samirakuchaki

samirakuchaki

معرفی 7 اتاق فرار بی نظیر در تهران

امروزه بازی های اتاق فرار با استقبال بی نظیری مواجه شده اند و افراد زیادی در جست و جوی آن هستند که بهترین اتاق فرار ترسناک تهران کدام است؟ یا برترین اتاق فرارهای شهر تهران کدام هستند؟ و سوالاتی از این قبیل... اگر شما هم به دنبال رسیدن به جواب چنین سوالاتی هستید، با این مطلب همراه باشید. در این مطلب قصد معرفی 7 اتاق فرار بی نظیر در تهران را داریم که از نظر گیمرها جزو برترین ها بوده و با استقبال زیادی مواجه شده اند. همانطور که میدانید، این بازی ها با پیاده سازی فیلم های ترسناک هالیوودی در دنیای واقعی، می توانند ساعتی پر از هیجان و تنوع را برایتان رقم بزنند و شهر تهران نیز، یکی از شهرهایی است که اتاق فرارهای فوق العاده ای را در خود جای داده است که در ادامه به معرفی تعدادی از آنها خواهیم پرداخت.

1. اتاق فرار مافیا باز

اتاق فرار مافیا باز، یکی از مهیج ترین و ترسناک ترین اسکیپ روم های غرب تهران که در بزرگراه علامه جعفری، نبش املاک بارمان و در مجموعه وست روم قرار دارد، اتاق فرار مافیا باز است. این اسکیپ روم، از لحاظ دشواری جزو دسته بندی بازی های نسبتا سخت قرار میگیرد و با ژانری ترسناک و دلهره آور دارد. سناریوی اتاق فرار مافیا باز، حکایت از دیمیتری دیویدوف دکتر روانشناس ساکن شهر مسکو دارد که در سال ۱۹۸۵ در یک شرط بندی تمام زندگی و حتی خانواده خود را از دست داد. وی، بعد از گذشت یکسال به کمک دوستش و واحدی که در اختیارش گذاشت توانست بازی مافیا را ابداع کند و تصمیم به برگزاری ایونت های مافیا گرفت. در اتاق فرار مافیا باز، شما توسط دیویدف به این ایونت دعوت شده اید. این که در این ایونت چه چیزی در انتظار شماست را باید با تشکیل گروه های 4 تا 8 نفره و ورود به اسکیپ روم مافیا باز تجربه نمایید. شعار این اتاق فرار این است که هیچکس از این ایونت زنده بیرون نمیاد!

2. اتاق فرار اَرّه

دومین اسکیپ روم بی نظیر در شهر تهران، اتاق فرار اَرّه است و همانطور که حدس میزنید، سناریوی آن بر اساس مجموعه فیلم‌های معروف اره نوشته شده است. این اتاق فرار که در منطقه ستارخان تهران واقع می باشد، سناریویی ترسناک و با ژانری دلهره آور دارد. در واقع می توان گفت که اگر شما یکی از فیلم‌های اره را دیده باشید، متوجه خواهید شد که ترس و هیجان در این اتاق فرار موضوعی عادی محسوب می‌شود. سناریوی این بازی در خانه‌ای متروکه و قدیمی با قاتلی سریالی است و که این قاتل قصد به قتل رساندن شما از طریق تزریق سم را دارد. پس حتما حواستان را جمع کنید که وقت زیادی برای فرار از دست این قاتل سریالی ندارید. او قصد دارد دست و پایتان را ببندد و سپس سم مورد نظر را به شما تزریق کند. نهایتا 60 دقیقه فرصت اگر این قاتل سم را به شما تزریق کرد، با دست و پای بسته، سم را از هر طریق خنثی کنید و جان خود را نجات دهید.

3. اتاق فرار خونه جنی

یکی دیگر از اتاق فرارهای بی نظیر درتهران، اسکیپ روم خونه جنی است که در مجموعه تاج اسکیپ روم قرار دارد. سناریوی این اسکیپ روم، بر اساس داستان کلبه جن زده ی معروف در شهر انزلی طراحی شده است که در آن فردی که از خونه جنی جان سالم به در برده است از شما درخواستی دارد. این درخواست آن است که به او کمک کنید دوباره به آن خانه برگردد و راز آن را برملا نماید. در اتاق فرار خونه جنی ، شما باید با غلبه بر ترس و دلهره خود، از خانه تسخیر شده جان سالم به در ببرید و راز عجیب آن را کشف کنید. میزان هیجان و ترس در این اسکیپ روم بسیار بالا بوده و جزو اتاق فرارهای سخت محسوب میشود. اتاق فرار خونه جنی در منطقه ستارخان تهران قرار دارد که به جرات میتوان آن را یکی از مهیج ترین اسکیپ روم های تهران معرفی نمود. جهت شرکت در این اسکیپ روم، میتوانید گروه های 4 تا 6 نفره تشکیل دهید وبا رزرو اتاق بازی از طریق وب سایت مجموعه تاج اسکیپ روم، ساعات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

4.اتاق فرار گنج مردگان

اسکیپ روم ترسناک گنج مردگان، چهارمین اتاق فرار بی نظیر در تهران است که در مجموعه اسکیپ ویژن و در اتوبان خرازی قرار دارد. این اتاق فرار، از لحاظ دشواری جزو دسته بازی های نسبتا سخت قرار میگیرد و دارای محدودیت سنی +16 سال است. اتاق فرار گنج مردگان، اسکیپ رومی ترسناک است که البته برای کسانی که به اتاق فرارهای ترسناک علاقه ای ندارند، به صورت معمایی نیز قابل اجرا میباشد. سناریوی این بازی حکایت از گروهی باستان شناس دارد که برای پیدا کردن یک گنجینه افسانه ای در دل کشور هند سالها تحقیق کرده اند. حال پس از مدتها موفق به کشف یک نقشه مرتبط به گنجینه گشته اند که این نقشه باستان شناسان را به ورودی یک غار عجیب هدایت میکند. شما و گروهتان در نقش باستان شناسان این اتاق فرار هستید که باید پیدا کردن گنج وارد غار شوید و بازی ترس و هیجان از همین نقطه آغاز میشود. در این غار چه چیزی در انتظار شماست را باید با تشکیل گروه های 4 تا 8 نفره و ورود به اسکیپ روم گنج مردگان تجربه نمایید. مدت زمان این اتاق فرار یک ساعت میباشد، بنابراین توصیه میشود با گروهی همراه شوید که تحمل ترس بالایی داشته و هوش کافی جهت حل معماها را داشته باشند.

5.اتاق فرار شب سیزدهم

اگر علاقمند به ترس و دلهره در فضای ایرانی هستید تجربه ی این اتاق فرار را از دست ندهید. فضایی متفاوت و دلهره آور که ترس های لحظه ای و کاملا منطقی دارد. بر خلاف دیگر ژانرهای اتاق فرار که در سبک دلهره آور است و شما برخوردی با بازیگر( اکتور ) ندارید در این بازی ممکن است گاهی حضور اکتور را در کنار خود حس کنید. سناریوی این بازی بدین صورت است که، مردم این روستای دور دست شب سیزدهم هر ماه منتظرند تا بلقیس جان یکی از فرزندانشان را بگیرد. آنها تا ابد تقاص مرگ بی رحمانه ی اختر، دختر بچه ی بلقیس را خواهند پرداخت. مگر آنکه افرادی حاضر شوند بهای باطل شدن دائمی نفرین را بپردازند... زمان این بازی ۶۰ دقیقه بوده و ژانر آن دلهره آور و ترسناک است. با تشکیل گروه ۴ تا ۶ نفره و رزرو بازی از طریق سایت مجموعه اسکیپ روم دات آی آر میتوانید از این اسکیپ روم ترسناک لذت ببرید.

6. اتاق فرار توهم

اتاق فرار توهم نیز در منطقه نارمک و خیابان 46 متری ثانی، در مجموعه اسکیپ مستر قرار دارد که به جرات می توان گفت که یکی از بهترین اسکیپ روم های تهران است. این اسکیپ روم هیجانی از لحاظ دشواری جزو دسته بازی های نسبتا سخت قرار میگیرد و محدودیت سنی آن +18 سال است. مدت زمان اسکیپ روم توهم 90 دقیقه میباشد، بنابراین بهتر است با گروهی همراه شوید که تحمل ترس بالایی داشته و هوش کافی جهت حل معماها را داشته باشند. سناریوی این بازی بدین صورت است که شما و دوستانتان توسط یک شخص قابل اعتماد،به یک مهمانی دعوت شده اید. در این مهمانی به طور ناگهانی دودی اتاق را فرا می گیرد و شما پس از استشمام دود دچار فراموشی و توهم می شوید. با دچار شدن به این توهم، گرفتار یک چرخه مرگبار خواهید شد که تنها راه خروج از این چرخه، کمک به یکدیگر و پیدا کردن راه خروجی است... برای این که بدانید چه چیزی در این اتاق فرار در انتظار شماست، باید گروهی چهار تا هشت نفره تشکیل دهید و به به اتاق فرار توهم وارد شوید. توصیه می شود، جهت آموزش بازی و قوانین اتاق ، ۵ تا ۱۰ دقیقه قبل از شروع بازی در محل حضور داشته باشید.

7.اتاق فرار نفرین

هفتمین اتاق فرار هیجانی تهران که دارای ژانری ترسناک می باشد، اتاق فرار نفرین است و در مجموعه ی اسکیپ ویژن قرار دارد. درجه ی سختی این بازی تقریبا بالا بوده و مدت زمان آن یک ساعت می باشد. سناریوی اتاق فرار نفرین بدین صورت است که؛ یازدهم جولای هر سال در کشور شوروی و در یک دهکده ی کوچک، یکی از افراد ده به دلیلی نامعلوم ناپدید می شود. بر اساس داستهای محلی، علت این اتفاق به سال 1968 میلادی بازمیگردد که در آن زمان، در طی یک مراسم خاکسپاری که اهالی دهکده نیز در آن شرکت کرده بودند، ناگهان سقف کلیسا فرو ریخته و کشیش کلیسا مفقود می شود. از آن زمان به بعد، اهالی دهکده اعلام کردند که کلیسا نفرین شده است و دیگر به آن برنگشتند. نقش شما و گروهتان در این اسکیپ روم آن است که، بعد از گذشت ده سال به کلیسای متروکه برگردید و ورودی های آن را برای همیشه مسدود نمایید. در حین انجام این کار، از داخل صدای کمک شنیده و وقتی که وارد کلیسا شدید متوجه میشوید که درب های خروج بسته شده و شما محبوس شده اید... حال چه چیزی در انتظار شماست؟ برای کشف ادامه ی این داستان، گروه های 4 تا 8 نفره تشکیل دهید و به مجموعه اسکیپ ویژن در اتوبان خررازی و خیابان کاشان جنوب مراجعه نمایید. 

samirakuchaki
samirakuchaki

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋