s.davoudhashem

s.davoudhashem

شیشه فر توکار

شیشه فر توکار

شیشه فر توکار

تمای برندهای ایرانی و خارجی

 

با شـــــماره

4856 6670 021

 تـــماس بـــگیرید.

تعمیر اجاق گاز در نارمک

 

تولید شیشه های

 فر توکار

در  سراسر تهران تمامی برندها و مدل ها 

(قیمت تولیدی بدون واسطه) 

 

  شماره جهت ارتباط در شبکه‌های اجتماعی (ارسال عکس و مشاوره)

0901-570-3996

 واتس آپ، ایتا، روبیکا، تلگرام، بله

 

 

شیشه های
ایرانی و خارجی مقاوم در برابر حرارت
نصب در محل تهران
ارسال به تمامی شهر ها و شهرستان ها 

 

        تمامی ساکنین تهران برای تعویض شــیشه درب فــر و اجــاق گــاز در محل خود

        با شـــــماره  4856 6670 021  تـــماس بـــگیرید.

 

تولیدی انواع شیشه های اجاق گاز و فر (قیمت تولیدی بدون واسطه) + نصب در محل تهران

 + ارسال به شهرستان

 

تعویض و تعمیر شیشه فر و اجاق گاز در سراسر تهران تمامی برندها و مدل ها

 ما بـزرگترین تولید کننده و واردکننده شـیشه های درب فـر و اجاق گاز هستیم.

بـسته به خـواسته شما از شـیشه های ایرانی تولید شرکت ما

با قیمت 300 هزارتومان تا شیشه های ایتالیایی و آلمانی وراداتی یک تا دو میلیون تومان

را میتوانیم برای فر یا اجاق گازهای شما نصب کنیم.

        تمامی ساکنین تهران برای تعویض شــیشه درب فــر و اجــاق گــاز در محل خود

        با شـــــماره  4856 6670 021  تـــماس بـــگیرید.

تولیدی انواع شیشه های اجاق گاز و فر (قیمت تولیدی بدون واسطه) + نصب در محل تهران + ارسال به شهرستان

* در صورت موجود نبودن شیشه مد نظرتان برای شما آن را تولید میکنیم.نگران نباشید

– شیشه های اجاق گاز رومیزی و فردا (تمامی برندهای رومیزی و فردا)

– شیشه های فرتوکار

– شیشه های انواع فر و طرح

 – شیشه اجاق گازهای خاص و خارجی:

اجاق گاز بوش/اجاق گاز پیکسار/اجاق گاز تایسز/اجاق گاز تکنوهاوس/اجاق گاز گوفر/اجاق گاز ایندزیت/اجاق گاز سلن/اجاق گاز تریم/اجاق گاز هافنبرگ

 

/فروش کلی و اعطای نمایندگی به تمامی شهرها

/شیشه های سکوریتی و مقاوم در برابر حرارت تولید می شوند با خیال راحت خرید کنید.

شیشه فرتوکار

 

فرهای توکار علاوه بر زیبایی که به آشپزخانه شما می دهد میتواند مزایای بسیار زیادی هم داشته باشد. بسیار از افراد تصور می کنند که فرهای توکار برای مدرن کردن آشپزخانه به کار می رود و از مزایای این فرها غافل هستند. به عنوان مثال یکی از فواید این فرهای برای خانواده هایی ست که پخت پز بسیاری مثل کیک را در برنامه هفتگی خود دارند.

اگر به فکر خرید یک فرتوکار هستید در ادامه همراه ما باشید:

 

نگه داری و مراقبت فر توکار

قبل از خرید فرتوکار باید این سوال را از خودمان بپرسیم ” آیا توانایی نگه داری و کار با این مدل فر را دارم؟”

بله درست متوجه شدید نگه داری از فر توکار نیازمند به توجه بسیاری به آن است. فرهای توکار برقی هستند و مثل سایر وسایل برقی دیگر نیازمند نگه داری و مراقبت هستند.

جلوگیری از نفوذ رطوبت یا مایعات، سیم کشی درست ساختمان و فر، دقت به استفاده مکرر از این فرها، نظافت خاص این مدل از فرها و… فقط بخشی از فرآیند نگه داری و مراقبت از فرهای توکار می باشد.

 

ظرفیت و اندازه فر توکار

انتخاب نوع فرتوکار بسیار وابسته به این است که چقدر غذا قرار است در این فر ها آماده شود. مثلا اگر شما هفته ای بیش از پنج وعده غذایی قرار است با این فرها درست کنید بهتر است بر روی فرهایی با ظرفیت بیشتر و کیفیت قابل قبول تری سرمایه گذاری کنید.

یکی از راه های شناسایی ظرفیت یک فرتوکار مشاهده خود شما است. یعنی نباید به اندازه های اعلام شده از سوی کارخانه ها توجه کنید فقط کافیست سر خود را داخل فر فرو کنید تا ببینید ظرفیت هر فر چقدر است.

 تعمیر اجاق گاز در پونک  

 

مکان نگه داری و نصب فر توکار

مکان نصب فرهای توکار بسیار مهم هستند. حتما قبل از خرید این فرها به مکان هایی که برای نصب دارید توجه کنید. بسیاری از افراد بعد از خرید فر به این فکر میکنند که قرار است این فر کجا نصب شود و بعد از اینکه متوجه می شوند ساختار مناسبی برای این فرها ندارند این وسیله را در جاهای غیر استاندارد و نامناسب نصب میکنند.

 

اکثر افراد این فرهای را زیر اجاق گاز صفحه ای خود قرار می دهند. زیرا نیاز به پخت پز همزمان و دسترسی مناسب تری برایشان فراهم می شود. نکته دیگر در مورد نصب اینکه فرهای توکار هنگام پخت و پز گرمای بسیاری زیادی را پس میدهند پس ترجیحا در جایی قرار دهید که رفت آمد شما تا پایان پخت و پز بسیار کم باشد.

حالا اگر نیازی به پخت پزهای همزمان ندارید و فقط استفاده شما محدود به پخت یک کیک در عصر می باشد نیازی نیست حتما فر خود را زیر اجاق گاز قرار دهید میتوانید در جای دیگر که دسترسی خوبی دارید و ظاهری شیک به آشپزخانه شما می دهد قرار دهید.

نصب در ارتفاع هم یکی از راه های نصب فرهای توکار می باشد. معمولا این نصب ها را به عنوان نصب ارگانیکی می شناسند چون این نصب ها در سطح چشم افراد نصب می شوند و افراد به راحتی و بدون خم شدن و فشار آوردن به سر و گردن بتوانند آشپزی خود را انجام دهند. از طرفی وقتی نصب در معرض چشم باشد شما میتوانید دائما به غذای داخل نگاه کنید و بتوانید بهتر فرآیند پخت و پز را مدیریت کنید.

 

·         میزان بودجه

یکی از مهم ترین عوامل در خرید لوازم خانگی بودجه شما برای خرید هست. فرهای توکار ایرانی مثل فرتوکار سینجر، فرتوکار اخوان  از 5 میلیون تومان شروع می شوند و به فرهای بوش مایرباخ   20 الی 60 میلیون تومانی ختم می شوند.     شاید این اختلاف قیمت در ابتدا آزار دهنده به نظر برسد اما باید بدانید در حقیت در کشورما زیاد اختلافی بین فرها نباشد! تعجب برانگیز نیست که به شما بگوییم شاید این اختلاف بسیاری برای برند یا گرانی دلار است. البته که کارایی و کیفیت برندهای آلمانی و اروپایی غیرقابل انکار است اما همان فرهای توکار با کیفیت داخلی نیز کار شما را راه می اندازد.

 

·         شست و شو خودکار

یکی از قابلیت‌های برخی فرهای توکار شست و شو خودکار است. در ادامه سیستم شست و شو خودکار را نیز توضیح خواهیم داد:

 

·         انواع فر دارای تمیز کننده اتوماتیک

فرهایی که تمیز کننده خودکار دارند به دو نوع تقسیم می شوند: آنهایی که با بخار تمیز می شوند و آنهایی که با حرارت زیاد تمیز می شوند یا تمیز کردن “پیرولیتیک”. هر دو این ها شما را از شر چربی های سنگین نجات می دهند، اما عملکردشان کمی متفاوت است:

 

1- در تمیز کردن با حرارت زیاد، دمای فر بسیار بالا (معمولاً بین 800 تا 875 درجه فارنهایت) می رود تا بقایای غذا را بسوزاند و آن ها را به خاکستر تبدیل کند. به نظر بیشتر مصرف کنندگان، نوع گرمایی بهتر می تواند چربی های سنگین را از بین ببرد.

 

2- تمیز کردن با بخار، برای سست کردن آلودگی ها از گرما و آب استفاده می کند، اما پس از آن هنوز به تمیز کردن دستی نیاز است – به خصوص برای آلودگی های سنگین. مزیت استفاده از بخار، عدم سوختگی، دمای پایین و بی بو بودن است.

 

حالا با توجه به اطلاعات بالا می توانید تصمیم بگیرید که آیا نیاز به هزینه بیشتر برای خرید فر با قابلیت شست و شو خودکار دارید یا خیر؟

انواع دیگر فرهای توکار، قابلیت پاک کنندگی با بخار دارند و در اثر حرارت زیاد، آب را به بخار تبدیل می کنند، این امر باعث شل شدن بقایای غذا یا چربی باقیمانده می شوند و باعث پاک کردن فر را آسان تر می نماید. اگر به دنبال محصول پایه ای تری هستید، فری با پوشش لعابی بگیرید. پوشش لعابی قابلیت خاصی ندارد، اما پاک کردن آن پس از پخت و پز، کمی راحتتر است.

 تعمیر اجاق گاز در بازار بزرگ تهران

 

چه امکانات گرمایشی نیاز دارم؟

هنگام انتخاب فر توکار، باید حالت های گرمایشی دستگاه را بشناسید. به طور کلی، سه حالت گرمایشی وجود دارد: متعارف، همرفتی و چند منظوره. گرمایش در فرهای معمولی از بالا و پایین صورت می گیرد، در حالی که فرهای همرفتی از فن برای گردش هوای گرم در فر استفاده می کنند.

غذا در یک فر همرفتی کاملاً سریعتر و یکنواخت تر از یک فر معمولی طبخ می شود. اگر از فر بیشتر برای پخت کیک و کلوچه استفاده می کنید، فرهای معمولی بهتر هستند، زیرا روش گرمایشی آنها به جلوگیری از خشک شدن بیش از حد یا خام ماندن مواد غذایی کمک می نماید.

 

چه ویژگی های اضافی می خواهم؟

داشتن برخی ویژگی ها، اگرچه نوعی ضرورت نیست، اما می تواند خوب باشد. اگر تازه کار هستید، ممکن است بخواهید روی فر توکاری سرمایه گذاری کنید که دارای حالت های پخت و پز اتوماتیک بیشتری باشد و به شما اطمینان بیشتری هنگام آشپزی بدهد.

 

برخی از فرها ویژگی تنظیم دما و زمان دارند، بنابراین تمام کاری که باید انجام دهید، این است که یک دکمه را فشار دهید و اجازه دهید جادو اتفاق بیفتد.

 

برخی از فرهای توکار نیز به جای کنترل دکمه ای، دارای کنترل دیجیتال هستند که پختی دقیق تر و ظاهر مدرن تر و ساده تری را ارائه می دهد.

 
s.davoudhashem
s.davoudhashem

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋