sabamohebbi73

sabamohebbi73

ساخت فرم آنلاین به کمک پادفرم

ساخت و توزیع فرم یکی از بخش‌های ضروری برای توسعه یک کسب‌و‌کار یا سازمان موفق است. با کمک فرم‌های آنلاین می توانید نظر مشتریان را در مورد خدمات خودتان جویا شوید، نظرسنجی برگزار کنید و یا حتی با استفاده درست لید تولید کنید. با این وجود، طراحی و پیاده‌سازی فرم نیازمند صرف زمان زیادی بوده و گاهی نیز برای افرادی که از حوزه فناوری سررشته ندارند، پیچیده است. به همین دلیل وجود یک فرم‌ساز آنلاین که فرایند ساخت و مدیریت فرم‌ها را ساده کند می‌تواند تا حدود زیادی به توسعه کسب‌و کار یاری رساند. در این پست ما درباره پادفرم صحبت می‌کنیم؛ یک فرم‌ساز آنلاین که با ویژگی‌های متنوع خود می‌تواند مسیر توسعه کسب‌و‌کار شما را تسهیل کند.

پادفرم چیست؟

پادفرم یک فرم‌ساز آنلاین است که به کسب‌و‌کارها کمک می‌کند به راحتی فرم‌های متنوع برای اهداف مختلف بسازند. پادفرم ویژگی‌ها و امکانات مختلفی دارد که به کسب‌و‌کارها اجازه می‌دهد تا با انعطاف بیشتری فرم‌های خود را طراحی و در اختیار مشتریان و کاربران قرار دهند. در ادامه به معرفی ویژگی‌های اصلی این فرم‌ساز آنلاین می‌پردازیم.

ولث‌تک (WealthTech) در اصطلاح از دو کلمه (wealth) به معنای ثروت و (tech) به معنای فناوری ساخته شده است که در حال حاضر از آن به عنوان یکی از محبوب‌ترین‌ فناوری‌ها در فضای فین‌تک یاد می‌شود. ولث‌تک به عنوان نسل جدیدی از شرکت‌ها با فناوری مالی همواره برای کشف راه‌حل‌های دیجیتال‌محور و نوآورانه در تحول صنعت سرمایه‌گذاری و مدیریت دارایی تلاش می‌کند. این بخش از بسیاری جهات، نحوه‌ی رسیدگی مشاوران و مصرف‌کنندگان به مدیریت ثروت را تغییر داده است. این نسل جدید راه‌حل‌های دیجیتالی را برای تغییر صنعت سرمایه‌گذاری و مدیریت دارایی ارائه داده و چالش‌ها و فرصت‌های جدیدی را روانه‌ی بازار کرده است. در ادامه قرار است بیشتر با این فناوری آشنا شویم پس با ما همراه باشید. 

 WealthTech چیست؟

WealthTech به استفاده از فناوری‌های نوآورانه و جدید مانند هوش مصنوعی و داده‌های بزرگ برای ارائه جایگزینی در شرکت‌های مدیریت ثروت سنتی اشاره دارد. هدف این فناوری در واقع خودکار و کارآمدتر کردن خدمات مدیریت ثروت و سرمایه‌گذاری است.
WealthTech چیست در چند سال گذشته به دلیل سازگاری مدیریت ثروت با تغییرات عمده، محبوبیت زیادی پیدا کرده است، از جمله این سازگاری‌ها می‌توان به مواردی مانند: مسئولیت‌های نظارتی بیشتر و الزامات انطباق، تغییر سلیقه و انتظارات مشتری و تغییر مدل کسب‌وکارها اشاره کرد. 

sabamohebbi73
sabamohebbi73

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋