tajmir riyahi

tajmir riyahi

بیبی بوتاکس baby botox چیست؟

با اینکه بیبی بوتاکس، یک تکنیک جذاب برای صاف کردن خطوط پوست است، اما چیزی بیشتر از فقط یک شل کننده ی عضلات با دوز کم است. متخصصان پوست و پزشکان زیبایی صورت، هر اطلاعاتی را که در مورد این جایگزین بوتاکس معروف نیاز دارید، در اختیار شما قرار می دهند. اگر در مورد بیبی بوتاکس کنجکاو هستید، به خواندن این مطلب در مورد مزایا، عوارض جانبی، انتظارات خود از تکنیک بی بی بوتاکس و تفاوت آن با بوتاکس معمولی ادامه دهید.

بیبی بوتاکس چیست؟

بیبی بوتاکس اصطلاحی است که در رسانه های اجتماعی ابداع شد و به افرادی اشاره می کند که در اوایل دهه ی بیست سالگی برای پیشگیری از پیری از بوتاکس استفاده می کنند. ایده ی این روش این است با اینکه این افراد ممکن است گزینه ی مناسبی برای تزریق بوتاکس کامل نباشند، اما می توانند آن را با دوز کمتر دریافت کنند.

تزریق بوتاکس مانع از تحرک عضلات می شود، بنابراین، این افراد در آینده دچار چین و چروک های عمیق نخواهند شد. در نتیجه، شاید دیگر نیاز نباشد در سنین بالاتر در مراقبت های ضد پیری سرمایه گذاری کنند. همچنین این اصطلاح زمانی به کار می رود که مقدار دوزی بسیار کمتر از حد معمول برای اولین درمان بیماران استفاده می شود، مخصوصاً اگر در مورد شروع بوتاکس نگران هستند. گرچه، تعریف استانداردی برای اندازه ی “بیبی بوتاکس” وجود ندارد، گرچه، این اسم به یک تکنیک میکرو قطره ای تزریق اشاره می کند که در آن واحدهای کمتری از بوتاکس به صورت دقیق تر و سطحی برای ارائه ی ظاهری طبیعی تر تزریق می شوند.

مزایای بیبی بوتاکس baby botox

از مزایای بیبی بوتاکس این است که نسبت به درمان سنتی بوتاکس در نواحی بیشتری از صورت و بدن استفاده می شود. بی بی بوتاکس را می توان در نواحی معمول صورت همچون بوتاکس پیشانی، خطوط اخم و خطوط پنجه کلاغی انجام داد، اما از آن می توان برای لیفت کردن و سفت کردن نقاط دیگر صورت نیز استفاده کرد. دیگر مزایای بیبی بوتاکس شامل موارد زیر می شود:

  • ظاهری طبیعی تر ایجاد می کند.
  • عوارض جانبی کمتر نسبت به بوتاکس معمولی دارد.
  • حفظ حرکات صورت
  • پیشگیری از تشکیل چروک ها
  • آزاد سازی تنش در فک
  • براق شدن پیشانی بعد از بوتاکس معمولی را ندارد.

کاربرد بی بی بوتاکس چیست ؟

بی بی بوتاکس با دوز کم تر در سراسر صورت تزریق می شود و برای کسانی مناسب است که می خواهند اقدامات ضد پیری را شروع کنند یا خطوط ریزتری دارند. با اینکه بی بی بوتاکس یک درمان ابتدایی است، اما برای کسانی مناسب است که نمی خواهند تغییرات زیادی داشته باشند.

کاربرد بیبی بوتاکس برای زیباجویان جوانتر یا افرادی که خطوط سطحی تری دارند مناسب تر است، بنابراین اگر خطوط عمیق تری دارید، بهتر است از تزریق بوتاکس سنتی و رایج استفاده کنید.

اگر خطوط عمیق تری دارید، بیبی بوتاکس ممکن است نتایج دلخواه را به شما ارائه ندهد، اما همیشه با پزشک خود مشورت کنید.

 

 

بیبی بوتاکس - دکتر نابت تاجمیر ریاحی

 

tajmir riyahi
tajmir riyahi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋