samadzamani

samadzamani

تحصیل در کانادا بدون مدرک آیلتس

ممکن است فکر کنید تحصیل در کانادا بدون مدرک آیلتس غیرممکن است. اما به ما اعتماد کنید، غیرممکن نیست و با مطالعه این مقاله، متوجه می شوید که برای تحصیل در کانادا حتما نیازی به مدرک آیلتس نیست!

معمولا وقتی صحبت از ادامه تحصیل در خارج از کشور می شود، پای مدرک آیلتس به میان می آید. آیلتس تقریباً شناخته‌شده‌ترین آزمون زبان انگلیسی است و در حالی که شایستگی‌های زیادی دارد، همیشه برای تحصیل در کانادا به آیلتس نیاز ندارید. در واقع، برخی از دانشگاه های برتر کانادا از پذیرش دانشجو بدون آیلتس خوشحال هستند.

 

آیلتس چیست؟

 

فقط در صورتی که کاملا مطلع نیستید... آیلتس مخفف سیستم بین المللی آزمون زبان انگلیسی است. و دقیقاً همان چیزی است که می گوید - آزمونی برای سطح انگلیسی شما! آیلتس توسط بسیاری از دانشگاه ها و کارفرمایان در سراسر جهان استفاده می شود تا اطمینان حاصل شود که دانش آموزان (یا کارمندان) توانایی کافی زبان انگلیسی را دارند. این تنها ارزیابی زبان انگلیسی موجود نیست، اما همانطور که اشاره کردیم، یکی از شناخته شده ترین هاست.

در حالی که این آزمون توسط دانشگاه ها و مقامات مهاجرت کانادا پذیرفته شده است، هنوز امکان تحصیل در کانادا بدون آیلتس در سال 2022 وجود دارد.

 

تحصیل در کانادا بدون مدرک آیلتس

 

اولین قدم ساده این است که شرایط ورود دانشجویان بین المللی دانشگاهی را که می خواهید به آن بروید بررسی کنید! در حالی که برخی از دانشگاه‌های برتر آیلتس را ترجیح می‌دهند، بسیاری دیگر اشکال ارزیابی زبان انگلیسی، از تافل گرفته تا آزمون انگلیسی جدید دولینگو را نیز می‌پذیرند.

و اگر قبلاً چهار سال یا بیشتر در یک مدرسه متوسط ​​انگلیسی تحصیل کرده‌اید، می‌توانید بدون آیلتس در کانادا تحصیل کنید؛ حتی در آن دانشگاه‌هایی که به آن نیاز دارند!

اخذ ویزای تحصیلی کانادا بدون آیلتس

 

شما می توانید ویزای تحصیلی کانادا را بدون آیلتس دریافت کنید. ببینید، کانادا در واقع ویزای تحصیلی را به این شکل صادر نمی کند، اما مجوزهای تحصیلی را ارائه می دهد که به طور خودکار با ویزای اقامت موقت ارائه می شود.

لازم به ذکر است که ارزیابی زبان انگلیسی شما توسط دانشگاه انتخابی شما تعیین می شود.

 

ارزیابی زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا

 

بنابراین آیلتس تقریباً توسط هر دانشگاهی در کانادا پذیرفته می شود، اما موارد زیر لیستی از گزینه های جایگزین است که ممکن است برای شما امکان تحصیل در کانادا در سال 2022 بدون آن را فراهم کند. ما بسیاری از این گزینه ها را در لیست خود برای تحصیل در کانادا پوشش داده ایم.

اما به یاد داشته باشید که همیشه ابتدا با دانشگاه خود مشورت کنید؛ زیرا شرایط ورود برای دانشجویان بین المللی از یک دانشگاه به دانشگاه دیگر تغییر می کند. آزمون هایی غیر از آیلتس که برخی دانشگاه های کانادا پوشش می دهند، آزمون های زیر هستند:

تافل

CAEL

تست کمبریج (CAE / CPE)

CELPIP

آزمون انگلیسی Duolingo

CanTEST

تست زبان انگلیسی پیرسون

10 دانشگاه برای تحصیل در کانادا بدون آیلتس

 

با توجه به اینکه 96 دانشگاه در سراسر کانادا وجود دارد که شرایط ورود به هرکدام ممکن است تغییر کند، نمی‌توانیم تمام مکان‌هایی را که تحصیل در کانادا بدون آیلتس را ارائه می دهند، ذکر کنیم. اما، در اینجا 10 دانشگاه را بسیار معتبر هستند، معرفی می کنیم:

دانشگاه تورنتو

دانشگاه غرب کانادا

دانشگاه جزیره پرنس ادوارد

دانشگاه تامپسون ریورز

دانشگاه رجینا

دانشگاه ساسکاچوان

دانشگاه براک

دانشگاه وینیپگ

دانشگاه مموریال نیوفاندلند

دانشگاه کنکوردیا

اکنون که می دانید تحصیل در کانادا بدون مدرک آیلتس امکان پذیر است، شاید زمان آن رسیده است که برای زندگی دانشجویی در کانادا آماده شوید! در سایت آوات ویزا می توانید مقالات و اخبار مهم تحصیل در کانادا را بیشتر مطالعه کنید.

samadzamani
samadzamani

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋