شیک و همیشه به اندازه کافی ضخیم است که از شما در برابر زمستان های سرد محافظت کند. این یکی از زیباترین لباس‌های بیرونی است که یک زن می‌تواند داشته باشد، و بهترین بخش در مورد آن این است که هیچ کس برای پوشیدن شما اهمیتی نمی‌دهد – آن را با یک روسری پشمی شیک و چکمه‌های بلند ست کنید. شما آنها را در همه طیف‌ها تهیه می‌کنید و پوشیدن یک پالتوی بلند کلاسیک با دستکش‌ها و چکمه‌های چرمی در یک مکان ناهارخوری زیبا یا یک مهمانی کریسمس، بدون اینکه چیزی بگویید، چیزهای بسیار خوبی در مورد استایل شما خواهد گفت.

8. کاپشن خز مصنوعی

 جدا از مانتوهای ضروری، به چیزهایی مانند ژاکت خز مصنوعی نیاز دارید که شیک و زنانه باشد و شما و لباستان را هر کجا که می روید متمایز کند. اگر اهل مد هستید، می‌دانید که رنگ‌های صورتی، رژگونه و غیره در مورد کت‌های خز مصنوعی یکی از انتخاب‌های واضح هستند. اما، قرمز شرابی، زرد و سفید نیز پیچیده و شیک به نظر می رسند.

 

9. مانتو شب

 مانتوهای شب چیزی بیش از یک لایه روی لباس شما هستند. آنها شما را شبیه کسی می‌کنند که بازی مد او را می‌داند و در راس همه چیز است. یک کت شب می تواند هر چیزی باشد، از کت مخملی، کت توید مشکی، پالتوی پولک دار بلند و غیره که با ادغام شدن با لباس یا با برجسته شدن، کل لباس شما را با هم هماهنگ می کند. با این حال، کت مشکی که کاملا به شما می آید، انتخابی از کت شب است که هرگز شما را ناامید نخواهد کرد.

 

10. ژاکت پفی

 از کاپشن های پف سایز بزرگ گرفته تا کت های بدون شانه – کت های پف دار راه زیادی را طی کرده اند تا اینکه فقط جزو ملزومات زمستانی باشند. طراحانی مانند الکساندر مک کوئین همچنان اینها را به سطح جدیدی می برند. یک ژاکت پف دار قرمز آستین دار یا آستین های پر نقره ای براق، چیزی است که هر دختری در کمد خود به آن نیاز دارد، به خصوص اگر در شهرهایی زندگی می کنید که در زمستان ها کمی بیش از حد سرد می شوند.

زمستان‌های شما با انواع مختلف ژاکت‌ها مرتب شده‌اند تا مطمئن شوید که ظاهری عالی ندارید. کت ها نه تنها شما را گرم نگه می دارند، بلکه به شما این امکان را می دهند که در ظاهر خود خلاقیت به خرج دهید. می توانید بدون اینکه ظاهری درشت به لباس خود بدهید، لایه هایی به لباس خود اضافه کنید. بنابراین چه کت چرمی بپوشید، چه کت خز مصنوعی، یک کت لحاف دار، یک کت ترنچ یا یک ژاکت بمب افکن، شما بهترین نمایشگر خواهید بود. حالا نوبت شماست که آنهایی را انتخاب کنید که قلب شما را ربوده اند!

 

آیا کت ها تک جنسیتی هستند؟

کاپشن یکی از تک‌جنس‌ترین لباس‌هایی است که می‌توانید ورزش کنید و بخرید، زیرا برندهای بیشتری وارد بازار شده‌اند و کت‌هایی را می‌سازند که برای هر کسی، صرف نظر از جنسیت، مناسب است.

samirsa1400
samirsa1400

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋