rayat

rayat

نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای سوپر شارژ کردن مهارت های نوشتاری

کپی رایت یک کاردستی است. این چیزی نیست که بتوان در یک نشست یاد گرفت. تسلط بر هنر نوشتن کپی موثر زمان بر است.

مشکل این است که اکثر مردم وقت لازم را برای یادگیری نحوه نوشتن کپی به اندازه کافی برای نیازهای خود ندارند. اما ، اگر می توانید با هزینه یک فنجان قهوه روزانه ، تیمی متشکل از متخصصان فصلی نوشتن متن را در دسترس خود داشته باشید ، چه می کنید؟

خوب ، حالا شما می توانید! هوش مصنوعی آخرین روند در بازاریابی دیجیتال است و از آن برای سوپر شارژ کردن مهارت های نوشتن متن برای بازاریابان در سراسر جهان استفاده می شود.

در این پست وبلاگ ، با ارائه مثالهایی در مورد نحوه پیاده سازی این فناوری در گردش کار بازاریابی ، به آنچه AI می تواند برای شما انجام دهد ، خواهیم پرداخت.

AI چیست و چگونه می تواند در زمینه نوشتن مطالب تبلیغاتی به شما کمک کند

بنابراین هوش مصنوعی دقیقاً چیست؟ خوب ، این مخفف هوش مصنوعی است و در هسته آن یک فناوری است که برای تقلید از فرایندهای اندیشه انسان طراحی شده است.

این با استفاده از موتور یادگیری ماشین که برای یادگیری از طریق تکرار از مجموعه داده بزرگی از نمونه ها طراحی شده و با استفاده مداوم با گذشت زمان بهبود می یابد ، به این مهم دست می یابد.

به عنوان مثال ، در گذشته این فن آوری در مورد چگونگی بازی شطرنج با گذراندن هزاران و هزاران مسابقه واقعی آموزش دیده بود تا جایی که در مهارت آن چنان مهارت یافت که مرتباً قهرمانان جهان را شکست داد.

 

اگر دوست دارید تا در مورد تیترهای جذاب اطلاعات بیشتری کسب کنید پیشنهاد می کنم از سایت سئو شتاب در مورد تبلیغ نویسی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

مزایای استفاده از هوش مصنوعی

مزیت اصلی استفاده از هوش مصنوعی این است که به شما کمک می کند در کسری از زمان محتوای بازاریابی بیشتری تولید کنید.

در حال حاضر ، ابزارهای هوش مصنوعی به اندازه کافی خوب نیستند که بتوانند به طور کامل جایگزین متن نوشتن شوند ، این ممکن است چندین سال طول بکشد. اما آنها واقعاً در عرض چند ثانیه با زوایای عالی بازاریابی تبحر دارند.

در حقیقت ، روزهایی که ساعتها وقت صرف کرده اید و به صفحه سیاه رنگی خیره شده اند و سعی در کشف نحوه نوشتن محتوای اصلی روز به روز دارند ، گذشته است.

اکنون ، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که به موتور AI دستورالعمل های اساسی بدهید و چند ثانیه صبر کنید تا ایده های محتوای عالی شروع شود.

راه های استفاده از هوش مصنوعی در استراتژی بازاریابی شما

شما به عنوان یک حرفه ای بازاریابی تنها نیستید اگر می خواهید تمام مطالب مورد نیاز خود را دنبال کنید.

شما باید مرتباً برای چندین کانال ارتباطی به ایده های بازاریابی برسید ، مطمئن شوید که محتوای شما همیشه اصلی و جذاب است: خواه وبلاگ خود را به روز کنید ، حساب های رسانه های اجتماعی خود را یا کمپین های ایمیل خود را ، و بسیاری دیگر.

 

بهترین طراحی وب سایت از سال 2016

 

نمونه هایی از کپی بازاریابی تولید شده توسط هوش مصنوعی
1) بازاریابی کالای اساسی

اغلب اوقات ، شما وظیفه دارید یک توصیف اساسی محصول را به روایتی تبدیل کنید که برای مشتریان شما جذاب باشد.

یکی از چارچوب های معروف بازاریابی که می توانید استفاده کنید ، AIDA (توجه / علاقه / تمایل / اقدام) است ، دیگری PAS (مسئله / آژیت / راه حل) و دیگری BAB (قبل / بعد / پل) است.

به جای اینکه سر خود را خراشیدید و سعی کنید بفهمید چگونه محصول خود را در یکی از این چارچوب ها قرار دهید ، فقط می توانید به ربات AI اجازه دهید کار شما را انجام دهد. سپس تنها کاری که باید انجام دهید این است که کمی آن را صیقل دهید تا بدرخشد ، در غیر اینصورت می توانید آنرا همانطور که در مثال زیر انجام دادم "همانطور که هست" بگذارید.

2) طرح کلی بلاگ

بگذارید بگوییم شما اکنون وظیفه نوشتن یک پست وبلاگ را دارید تا به مشتریان خود در مورد نحوه استفاده از ابزار تحقیق جدید کلمات کلیدی مبتنی بر هوش مصنوعی خود آموزش دهید.

خوب ، شما می توانید با یک صفحه خالی بنشینید و سعی کنید در مورد زوایای مختلفی که می توانید برای نزدیک شدن به رئوس مطالب خود استفاده کنید ، فکر کنید ، یا می توانید از مولد طرح کلی بلاگ پست در تبدیل استفاده کنید.

3) توضیحات متا برای یک پست وبلاگ

سرد. اکنون ، مقاله خود را به پایان رسانده اید و می خواهید یک توصیف متا ارائه دهید که باعث می شود افراد بخواهند از طریق صفحه شما در نتایج جستجو کلیک کنند.

خوب ، دوباره می توانید یک قسمت طولانی از وقت خود را صرف این کنید که از ابتدا به آن برسید ، یا از ربات AI برای انجام کارهای سخت برای شما استفاده کنید.

4) خطوط جذاب ایمیل

اکنون ، شما می خواهید یک ایمیل ارسال شده به لیست خود معرفی کنید و ابزار تحقیق جدید کلمات کلیدی مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی کنید.

بدن کاملاً فهمیده شده است (در غیر اینصورت ، همیشه می توانید از چارچوب AIDA AI bot bot استفاده کنید) و اکنون می خواهید برای به حداکثر رساندن نرخ باز کردن ، آن موضوع ایمیل قاتل را ایجاد کنید.

5) پاسخ دادن به سوالات Quora

بسیاری می گویند که پاسخ دادن به سوالات در Quora می تواند یک استراتژی عالی برای هدایت ترافیک ارگانیک به سایت شما باشد. مشکل زمان است.

برای به دست آوردن کشش قابل توجه شما باید به بسیاری از سالات پاسخ دهید ، و چه کسی وقت دارد که در مقیاس پاسخ های خوب فکر شده ارائه دهد؟

یک ربات هوش مصنوعی ، البته!

بیایید وانمود کنیم شخصی از Quora سوال کرده است که آیا می توان از هوش مصنوعی برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی استفاده کرد. بیایید ببینیم ربات در این مورد چه می گوید.

rayat
rayat

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋