sadeq beheshti

sadeq beheshti

صادق بهشتی

خانه پیش ساخته آوید چوب

 

 

 

خانه پیش ساخته یا ویلا پیش ساخته به سازه های گفته میشود که در کارخانه قطعات آنها تولید و با مونتاژ آنها به یک دیگر یک سازه پیش ساخته تولید میشود.

به بیان دیگر هر سازه ای که در یک مکان تولید و در مکانی دیگر نصب شود در دسته سازه های پیش ساخته قرار خواهد گرفت. نام انگلیسی این سازه prefab house میباشد.

اجراء سازه پیش ساخته

این سازه ها سه نوع قابلیت اجرا دارند:

1. تولید 70 درصدی در کارخانه و انتقال قطعات بزرگ و مونتاژ مقدار باقی مانده در محل نصب.

2. تولید 50 درصدی در کارخانه و انتقال قطعات کوچک به محل نصب و مونتاژ 50 درصد باقی مانده در محل. 

3. تولید کامل در کارخانه و انتقال خانه، ویلا یا کلبه پیش ساخته به محل نصب.

 

 

انواع خانه پیش ساخته

خانه یا ویلا پیش ساخته چوبی: از استراکچر تمام چوب و نما های چوبی استفاده شده است.

خانه یا ویلا پیش ساخته ال اس اف: از استراکچر فلزی (ورقه های گالوانیزه سبک) در استراکچر استفاده شده و شما امکان ترکیب کردن این سازه با سایر متریال پیش ساخته را خواهید داشت.

خانه پیش ساخته فلزی یا پروفیل: این نوع سازه پیش ساخته تقریبا از اقبال کمی برخوردار است و بیشتر برای سازه های پیش ساخته مانند سوله و انبار استفاده میشود.

خانه پیش ساخته بتنی: خانه ای مدرن که الهام گرفته از سازه های سنتی می باشد. این نوع سازه مقاومت زیادی در برابر خطرات طبیعی دارد.

 

قیمت خانه پیش ساخته 

یکی از جذابیت‌های اصلی خرید خانه پیش‌ ساخته چوبی یا خانه پیش ساخته با ال اس اف، قیمت مناسب آنهاست. معمولا با توجه با تغییرات متریال ساخت و ویژگی های که شما انتخاب می‌کنید قیمت از بازه متری 9 تا 17 میلیون تومان می‌باشد. قیمت ویلا پیش ساخته متری 17 میلیون تومان فول تجهیز شده شامل {سینک، هود، شیرالات و …} که تمامی از بهترین برند های بازار و طبق انتخاب شما خواهد بود.

 

قیمت خانه پیش ساخته 80 متری 

قیمت خانه پیش ساخته 80 متری معمولا چیزی بین متر مربعی 10 میلیون تومان تا 15 میلیون تومان می‌باشد. که حدودا قیمت کل سازه در بازه 800 میلیون تومان تا 1.5 میلیارد تومان است.

سازه چوبی پیش ساخته 80 متری بیشترین قیمت را دارد. و سازه ال اس اف، بتنی، فلزی (پروفیل) و ساندویچ پانل در رتبه های بعدی قرار دارند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوایند به لینک زیر مراجعه کنید.

https://avidchoob.com/

sadeq beheshti
sadeq beheshti صادق بهشتی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋