من و بازار

من و بازار

توسط ۲ نفر دنبال می شود

طرز تهیه نوتلا بدون فندق : تفاوتی عجیب

 

نظر شما در مورد طرز تهیه نوتلا بدون فندق چیست ؟؟؟؟

نوتلا nutella و فندق همیشه در کنار هم قرار گرفته اند. البته که دنیای آشپزی بسیار پهناور است و همه سلایق را به نحوی جذب خود کرده است . به همین دلیل است کمپانی های بزرگ انواع محصولات را در طعم های متفاوت تولید و روانه بازار های جهانی می کنند.

یکی از پرطرفداترین محصولات در دنیا بدون شک نوتلا nutella است که محصولی از کمپانی فرروی Ferrero ایتالیا است . امروزه بسیاری از مردم با جستجو در فضای اینترنت و پیدا کردن انوع طرز تهیه نوتلا خانگی ، خود این محصول را فرآوری می کنند.

طرز تهیه نوتلا بدون فندق موضوعی که طرفداران فراوانی دارد و مطالب بسیاری در این مورد نشر یافته و رسپی های گوناگونی در اتباط با آن ساخته شده است. با ما در من و بازار باشید تا این رسپی را در اختیار شما قرار دهیم.

کمی با نوتلا بیشتر آشنا شویم

نوتلا چیست ؟

نوتلا nutella یک نوع شکلات صبحانه است که مشخصا از 7 ماده اصلی ساخته می شود. فندق مهمترین محصول در تولید این شکلات صبحانه است. این محصول 50 سال است که درنیا همچنان از پرطرفدارترین ها است.

نوتلا به قدری محبوب است که 5 فوریه را روز جهانی نوتلا نامیده اند تا خرید نوتلا به عنوان یکی از محبوب ترین خرید های دنیا شناخته شود.

نوتلا دراندازه های متفاوت 25 گرمی ، 350 گرمی ، 750 گرمی و … تولید می شود .

ترکیبات نوتلا اصل

ترکیبات نوتلا اصل که توسط شرکت فریرو Ferrero ایتالیا تولید می شود شامل 7 ماده اصلی می‌ شود. شکر، شیر، روغن نخل، کاکائو، فندق، لیستین و وانیل.

فواید نوتلا

فواید نوتلا قابل توجه هستند. نوتلا از نظر ارزش غذایی دارای مواد معدنی متفاوتی مانند منیزیم و فسفر است. نوتلا سرشار از ویتامین است. ویتامین B12 و ویتامین E فراوانی در نوتلا موجود است. شکلات صبحانه نوتلا حاوی آهن و عناصر مغذی دیگر نیز هست.

نوتلا سال های زیادی است که پای خود را به خانه ها باز کرده است. برای این محصول رسپی های متنوعی وجود دارد ، از انواع چیز کیک و کوکی نوتلا گرفته تا دسر ها خوشمزه.

البته طرز تهیه نوتلا خانگی خود نیز طرفداران بیشماری دارد.

من و بازار قصد دارد تا با یک رسپی متفاوت دیگر شما را غافلگیر کند پس با ما باشید با طرز تهیه نوتلا بدون فندق

مواد لازم برای طرز تهیه نوتلا بدون فندق

  • نمک Salt: به مقدار  1/4 قاشق چای خوری
  • شیر Milk: به مقدار 1 فنجان
  • شکر Sugar: به مقدار 1/2 فنجان
  • پودر کاکائو Cocoa powder: به مقدار 1/2 فنجان
  • کره Butter: به مقدار 1.5 قاشق چایخوری
  • آرد همه منظوره flour: به مقدار 2 قاشق چای خوری
  • اسانس وانیل Vanilla essential: به مقدار 1/2 قاشق چای خوری

*برای طرز تهیه نوتلا خانگی بدون فندق یاد آوری می شود که از بهترین مواد اولیه استفاده کنید تا خروجی کار شما خوب و مورد رضایت شما باشد.*

طرز تهیه نوتلا بدون فندق

رسپی های متفاوت جذابیت های خورد را دارند، نوتلا بدون فندق نیز یکی از همین تفاوت های دوست داشتی است . برای شروع کار در ابتدا پودر کاکائو را از یک صافی رد کنید . همزمان با این کار آرد را نیز یه پودر کاکائو اضافه کرده و آن را نیز از همان صافی رد کنید. این کار باعث می شود تا ترکیب پودر کاکائو و آرد صاف و یکدست باشد که در طرز تهیه نوتلا خانگی ما از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است.

پس از اینکه این را از صافی رد کردیم زمان آن است که شکر را به آن ها اضافه کنیم. حالا به خوبی آن ها را با هم میکس کنید تا یکدست شوند . انتخاب نوع شکر به عهده شما است می توانید از شکره قهوه ای نیز استفاده کنید . حالا نوبت آن رسیده که شیر را اضافه کرده و به خوبی همه محتویات ظرف را هم بزنیم تا به خوبی هرچه تمام تر ترکیب شوند.

اجاق گاز یا هیتر فرقی ندارد نیاز به حرارت داریم تا به ترکیب مورد دلخواه برسیم. ظرف را روی حرارت ملایم قرار دهید تا محتویات درون ظرف داغ شود. همزمان مرقب باشید و مرتب آن را هم بزنید. وجود حباب های زیاد ممکن است نوتلا شما را از کیفیت مورد نظر دور کند. این کار را تا 6 دقیقه انجام دهید. حالا وقت آن رسیده که کره و اسانس وانیل را به آن اضافه کنید. دوباره هم بزنید تا صاف و یکدست شود. این کار را تا جایی ادامه دهید که نوتلا حالتی نرم به خود بگیرد.

خب نوتلا بدون فندق آماده شده است. آن را درون یک ظرف انتقال دهید و اجازه دهید کمی سرد شود. پس از اینکه دمای آن به حالت عادی رسید، فورا به سراغ یک ورقه نان تست بروید تا این رسپی جذاب را نوش جان کنید.

نوش جان

 

گردآوری، تهیه و تنظیم: کاری از تیم بلاگ فروشگاه اینترنتی من و بازا

من و بازار
من و بازار

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋