shirangi saeeiiid

shirangi saeeiiid

لیپوماتیک شکم و پهلو – بهترین روش از بین بردن چربی

لیپوماتیک شکم و پهلو – بهترین روش از بین بردن چربیتوصیه های قبل از لیپوماتیک شکم و پهلو

 

0

 

(0)

لیپوماتیک نوعی عمل است که با استفاده از یک ابزار با قدرت مکش، چربی را از نواحی خاص بدن مانند شکم، پهلو، باسن، ران، بازوها یا گردن خارج می‌کند؛ همچنین لیپوماتیک شکم و پهلو می‌تواند این نواحی را شکل دهی نیز کند (کانتورینگ کردن صورت و بدن). اگر کسی اضافه وزن داشته باشد، احتمالاً بتواند با رعایت رژیم غذایی و انجام ورزش یا روش‌های حذف چاقی (مانند جراحی بای پس معده) بتواند وزن خود را کاهش دهد. در واقع پزشکان، لیپوماتیک کل بدن را به عنوان یک روش موثر برای کاهش وزن در نظر نمی‌گیرند، زیرا این چربی‌های تلنبار شده در نواحی مختلف بدن، موجب افزایش فرد وزن نمی‌شوند.

اینفوگرافی لیپوماتیک شکم و پهلو
اینفوگرافی لیپوماتیک شکم و پهلو

اگر بدنتان بیش از حد چربی داشته باشد (صرف نظر از میزان وزن) و طی سال‌های متمادی حتی با انجام ورزش و یا رژیم غذایی تغییری نکرده باشند، ممکن است کاندید لیپوماتیک یا همان پیکرتراشی شکم و پهلو باشید. طی این روش چربی‌ها به طور کاملا ایمن و موثر، از نواحی مختلف بدن فرد استخراج می‌شوند اما وزن وی ثابت باقی خواهد ماند. ما در این مقاله نگاهی اجمالی به ماهیت عمل لیپوماتیک، نحوه انجام و هزینه آن خواهیم داشت؛ با ما همراه باشید.

لیپوماتیک شکم و پهلوها چیست؟

شاید برای شما هم سوال باشد که عمل پیکرتراشی چیست و چه مزایای برای فرد به دنبال دارد؟ ما در این بخش به موضوع تخصصی عمل پیکر تراشی کل بدن و ویژگی‌های آن می‌پردازیم. با افزایش وزن بدن، سلول‌های چربی از نظر اندازه و حجم افزایش می‌یابند. عمل لیپوماتیک شکم و پهلو به نوبه خود، تعداد سلول‌های چربی موجود در یک منطقه خاص از بدن را کاهش می‌دهد. میزان چربی خارج شده از هر ناحیه از بدن طی لیپوماتیک کل بدن، به ظاهر آن ناحیه و حجم چربی بستگی دارد. تغییرات و کانتورینگ ناشی از لیپوماتیک معمولاً تا زمانی که وزن شما ثابت بماند، دائمی هستند. پس از پایان لیپوماتیک شکم، پوست خود را با خطوط جدیدی که پزشک روی نواحی تحت درمان ایجاد نموده است، منطبق می‌کند.

اگر پوست شما از قابلیت ارتجاعی خوبی برخوردار باشد، به احتمال بسیار زیاد، پس از لیپوماتیک  صاف به نظر خواهد رسید و دچار افتادگی نمی‌شود. با این حال اگر پوستتان خاصیت کشسانی ضعیفی داشته باشد، پس از لیپوماتیک شکم و پهلوها، مناطق تحت درمان ممکن است شل یا افتاده به نظر برسند.

معرفی بهترین جراح لیپوماتیک شکم و پهلو

نوشته های مشابه

در حالت کلی افرادی می‌توانند این روش را انجام دهند که در سلامتی کامل بدنی به سر برند و بیماری که بتواند این روش را پیچیده و دچار چالش کند (مانند ضعیف بودن جریان خون، بیماری‌های عروق کرونری، دیابت یا سیستم ایمنی ضعیف)، نداشته باشند. از همه مهم‌تر این است که یک پزشک کارکشته و حاذق این روش را انجام دهد تا بهترین نتیجه حاصل شود.

 

 

 

 

لیپوماتیک شکم

مراحل مزایا معایب نتایج نکات مراقبتی

– انجام مشاوره متقاضی توسط پزشک.

– مشخص کردن نواحی خروج چربی.

– تزریق داروی بی‌حسی موضعی لیدوکائین.

– استریل کردن این ناحیه.

– ایجاد برش‌های کوچک در نواحی مشخص شده.

– وارد کردن کانول اتوماتیک و پیشرفته با حرکات جلو عقب و ایجاد ارتعاش و آب کردن چربی‌ها.

– خروج سریع چربی‌های اضافی.

– استریل کردن دوباره ناحیه برش.

– بخیه کردن این ناحیه در صورت نیاز.

– پانسمان زخم‌ها

– عدم نیاز به جراحی و بیهوشی.

 

– عدم ایجاد عوارض شدید مانند زخم زیاد، اسکار و…

– از دست دادن مقدار زیادی از چربی در مدت زمان کم.

– دوره نقاهت کوتاه و بازگشت به زندگی عادی در مدت زمان کم.

– امکان واکنش به داروی بی‌حسی

 

– تورم

– عفونت

– آمبولی چربی

– مشکلات کلیوی

– ایجاد زخم در ناحیه برش و کبودی و تورم.

 

– بهبود زخم‌ها از یک هفته پس از لیپوماتیک.

– بهبود تورم از 2 تا 4 هفته بعد.

– بازگشت به زندگی روزانه از 1 تا 2 هفته بعد.

– امکان انجام فعالیت و ورزش سنگین از 2 تا 4 هفته بعد.

– مشاهده نتایج از 1 تا 3 ماه بعد.

نکات مراقبتی قبل از لیپوماتیک:

– انجام آزمایشات تجویزی پزشک.

– عدم استفاده از داروهای رقیق کننده خون و داروهای ضد التهاب از یک هفته قبل.

– عدم مصرف الکل حداقل از 48 ساعت قبل.

– یک وعده غذایی سبک بخورید.

– حتما با خود یک همراه ببرید.

مراقبت‌های بعد از لیپوماتیک:

– استفاده از گن لیپوماتیک.

– مصرف داروهای تجویزی پزشک .

– عدم انجام فعالیت‌های سنگین.

– رعایت رژیم غذایی سالم جهت حفظ نتایج لیپوماتیک.

چرا لیپوماتیک انجام می‌شود؟

لیپوماتیک شکم و پهلو برای از بین بردن چربی در مناطقی از بدن که به رژیم و ورزش پاسخ نداده‌اند، استفاده می‌شود. موارد زیر، مناطقی از بدن هستند که بیشترین متقاضی را برای انجام لیپوماتیک ناحیه شکم و پهلو دارند:

  • شکم
  • ناحیه زیر بازوها
  • پهلوها
  • ساق و مچ پا
  • سینه و کمر
  • باسن و ران
  • چانه و گردن
  • علاوه بر موارد ذکر شده، گاهی اوقات می‌توان از لیپوماتیک برای کاهش حجم پستان یا درمان ژنیکوماستی (بزرگی سینه در مردان) استفاده نمود. نکته بسیار مهم این است که لیپوماتیک باعث کاهش فرورفتگی‌های ناشی از سلولیت یا سایر بی نظمی‌های موجود در سطح پوست نمی‌شود.

خطرات ناشی از لیپوماتیک شکم و پهلو چیست؟

پیکر تراشی چیست و چه عوارضی دارد؟ معمولا لیپوماتیک شکم و پهلو یک روش ایمن به حساب می‌آید، با این حال اگر توسط پزشکان کم تجربه و غیر ماهر انجام شود، عوارض احتمالی زیر ممکن است در افراد متقاضی به وجود بیاید:

  • واکنش به داروی بی حسی: مانند هر عملی، لیپوماتیک نیز خطراتی مانند خونریزی و واکنش به داروی بی حسی را به همراه دارد.
  • تورم: معمولا بعد از لیپوماتیک، تورم و احتباس مایع (سروما) در زیر پوست فرد ایجاد می‌شود، گاهی ممکن است لازم باشد که این مایعات با سوزن خاص توسط پزشک تخلیه شوند.
  • عفونت: عفونت‌های پوستی بعد از لیپوماتیک نادر اما ممکن هستند. عفونت شدید پوستی ممکن است زندگی و سلامتی فرد را تهدید کند.
  • آمبولی چربی: ممکن است تکه‌های شل شده چربی در رگ خونی گیر کنند، در ریه‌ها جمع شده و یا به مغز منتقل شوند، به این اتفاق آمبولی چربی گفته می‌شود که یک مورد اورژانسی است.
  • مشکلات کلیوی و قلبی: تغییر در سطح مایعات بدن به دلیل تزریق و مکش مایعات می‌تواند باعث مشکلات تهدید کننده زندگی در کلیه، قلب و ریه شود.

خطرات احتمالی لیپوماتیک شکم و پهلو

اقدامات احتیاطی قبل از لیپوماتیک شکم و پهلو

  • قبل از عمل، با جراح خود درمورد اینکه چه نوع انتظاری از این روش دارید، صحبت کنید. جراح سابقه پزشکی شما را بررسی می‌کند و در مورد هر گونه بیماری پزشکی و یا داروهای مصرفیتان، سوال می‌پرسد.
  • جراح به شما توصیه می‌کند که حداقل سه هفته قبل از جراحی، مصرف برخی از داروها مانند داروهای رقیق کننده خون یا NSAID را متوقف کنید. همچنین ممکن است لازم باشد برخی آزمایشات مخصوص را انجام دهید.

لیپوماتیک شکم و پهلو در مطب دکتر شیرنگی

پیکرتراشی شکم و پهلو در مطب دکتر سعید شیرنگی (متخصص جراحی لاغری) با استفاده از فناوری بسیار جدید و پیشرفته استخراج چربی، یعنی لیپوماتیک قدرتی (PAL) که محصول کشور امریکا است، انجام می‌شود. در این نوع از لیپوماتیک، از یک کانولا استفاده می‌شود که با سرعت قابل تنظیم، به عقب و جلو حرکت می‌کند. این ارتعاش به جراح امکان می‌دهد تا چربی‌های سفت را با سهولت و سرعت بیشتری از بدن بیرون بکشد. PAL ممکن است بعضی اوقات درد و تورم کمتری نسبت به دیگر دستگاه‌های مشابه ایجاد کند و باعث شود که جراح با دقت بیشتری چربی‎ها را از بین ببرد. اگر نیاز به استخراج حجم زیادی چربی باشد، پزشک می‌تواند از این روش استفاده نماید. دستگاه PAL قابلیت لیفت و جمع نمودن پوست را دارد و در افرادی که حجم چربی خیلی زیادی ندارند، در لیفت پوستشان بسیار موثر واقع می‌شود. لازم به ذکر است که ویژگی‌های ذکر شده، منحصرا مختص دستگاه پال می‌باشد.

هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو چقدر است؟

قیمت لیپوماتیک شکم و پهلو با توجه به میزان حجم چربی بدن و دستگاه مورد استفاده برای آن، متفاوت خواهد بود. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت پیکر تراشی شکم و پهلو در مطب شخصی دکتر سعید شیرنگی، با شماره‌های مندرج در سایت و یا با استفاده از چت آنلاین تماس حاصل فرمایید. همچنین در صورت تمایل برای اطلاع از هزینه عمل برداشتن چربی شکم با لیپوماتیک می‌توانید با رزرو نوبت حضوری، با دکتر مشاوره کامل در مورد شرایط و هزینه‌های احتمالی این متد داشته باشید.

هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو چقدر است؟

بهترین جراح لیپوماتیک شکم و پهلو

دکتر سعید شیرنگی فوق تخصص جراحی پلاستیک به عنوان یکی از بهترین جراح لیپوماتیک شکم و پهلو در کرج می‌باشند که با به کارگیری جدیدترین فناوری لیپوماتیک در دنیا (دستگاه امریکایی PAL)، اقدام به ارائه خدمات زیبایی می‌کنند. ایشان قبل از انجام لیپوماتیک، یک جلسه مشاوره‌ای با زیباجویان خواهند داشت و آن‌ها را از فواید و نحوه انجام این متد آگاه می‌سازند و پس از تفهیم تمام نکات، با دقت و حوصله، شروع به استخراج چربی و کانتورینگ مناطق مورد نظر می‌نمایند. شما زیباجویان عزیز می‌توانید برای رزرو نوبت مشاوره با دکتر، با تلفن مطب به شماره 09128490324 تماس حاصل فرمایید.

برای مشاهده عکس هایی از عمل لیپوماتیک به ادرس اینستاگرام دکتر سعید شیرنگی مراجعه فرمایید.

instagram

جدیدترین روش تخلیه چربی شکم

پیشرفت‌های انجام شده در حوزه زیبایی سبب گشته‌اند تا افراد چاق و کسانی که از چربی‌های اضافی بدن خود شکایت دارند بتوانند به راحتی به اندام ایده‌آل خود دست یابند. یکی از جدیدترین روش‌های تخلیه چربی شکم و پهلو که این روزها با استقبال بسیاری از افراد همراه بوده عمل زیبایی پیکر تراشی است. به این صورت که کاندیدهای انجام آن در یک جلسه می‌توانند از شر چربی‌های اضافی خود رها شده و بدون ورزش‌های سنگین و رژیم‌های سخت به فرم دلخواه خود برسند. در عمل لیپوماتیک به کمک دستگاه‌های پیشرفته روز بافت‌ چربی‌های اضافی تخریب شده و از بدن خارج می‌شوند. در نتیجه نتایج مثبت حاصله بلافاصله بعد از اتمام کار قابل مشاهده خواهند بود. البته برای رسیدن به نتایج نهایی باید مراقبت‌های لازم بعد از عمل اعمال شده و دوره نقاهت با حساسیت بالایی دنبال شود.

بهترین دکتر لیپوماتیک در ایران

لیپو کل بدن با هدف رسیدن به فرم اندام ایده‌آل در کلینیک‌های زیبایی انجام می‌شوند. امروزه با توجه به استقبالی که اغلب مردم از انجام لیپو شکم و پهلو دارند تعداد مراکزی که خدمات لیپوماتیک را ارائه می‌دهند نیز افزایش یافته‌اند. از طرفی دیگر برخی از افراد غیر متخصص به منظور جذب مشتری با حداقل هزینه عمل پیکرتراشی را انجام می‌دهند. از آنجایی که لیپوماتیک در دسته عمل‌های زیبایی قرار دارد انتخاب کلینیک و پزشک معتبر و شناخته شده در این زمینه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چرا که کوچکتری بی‌دقتی می‌تواند عوارض جانبی و خسارت‌های جبران‌ناپذیر بسیاری را در پی داشته باشد.

shirangi saeeiiid
shirangi saeeiiid

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋