rawshan

rawshan

قیمت رنگ ساختمانی قابل شستشو

 

 

آیا امکان استفاده از رنگ بلکا برای اتاق خواب یا پذیرایی وجود دارد؟

یکی دیگر از متریال‌هایی که در دسته انواع رنگ ساختمانی جای گرفته است بلکا است اما توجه داشته باشید که بلکا در حقیقت یک نوع رنگ نیست. بلکه نوعی پوشش است که از الیاف طبیعی مانند پنبه ساخته شده است و می‌توان آن را جایگزینی برای کاغذ دیواری دانست. برخی از افراد ترجیح می‌دهند به جای خرید رنگ ساختمان از پوشش‌های بلکا استفاده کنند چراکه این پوشش به راحتی قابل ترمیم است درحالی که ترمیم کاغذ دیواری یا دیگر انواع رنگ های ساختمانی هزینه‌ و دردسرهای بیشتری به دنبال دارد.
پوشش‌های بلکا که برخی از آن‌ها به عنوان رنگ ساختمانی استفاده می‌کنند مزایای دیگری هم دارند.
بطور مثال پوشش دهی آن بسیار مطلوب است و نیازی به زیرسازی ندارد. این پوشش‌های سلولوزی قابلیت شستشو دارند و حساسیت‌زا نیستند.

 

قیمت رنگ‌ ساختمانی چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت رنگ های ساختمانی را باید به ازای هر متر مربع محاسبه کنید. در کنار فاکتورهایی چون کیفیت بالای رنگ، قابلیت شستشوی آن، پوشش دهی خوب، عدم نیاز به چند دست رنگ آمیزی، خشک شدن سریع و… به عنوان یکی دیگر از مهم‌ترین فاکتورهایی که حین خرید رنگ ساختمان حتما به آن توجه خواهید کرد باید به قیمت انواع رنگ ساختمان اشاره کرد.

رنگ‌های ساختمانی در بازار برندهای مختلفی چون الوان، کاسپین، اورنگ و… دارند که کیفیت آن‌ها از نظر پوشش دهی متفاوت است از همین‌رو قیمت‌های متفاوتی نیز دارند.

دیگر فاکتور موثر بر قیمت انواع رنگ ساختمان، حجم ظرف رنگ است. رنگ‌ها به صورت ۴ کیلویی، ۱۲ کیلویی ۱ گالن یا ۵/۲ گالن به فروش می‌رسند. برای سفارش اینترنتی و خرید رنگ ساختمان می‌توانید از طریق مرجع پخش رنگ ساختمانی اقدام کنید.

 


انواع رنگ ساختمان قابل شستشو کدام است؟

رنگ‌های روغن ساختمان (براق، مات و نیمه مات) قابل شستشو بوده اما برای پوشش دهی مناسب باید سطح مورد نظر چندین دست رنگ بخورد. رنگ‌های نانو از دیگر انواع رنگ ساختمانی هستند. اگر قصد خرید رنگ ساختمان برای رنگ آمیزی سطوح زیادی دارید باید بدانید که رنگ‌های نانو چندان مقرون به صرفه نیستند.

رنگ‌های اکریلیک نیز جزو انواع رنگ ساختمان قابل شستشو به شمار می‌روند. با این دسته از رنگ‌ها می‌توانید هر سطحی را رنگ آمیزی کنید. رنگ‌های مولتی کالر از دیگر انواع رنگ ساختمان هستند که از ترکیب چند رنگ تولید می‌شوند. رنگ‌های مولتی کالر نسبت به دیگر انواع رنگ‌های ساختمانی قدرت بیشتری در پوشش دهی دارند. اگر به بازار خرید رنگ ساختمان مراجعه کنید متوجه خواهید شد که قیمت انواع رنگ‌های ساختمانی با یکدیگر متفاوت است.

rawshan
rawshan

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋