tajmir riyahi

tajmir riyahi

فرق لیفت لب با ژل و جراحی چیست؟ماندگاری و هزینه

این موضوع یک دوراهی رایج است و کسانی که تصمیم به انجام لیفت لب دارند، با آن مواجه هستند. در این مقاله به طور دقیق ویژگی‌های شاخص هردو روش  مثل هزینه‌ها، ماندگاری نتایج و پروسه‌ بهبودی را مقایسه می‌کنیم تا تصمیم عاقلانه ای بگیرید.

لیفت لب چیست؟

وقتی به فکر اصلاح فرم لب‌هایتان می‌افتید، دو راه اصلی وجود دارد: بزرگ کردن و لیفت لب با ژل یا جراحی. فیلرهای لب روش‌های غیرجراحی هستند که مستلزم تزریق چربی یا هیالورونیک اسید به لب‌ها جهت حجم دهی‌اند.

لیفت لب یک عمل جراحی است که معمولا با بی حسی موضعی انجام می‌شود. در عمل لیفت لب زیر بینی یک شکاف ایجاد می‌شود تا لب را به سمت بالا لیفت کند. اما انواع دیگری از لیفت لب وجود دارند، مثل لیفت مستقیم و لیفت مرکزی لب. هر دو روش مزایا و معایبی دارند و اغلب انتخاب بین این دو به نتایج زیباشناختی که شما خواستار آن هستید و میزان راحتی‌شما با روش‌های جراحی منوط‌ است.

لیفت لب

مقایسه لیفت لب با ژل و جراحی

مقایسه‌ دو روش لیفت لب با ژل و عمل جراحی، تفاوت‌های اساسی آن‌ها را نشان می‌دهد. معمولا فیلرهای لب برای افزایش حجم به لب‌ها تزریق می‌شوند. این روش نسبتا سریع است و شکافی به دنبال ندارد.

در حالی که جراحی لیفت لب معمولا شامل ایجاد برش در نزدیکی بینی یا گوشه‌ی لب می‌باشد. این برش‌ها بافت لب را تغییر می‌دهند و در مقایسه با فیلرهای لب نتیجه‌ی دائمی‌تر و برجسته تری را حاصل می‌کنند. روش لیفت لب ظاهری جوان‌تر و کامل‌تر را می‌تواند خلق کند، اما به علت نوع جراحی خطر بیشتری دارد.

انتخاب بین این دو روش تا حد زیادی به اهداف زیبایی فرد و تحمل روش‌های تهاجمی بستگی دارد. معمولا فیلرهای لب در بزرگ کردن و لیفت لب‌ها روشی سریع و بدون درد ارائه می‌دهند اما عمل لیفت لب تغییرات قابل توجه تری را از خود نشان می‌دهد. در اینجا مقایسه‌ کوتاهی از لیفت لب با ژل و جراحی آورده شده است:

 

لیفت لب با ژل

لیفت لب با جراحی

نوع عمل

عمل غیر جراحی

عمل جراحی

نیاز به برش

خیر

بله

نتیجه

موقتی

دائمی

خطرات

کمتر، عمدتا واکنش آلرژیک

احتمال عوارض جراحی بیشتر است

زمان بهبودی

اغلب بدون وقفه

طولانی تر- ۱ تا ۲ هفته

لیفت لب با تزریق ژل چگونه انجام می‌شود؟

این روش که اغلب از فیلرهای هیالورونیک اسید استفاده می‌کند یک آپشن محبوب است که هدف آن در درجه اول افزایش حجم و اصلاح شکل لب‌ها با روش‌های غیر جراحی است.

این فیلرها با دقت و احتیاط به بافت لب تزریق می‌شوند و به طور طبیعی برای ترکیب با بافت لب طراحی شده اند. این نوع فیلر با ایجاد کانتور واضح و کامل‌تر و نتایجی که چندین ماه می‌توانند ماندگاری داشته باشند، می‌توانند به لیفت لب‌ها کمک کنند. این گزینه یک روش کم تهاجمی است و در حجم دهی لب و‌ پیشرفت روند درمان اندازه‌ کنترل شده‌ای را ارائه می‌دهد.

لیفت لب با تزریق ژل

 

https://riyahi.doctor/14032/%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d9%84%d8%a8-%d8%a8%d8%a7-%da%98%d9%84/

tajmir riyahi
tajmir riyahi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋