roya naderi

roya naderi

دیجی فالوور مرجع خرید و فروش فالوور های اینستاگرام digi -follower.com/

خرید سابسکرایب یوتیوب واقعی با ضمانت - دیجی فالوور

 خرید سابسکرایب یوتیوب از سایت دیجی فالوور می‌تواند یکی از ابزارهای مفید برای افزایش تعداد سابسکرایب‌های کانال یوتیوب شما باشد. اما بیایید همیشه به خاطر داشته باشیم که محتوا و ارتباط موثر با مخاطبان، عوامل اصلی برای جذب و نگهداری اعضای فعال کانال ما می‌باشد.

قوانین یوتیوب در رابطه با کسب درآمد

درحال حاضر، قانون جدیدی در یوتیوب برای کسب درآمد وجود دارد و آن این است که هر کانالی در طول یک سال باید ۴۰۰۰ ساعت بازدید داشته باشد. البته لازم به ذکر است که تمام بازدیدکنندگان باید افراد واقعی باشند. به علاوه، ۱۰۰۰ نفر سابسکرایبر واقعی باید در کانال موجود باشند تا بتوان شروع به کسب درآمد در یوتیوب کرد. در حقیقت، یوتیوب برحسب تعداد بازدید ویدیوهای هر کانال، درصدی از سود تبلیغات را به عنوان درآمد به آن‌ها می‌دهد. یعنی اگر بازدید از یک ویدیو به حد نصاب مورد قبول یوتیوب برسد، یوتیوب مبلغی را بابت آن به حساب مالک کانال واریز می‌کند.

راه‌های متعددی در این رابطه وجود دارد که بتوان تعداد دنبال‌کنندگان یک کانال را افزایش داد. اما یک راه‌حل ساده در این زمینه، خرید سابسکرایب یوتیوب است که در ازای پرداخت مبلغ، به راحتی می‌توان تعداد قابل قبولی سابسکرایبر به کانال اضافه کرد. برای آشنایی بیشتر با مزایا و نحوه خرید سابسکرایب یوتیوب، مطالب بعدی را بخوانید.

نکات مهم و آموزش‌های قبل از سفارش YouTube

1- در ابتدا برای دریافت لایک و یا ویو برای ویدیوهای‌ خود، باید آدرس لینک ویدیو را در فرم سفارش درج کنید. اگر قصد دریافت سابسکرایبر‌ را دارید، باید آدرس کانال (لینک بلند) و یا همان ID‌ کانال را وارد کنید.

2- برای وارد شدن به اکانت باید از Username ‌ و یا همان نام کاربری استفاده کنید.

3- اگر قصد خرید لایک و یا ویو برای ویدیو های خود را دارید، می‌توانید در چندین پست آخر آنها را پخش کنید. به عنوان مثال، سفارش خرید شما ۱۰۰۰ ویو است و می‌خواهید آن را در ۳ پست ویدیویی آخر خود آن را اعمال کنید، در زمان ثبت سفارش باید فیلد مربوطه را پر کنید.

4- اگر تعداد سابسکرایبرهای‌ شما مخفی است، حتما قبل از آنکه اقدام به سفارش می‌کنید، در تنظیمات‌ داشبورد خود، آن را به حالت قبل در آورید.

5- بعد از اتمام عملیات پرداخت، منتظر بمانید تا دوباره به سایت برگردید.

6- ثبت سفارش از سایت ما، با کمک ارزهای دیجیتال و یا درگاه‌های بانکی ایران انجام می‌شود.

7- در صورتیکه سوالی دارید و یا مشکلی پیش آمده، می‌توانید با پشتیبانی ما در ارتباط باشید تا مشکل شما را به بهترین نحوه ممکن حل کرده و راهنمایی کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید :

https://www.digi-follower.com/buy-youtube-subscription/

roya naderi
roya naderi دیجی فالوور مرجع خرید و فروش فالوور های اینستاگرام digi -follower.com/

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋