roya naderi

roya naderi

دیجی فالوور مرجع خرید و فروش فالوور های اینستاگرام digi -follower.com/

سابسکرایب یوتیوب -بهترین راه برای افزایش سابسکرایبر یوتیوب

 

در هر پلتفرمی که ویدیوهای یوتیوب را تماشا می‌کنید، چه روی کامپیوتر و چه روی گوشی موبایل، دکمه قرمز و برجسته "Subscribe" همیشه جایی در زیر یا کنار ویدیو ظاهر می‌شود. این دکمه به شما اجازه می‌دهد کانال یوتیوبی که ویدیوی در حال پخش را منتشر کرده است، دنبال کنید. اما سابسکرایب کردن در یوتیوب صرفاً به معنای دنبال کردن یک کانال نیست؛ بلکه این قابلیت ابعاد گسترده‌تری دارد و می‌تواند هم برای کاربران و هم برای تولیدکنندگان محتوا مزایای زیادی به همراه داشته باشد.

سابسکرایب در یوتیوب چیست؟

سابسکرایب کردن در یوتیوب به معنای عضویت در کانال یوتیوبی است که محتوای مورد علاقه شما را منتشر می‌کند. با این کار، هر بار که کانال مذکور ویدیوی جدیدی منتشر کند، شما در بخش «Subscriptions» یوتیوب خود به آن دسترسی خواهید داشت و به‌راحتی می‌توانید محتوای جدید را دنبال کنید.

مزایای سابسکرایب برای کاربران:

  1. دسترسی سریع به محتوای مورد علاقه: با سابسکرایب کردن کانال‌ها، محتوای دلخواهتان به راحتی در صفحه اصلی یوتیوب یا قسمت سابسکرایب‌ها نمایش داده می‌شود، بدون اینکه نیاز باشد هر بار به دنبال کانال بگردید.

  2. دریافت نوتیفیکیشن: با فعال کردن زنگ اعلان، هر بار که کانالی که عضو آن هستید ویدیوی جدیدی منتشر کند، یک نوتیفیکیشن دریافت می‌کنید و هیچ محتوای تازه‌ای را از دست نخواهید داد.

  3. دستچین کردن محتوا: به‌جای مرور بی‌پایان میان هزاران ویدیوی مختلف، سابسکرایب کردن به شما کمک می‌کند تا محتوای مورد علاقه‌تان را در دسته‌بندی‌های مختلف به‌طور مرتب دنبال کنید.

مزایای سابسکرایب برای یوتیوبرها:

  1. افزایش دیده‌شدن و اعتبار: هر چه تعداد سابسکرایبرهای یک کانال بیشتر باشد، میزان اعتبار و شهرت کانال افزایش می‌یابد و احتمال دیده‌شدن ویدیوی آن کانال هم بیشتر می‌شود.

  2. امکان کسب درآمد: سابسکرایب‌ها یکی از معیارهای اصلی یوتیوب برای فعال کردن کسب درآمد از طریق تبلیغات هستند. وقتی کانالی به تعداد مشخصی سابسکرایبر و ساعت‌های مشاهده برسد، می‌تواند درآمدزایی از طریق تبلیغات را آغاز کند.

  3. تعامل بیشتر با مخاطبان: یوتیوبرها با داشتن تعداد بیشتری سابسکرایبر، به راحتی می‌توانند جامعه مخاطبان خود را گسترش داده و از نظرات و بازخوردهای آن‌ها برای بهبود محتوا استفاده کنند.

قوانین یوتیوب در رابطه با کسب درآمد

درحال حاضر، قانون جدیدی در یوتیوب برای کسب درآمد وجود دارد و آن این است که هر کانالی در طول یک سال باید ۴۰۰۰ ساعت بازدید داشته باشد. البته لازم به ذکر است که تمام بازدیدکنندگان باید افراد واقعی باشند. به علاوه، ۱۰۰۰ نفر سابسکرایبر واقعی باید در کانال موجود باشند تا بتوان شروع به کسب درآمد در یوتیوب کرد. در حقیقت، یوتیوب برحسب تعداد بازدید ویدیوهای هر کانال، درصدی از سود تبلیغات را به عنوان درآمد به آن‌ها می‌دهد. یعنی اگر بازدید از یک ویدیو به حد نصاب مورد قبول یوتیوب برسد، یوتیوب مبلغی را بابت آن به حساب مالک کانال واریز می‌کند.

راه‌های متعددی در این رابطه وجود دارد که بتوان تعداد دنبال‌کنندگان یک کانال را افزایش داد. اما یک راه‌حل ساده در این زمینه، خرید سابسکرایب یوتیوب است که در ازای پرداخت مبلغ، به راحتی می‌توان تعداد قابل قبولی سابسکرایبر به کانال اضافه کرد. 

آیا خرید سابسکرایبر یوتیوب می تواند تضمین کننده کسب درآمد باشد؟

در جواب به این سوال باید گفت، اگرچه خرید سابسکرایب یوتیوب می تواند راهی میان بُر برای رسیدن به اعضای بیشتر کانال باشد اما باید دقت کرد که محتوای خوب است که می تواند سابسکرایبر را نگه دارد و حتی تعداد آن را افزایش دهد. پس دقت کنید محتوایی را منتشر کنید که مضاف بر اینکه نباید کپی باشد، ارزشش را داشته باشد و فالوورهای زیادی آن را دانلود و تماشا کنند.

به علاوه، محتوایی به روز شده و کاربردی بگذارید و آن را طبق قوانین یوتیوب ویرایش کنید؛ از کلمات کلیدی و سئو مناسب استفاده کنید تا زمانی که اعضا بر اساس آن جستجویی انجام می دهند، ویدیوهای شما جز موارد ابتدایی در نتایج باشد. یک نکته کلیدی دیگر اینکه، پاسخگوی سوالات اعضا باشید یا حتی برای فهم بهتر ویدیویی در زمینه سوالات شان بسازید تا بتوانید آن ها را همیشه برای خود نگه دارید.

مزایای خرید سابسکرایب یوتیوب

همانطور که پیشتر ذکر شد، پیش نیاز لازم برای پیشرفت و کسب درآمد دلاری در یوتیوب، داشتن اعضای بالا، تبلیغات و بیشتر دیده شدن می‌باشد. متاسفانه در چند سال اخیر، این موضوع به یک رقابت تبدیل شده است و هر کسی که بتواند بازدید را افزایش دهد، می‌تواند به کسب درآمد بالاتری برسد. اینجاست که لزوم خرید سابسکرایب یوتیوب برای افزایش اعضا بیشتر احساس می‌شود؛ از مزایای این خرید می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

– رسیدن هر چه سریع‌تر به ۱۰۰۰ عضو: پیش‌نیاز لازم برای شروع کسب درآمد در یوتیوب، ۱۰۰۰ نفر سابسکرایبر واقعی است.

– افزایش اعتبار کانال: هر چه تعداد اعضا و بازدید از ویدئوها بیشتر باشد، اعتبار کانال بیشتر است.

– امکان ثبت اکانت یونیک: هر چه تعداد سابسکرایب کانال بالاتر باشد، می‌توان برند و نامی منحصر به فرد برای کانال انتخاب کرد.

– امکان برگزاری لایو: اگر تعداد اعضای کانال بیش از ۱۰۰۰ نفر باشد، یوتیوب اجازه می‌دهد که مالک کانال بتواند لایو برگزار کند.

خرید از سایت دیجی فالوور

نحوه خرید سابسکرایب یوتیوب بسیار ساده است، کافی است وارد سایت شوید و از منوی محصولات، گزینه “خرید اعضا برای یوتیوب” را انتخاب کنید. لیستی از بسته‌های خرید به شما نمایش داده می‌شود؛ بسته مورد نظرتان را بر اساس تعداد فالووری که می‌خواهید به کانالتان اضافه شود، انتخاب کنید و بر روی دکمه “سفارش” بزنید. اطلاعاتی از جمله نام، لینک کانال، ایمیل و غیره از شما پرسیده می‌شود؛ تمامی موارد را با دقت پر کنید و بر روی دکمه “ثبت” بزنید. در پایان هم مبلغ بسته را به صورت آنلاین با یکی از کارت‌های عضو شتاب خود پرداخت کنید تا بسته برای تان فعال شود.

نکته: اگر اعضای بیشتری را برای کانال خود می‌خواهید و در بسته‌های موجود در سایت نیست، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده با پشتیبانی سایت تماس حاصل کنید تا راهنمایی‌های لازم در این زمینه توسط کارشناسان به شما داده شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین خرید سابسکرایبر یوتیوب روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.digi-follower.com/buy-youtube-subscription/

roya naderi
roya naderi دیجی فالوور مرجع خرید و فروش فالوور های اینستاگرام digi -follower.com/

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋