samiraniran

samiraniran

معرفی محصولات شرکت سامیران

تالک سفید چیست؟ و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟
پودر تالک سفید از ماده معدنی بنام تالک به وجود می‌آید که متشکل از مواد معدنی مانند هیدرات منیزیم و سیلیکات منیزیم است که در سنگ‌های دگرگونی (Metamorphic rock) یافت می‌شود. پودر تالک سفید، پودر پرکاربرد و یکی از نرم‌ترین و پرمصرف‌ترین مواد معدنی در جهان است. تالک رطوبت را به‌خوبی جذب می‌کند، زبری پوست را کاهش می‌دهد، پوست را خشک نگه می‌دارد و از بروز کهیر جلوگیری می‌کند.

بعضی‌ها به‌اشتباه بر این باورند که پودر تالک همان پودر بچه است، اما باید گفته شود که برخی از پودرهای بچه پودر تالک هستند و از ماده معدنی تالک ساخته می‌شوند. پودر تالک که در پودر بچه استفاده می‌شود، چربی، رطوبت و بو را جذب می‌کند، زبری و حساسیت را کاهش می‌دهد و از عفونت یا کهیر ناشی از انسداد پوشک کودک جلوگیری می‌کند.

 

معرفی حلال 402 شرکت سامیران

حلال ۴۰۲ یا وایت اسپریت یک حلال صنعتی می باشد که در صنایع مختلفی کاربرد دارد و از آن به عنوان پاک کننده، حلال رزین و لاستیک و حلال در رنگ‌ها، پوشش‌های چوب، جلادهنده‌ها یا همان وارنیش‌ها، صنعت چاپ، آرایشی و بهداشتی و صنایع غذایی استفاده می‌شود. البته در آسفالت و چسب‌های نواری هم از این حلال معروف استفاده می‌شود.

حلال ۴۰۲ نام‌های دیگری مانند تینر روغنی، وایت اسپریت، حلال نفتا، اسپریت معدنی، وارسول و تربانتین معدنی هم دارد. کاربرد اصلی این حلال در صنعت رنگ است و نقاش‌ها از نام تینر روغنی برای اشاره به این حلال استفاده می‌کنند.  وایت اسپریت‌ها معمولاً ۷ تا ۱۲ کربن در ساختار خودشان دارند و میزان انحلال آن‌ها در آب بسیار کم است ولی در عوض توانایی بسیار خوبی در حل کردن مواد هیدروکربنی مثل رنگ دارند.

 

معرفی آب ژوال شرکت سامیران

تاریخچه ی آب ژاول یا هیپوکلریت سدیم

تاریخچه سفید کننده، بلیچ و یا آب ژاول مربوط به سالهای قبل از میلاد مسیح می باشد، اگرچه ماده سفید کننده به زندگی بشر در سالهای پس از میلاد مسیح وارد شده و حتی کلمه Bleach دوازده قرن پس از میلاد در تاریخ بشر ثبت شده است، اما خود سفید کننده در 3000 سال قبل از میلاد کشف شد. اولین روند سفیدکنندگی توسط مصری ها با کمک خورشید در 5000 سال قبل از میلاد می باشد. آنها ملافه های از جنس کتان را در آب شسته و در آفتاب قرار می دادند تا سفیدتر شوند.

داده ها نشان می دهد که دو هزار سال پس از مصری ها، مردم دانش کافی برای ساختن محلول سفید کننده از خاکستر چوب پیدا می کنند، که پس از مخلوط شدن با آب به آب قلیایی تبدیل می شود  که می تواند رنگ ها را روشن و در برخی موارد آن را تمیز کند. همچنین نکته جالب آن است که آنها لباس ها را برای مدت طولانی در محل قلیایی آماده شده خیس می کنند تا کاملا سفید شوند. البته این فرآیند مدت زمان زیادی طول می کشد و سبب آسیب به بافت پارچه می شود و به دلیل قلیایی بودن زیاد آن لازم است هنگام کار با محلول نیاز به مراقبت بسیار زیادی بوده است.

 

 

جهت اطلاعات بیشتر از سایت شرکت سامیران بازدید کنید

ادرس سایت  : https://samirancommerce.com/

samiraniran
samiraniran

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋