sallar2

sallar2

توسط ۱ نفر دنبال می شود

نحوه استفاده از خاک دیاتومه: 3 کاربرد کمتر شناخته شده

خاک دیاتومه کاربردهای عملی بسیاری در خانه دارد، اما برای اهداف فنی در بخش های شیمیایی، کشاورزی، آرایشی و بهداشتی و دارویی نیز استفاده می شود.

یک پودر معدنی طبیعی، خاک دیاتومه هنوز برای عموم مردم ناشناخته است. با این حال، مزایای زیادی دارد و می تواند برای طیف وسیعی از موارد استفاده شود، که حدس زدن برخی از آنها برای مصرف کنندگان دشوار است.  در همین ابتدا باید بگوییم که برای خرید خاک دیاتومه حتماً به فروشندگان معتبر رجوع کنید.

 

 

خاک دیاتومه: یک حشره کش طبیعی 

در کشورهای دارای تاییدیه نظارتی،  Celite 610 *  مبتنی بر خاک دیاتومه یک حشره کش مکانیکی برای محافظت از محصولات است و یک ماده موثر مکمل قدرتمند برای هر برنامه مدیریت یکپارچه آفات است.

در ارائه یک حالت فیزیکی عمل در برابر حشرات، آفات و کنه ها بسیار موثر است. و استفاده از آن آسان است. می توان آن را مستقیماً روی خاک، اطراف گیاهانی که نیاز به محافظت دارند پخش کرد یا در آب رقیق کرد. حدود 5 گرم در لیتر استفاده کنید و این مخلوط را روی و زیر برگ ها اسپری کنید. 

محصولات پاک کننده موثر و سازگار با محیط زیست 

محصولات تمیز کننده طبیعی خانگی ممکن است حاوی خاک دیاتومه باشند، زیرا دارای اثر سایشی ملایم هستند. به صورت پودر در جذب بو و مایعات نیز بسیار موثر است. اگر کمی آب به خاک دیاتومه اضافه کنید و به شکل خمیر در بیاورید، یک پاک کننده خانگی موثر و دوستدار محیط زیست خواهید داشت. 

 

یک فیلتر کننده غیر شیمیایی 

از آنجایی که فیلتر دیاتومه بسیار خوب است، جای تعجب نیست که از آن برای محصولات کشاورزی ، آرایشی ، دارویی و شیمیایی استفاده شود. قدرت فیلتراسیون آن در حدود 5 تا 10 میکرون است. دیاتومیت که قادر به حذف میکروب ها از آب است، یک ماده معدنی قوی است که می تواند میزان کلر مورد نیاز در استخرها را کاهش دهد . همچنین می تواند آب را در کشورهای در حال توسعه با از بین بردن باکتری ها و سایر آلاینده ها برای آشامیدن ایمن کند.

خاک دیاتومه بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما است. حتی بدون اینکه متوجه باشیم، همه ما از محصولاتی استفاده می کنیم که بدون آن هرگز نمی توانستند وجود داشته باشند یا حداقل خواص مشابهی ندارند. شراب یک مثال کامل است، زیرا شفاف سازی یک مرحله ضروری در شراب سازی است. این تأثیر مستقیم بر طعم دارد، اما همچنین بر مدت زمان نگهداری یک بطری تأثیر می گذارد.

 

زمين شناسي

دیاتومه سنگی رسوبی است که از بقایای اسکلتی ماقبل تاریخ گیاهان آبزی تک سلولی به نام دیاتومه ها تشکیل شده است. بیشتر آنها فسیل شده اند و در دوره میوسن، حدود 15 میلیون سال پیش، نهشته شده اند. برخی از ذخایر آب شور هستند اما بیشتر آنها از منابع آب شیرین هستند. انبوه اشکال منجر به یک پودر خاک دیاتومه با چگالی بسیار کم، با ویژگی های فیلتراسیون عالی می شود.

 

مشخصات فیزیکی

 

  • مورفولوژی سه بعدی منحصر به فرد و تخلخل میکرو
  • محتوای سیلیس 90 درصد
  • سطح بالا و قدرت جذب بالا
  • چگالی ویژه و حجمی کم
  • از نظر شیمیایی بی اثر
  • سخت

 

در پایان باید بگوییم که قبل از استفاده از خاک دیاتومه، حتما با متخصصان مشورت کنید.

 

لینک کوتاه:

https://is.gd/QGIJLB

http://gg.gg/11zw05

 

sallar2
sallar2

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋