s.davoudhashem

s.davoudhashem

شیشه اجاق گاز رومیزی

شیشه اجاق گاز رومیزی

 

تمامی ساکنین تهران

برای تعویض شــیشه درب فــر و اجــاق گــاز در محل خود

با شـــــماره

021

6670

4856

 تـــماس بـــگیرید.

 

تعویض شیشه فر

 

تعویض و تعمیر

شیشه فر و اجاق گاز

در  سراسر تهران تمامی برندها و مدل ها 

(قیمت تولیدی بدون واسطه) 

 

 ما بـزرگترین تولید کننده و واردکننده  شـیشه های درب فـر و اجاق گاز   هستیم.

شیشه های
ایرانی و خارجی 
مقاوم در برابر حرارت

نصب در محل تهران

ارسال به تمامی شهر ها و شهرستان ها

 

 

        تمامی ساکنین تهران برای تعویض شــیشه درب فــر و اجــاق گــاز در محل خود

        با شـــــماره  4856 6670 021  تـــماس بـــگیرید.

 

تولیدی انواع شیشه های اجاق گاز و فر (قیمت تولیدی بدون واسطه) + نصب در محل تهران + ارسال به شهرستان

 

* در صورت موجود نبودن شیشه مد نظرتان برای شما آن را تولید میکنیم.نگران نباشید

– شیشه های اجاق گاز رومیزی و فر دار (تمامی برندهای رومیزی و فردا)

 

 

تعویض و تعمیر شیشه فر و اجاق گاز در سراسر تهران تمامی برندها و مدل ها

از شیشه های ایرانی 300 الی 400 هزارتومانی

تا شیشه های وارداتی ایتالیایی و آلمانی یک میلیون تومانی

اگر شــیشه فـر شما به هردلیلی دچار شکستگی یا ترک شده و نیاز دارید در اسرع وقت شیــشه فـر شما تـعویض گردد و این کار در محل شما انجام شود شرکت تهران ای پی این کار را در اســـرع وقــت با ضمانت کتبی انجام میدهد. خدمات ما شامل تمـامی منـاطق تهران می شود یعنی در هرکـجای تـهران حـضور دارید کافـیست با ما در تـماس باشید که در اسرع وقت تعویض شیشه فر شما را انجام دهیم.

– شیشه های فرتوکار

– شیشه های انواع فر و طرح 

– شیشه اجاق گازهای خاص و خارجی:

 

شیشه اجاق گاز بوش/شیشه اجاق گاز پیکسار/

شیشه اجاق گاز تایسز/شیشه اجاق گاز تکنوهاوس/

شیشه اجاق گاز گوفر/شیشه اجاق گاز ایندزیت/

شیشه اجاق گاز سلن/شیشه اجاق گاز تریم/شیشه /

شیشه اجاق گاز هافنبرگ

 

– شیشه بخاری:

بخاری پلار ، بخاری مهیا گاز ، بخاری ارج ، بخاری توان گاز بخاری سوزان ،بخاری آزمایش ، بخاری مشهد دوام ، بخاری سنگر کار، بخاری ایران شرق ، هیتا شعله ، طوس افروز ، شارق طوس انرژی و …

– تعویض انواع شیشه اجاق گاز های مبله:

شیشه اجاق تاکنو، آلتون، شیشه اجاق پیلوت،

 شیشه اجاق اسنوا، شیشه اجاق تکسان،

 شیشه اجاق سینجر، شیشه اجاق تکنو ایتالیا،

شیشه اجاق نوژن رزگار،شیشه اجاق  ایمن گاز،

شیشه اجاق تاکنو خم، شیشه اجاق لوفرا،شیشه اجاق گلین،

 شیشه اجاق گلبین،شیشه اجاق عالیستان، 

شیشه اجاق پادیسان و شیشه انواع درب رو اجاق گاز مبله

شیشه های اجاق گاز طرح فر اشکان، نوژن،اطلس جواهر و متفرقه ها

/فروش کلی و اعطای نمایندگی به تمامی شهرها

/شیشه های سکوریتی و مقاوم در برابر حرارت تولید می شوند با خیال راحت خرید کنید.

 

شیشه فر

تهران ای پی 

 

 

 

 

 

در ادامه مقاله ای آموزشی برای تمیز کردن انواع طلق های پلاستیکی را آورده ایم. با ما همراه باشید:

 

شیوه تمیز کردن طلق پلاستیکی

از نمونه طلق های پلاستیکی می توان به چراغ جلوی ماشین اشاره کرد. کم کم، آلودگی های گوناگون باعث کثیف و کدر شدن این چراغ ها می شوند. مات بودن طلق پلاستیکی در چراغ های ماشین امکان دارد خطرآفرین باشد. به جز آن عمر چراغ کم شده و درخشندگی خود را از دست میدهد. چنانچه شما هم از کسانی هستید که خیلی به تمیزی اهمیت میدهند که دوست دارند همیشه وسایل شان از تمیزی برق بزند، با بیتوته همراه باشید.

تعویض شیشه درب فر توکار

پاک سازی ورق های طلقی

فراموش نکنید اصلا نباید از مواد سفید کننده  و شیشه شورهای صنعتی موجود در بازار برای تمیز کردن طلق پلاستیکی استفاده شود. بیشتر این مواد دارای آمونیاک میباشد که برای ورق زیان دارد یک راه بسیار خوب برای پاک سازی ورق های پلکسی یا طلقی استفاده از آب گرم و سرکه سفید است. به این گونه که درون یک اسپری، آب گرم و سرکه سفید را مخلوط کرده آنگاه روی ورق اسپری میکنید. این شیوه به جز تمیزی، درخشش خاصی به طلق پلاستیکی شما می بخشد – تعویض شیشه اجاق گاز اخوان.

بهتر است پیش از هر کار، با استفاده از یک حوله کاغذی یا اسفنج تمیز از پایین تا بالای ورق را با حرکات دایره ای تمیز کنید. این کار در مرحله اول، باعث تمیز شدن سطح آن باید از هر نوع لک یا رسوبات می شود. شما با این کار آسان، جلوی بوجود آمدن مشکلات بسیاری را در طی فرآیند تمیزکردن می گیرید. برای پاک سازی هر نوع گرد و غبار از روی طلق پلاستیکی از یک پارچه نرم و مرطوب استفاده کنید. هیچ وقت از پارچه ی خشک یا دستانتان برای این کار، استفاده نکنید.

استفاده از هر نوع مواد پاک کننده که الکل یا آمونیاک یا هر ماده ساینده دیگری را دارد، ممنوع است. الکل سبب به وجود آمدن ترک در سطح طلق می شود. آمونیاک هم میتواند سبب به وجود آمدن حالت مه آلود روی طلق پلاستیکی شما گردد. از یاد نبرید که برای تمیزکردن باید از پارچه جداگانه استفاده کنید. با استفاده از تمیزکننده و اسفنج و حرکات دایره ای شکل میتوانید چندین بار سطح طلق پلاستیکی را تمیز کنید تا شفاف شود. در مرحله آخر باید ورق های پلکسی را خشک کنید. میتوانید برای انجام این کار از خشک کن های صنعتی یا کاغذ باطله استفاده کنید.

شیشه فر تهران

تمیز کردن چراغ های خودرو با خمیر دندان

در اینجا ما خمیر دندان را گفتیم ولی برای تمیز کردن چراغ های اتومبیل اکسید شده و کثیف راههای بسیاری وجود دارد . این شیوه قابل دسترس و ارزان تر از پولیش تعمیر است. شما تنها احتیاج به یک مسواک، اسپری بطری، خمیر دندان دارید. –تعویض شیشه فر و اجاق گاز اسنوا در تهران

در اینجا چگونگی تمیز کردن چراغهای خودرو با خمیر دندان را آموزش میدهیم:

با استفاده از مسواک زدن، خمیردندان را درون جلویی قرار دهید. مالش را تا زمانی که حس می کنید و چراغ برق افتاده تمیز کنید. اسپری آب گرم بر روی چراغ جلو و پاک کردن خمیر دندان را با یک پارچه ادامه دهید.

برای تمیز کردن عمیق تر، یک برس دوار برای به کار بردن خمیر دندان استفاده کنید. اکنون باید پوشش های چراغهای شفاف بیشتری داشته باشید. چنانچه طلق پلاستیکی چراغ های جلوی ماشین، تیره، زرد، ابری و یا دچار خراشیدگی شده باشد پروسه تمیزکردن آن قدری طولانی تر و کامل تر خواهد بود شیشه اجاق تاکنو.

تعویض شیشه گاز رومیزی

چگونگی تمیز کردن چراغهای خودرو با پولیش مناسب

پولیش  های تمیز و مرتب در بازار وجود دارد که همه ابزار و مراحل مورد نیاز برای شفاف کردن چراغ های کدر و کثیف را دارند، ولی این ها به صورت طبیعی بیشتر از بعضی از مواد خانگی ساده هستند –تعویض شیشه فر تهران.

 با یک سمباده زبرتر کار را آغاز کنید. (سمباده ۲۰۰) .

توجه کنید که در طول زمان کشیدن سمباده باید از آب کفدار استفاده کنید. این کار را تا هنگامی که طلق به طور کامل مات شود و خطی بزرگتر بر روی آن باقی نماند انجام دهید. آنگاه همین کار را با یک سمباده نرم تر انجام دهید و دقت کنید که در همه این مراحل باید آب و کف نیز به چراغ مالیده شده باشد. آنگاه با سمباده بسیار نرم تر این مراحل را مجددا انجام دهید.

شیشه گاز رومیزی

چگونگی تمیز کردن چراغهای خودرو با پولیش مناسب

در پایان باید از نرم ترین سمباده یعنی سمباده ۳۰۰۰ استفاده کنید. این مرحله را باید با ظرافت و توجه بیشتری انجام دهید چون که خط و خشی وارد نشود . آنگاه چراغ را به طور کامل بشویید تا هیچ جرمی و لکی روی آن قرار نداشته باشد. بعد از انجام این مراحل باید به سراغ پولیش بروید و قدری از آن را به طلق بمالید و با یک پنبه روی سطح طلق بکشید و مجددا با یک پنبه تمیز سطح طلق را تمیز کنید.

بعد از تمام شدن این مراحل به طور مراحل اصلی برطرف کردن ماتی و کدری چراغ های خودرو را انجام داده اید. بعد از این مراحل بهتر است با واکس بدنه به همان شکل پولیش، سطح طلق را تمیز کنید.

مراحل شستشو

یک سطل آب گرم آماده کنید. صابون ویژه کارواش را که تهیه کردید، مطابق دستور درج شده روی بسته بندی به آن اضافه کنید.

با استفاده از اسفنجی نرم و صابون، طلق را شستشو دهید. حال 5 دقیقه صبر کنید تا صابون روی طلق باقی بماند و همه آلودگی ها را برطرف کند. در این مرحله آن را با آب تمیز بشویید و سپس با حوله سطح آن را خشک کنید. برای برگشت جلا و درخشندگی به طلق، قدری از ماده پولیش ویژ را روی یک پارچه نرم بمالید و با حرکات دایره ای شکل، به رفع خش ها کمک کنید. چنانچه نیاز است مجددا با آب تمیز بشویید و خشک کنید.

s.davoudhashem
s.davoudhashem

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋