rayaniir97

rayaniir97

راهنمای خرید سیستم قفسه بندی مشبک انبار

سیستم قفسه بندی مشبک انبار یکی از قدیمی ترین و پرکاربردترین انواع قفسه برای چیدمان کالاهایی با وزن سبک و متوسط است که در انبارهای خانگی نیز استفاده میشود. این قفسه ها با اتصالات پیچ و مهره ای مونتاژ شده و ارتفاع طبقات آنها براحتی قابل تنظیم است. در ادامه راهنمای خرید سیستم قفسه بندی مشبک فلزی را ارائه خواهیم داد.

سیستم قفسه بندی مشبک انبار چیست؟

قفسه بندی مشبک یا پیچ و مهره ای به قفسه هایی گفته میشود که ردیف و طبقات آن با اتصالات پیچ و مهره ای به یکدیگر متصل میشوند. این قفسه ها در گذشته به شده در مغازه ها کاربرد داشت و در چیدمان انبار منزل نیز گزینه ای مناسب محسوب میشود. در ساختار این قفسه ها اجزای مختلفی از جمله کفی و پانل فلزی و نبشی های سوراخ دار استفاده شده و پیچ و مهره های گالوانیزه برای محکم کردن اتصالات در آنها استفاده میشود.

نکات مهم در انتخاب سیستم قفسه بندی مشبک فلزی

قفسه های پیچ و مهره ای در نگاه اول یکسان بنظر میرسند، اما تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند و در زمان انتخاب و خرید باید آنها توجه داشت. چند نکته بسیار مهم که در زمان خرید قفسه پیچ و مهره ای باید مدنظر قرار داد عبارتند از:

ابعاد قفسه پیچ و مهره ای

قفسه های پیچ و مهره ای از نظر ابعاد تنوع بالایی دارند و طول و عرض ردیف های آنها در اندازه های گوناگونی اندازه گیری میشود. عمق این قفسه ها در اندازه های 20، 25، 30، 35، 40، 45 و 50 و 60 سانتی متر در نظر گرفته میشود. دهانه آنها 95 سانتی متر است و ارتفاع قفسه تا 900 سانتی متر قابل افزایش خواهد بود. متناسب با نوع و ابعاد کالا باید بتوانید عمق مناسب را برای ردیف های این قفسه ها انتخاب کنید.

قدرت تحمل وزن

قفسه مشبک را می توان در دو نوع سبک و سنگین دسته بندی کرد. قفسه های سبک قدرت تحمل بالایی نداشته و برای چیدمان بارهای سبک کاربرد دارند. از قفسه های پیچ و مهره ای سنگین برای چیدمان بار و کالاهایی با وزن های زیاد استفاده میشود. عدم تناسب قدرت تحمل وزن قفسه با وزن بار و کالاها منجر به ریزش سازه و شکستگی و سقوط آنها خواهد شد.

هر یک از کفه های این قفسه قادر به تحمل وزن 80 تا 120 کیلوگرم هستند. در مدل های سنگین این قفسه ها در هر کف 120 تا 250 کیلوگرم وزن را می توانند تحمل کنند.

جنس قفسه

در حالت استاندارد این قفسه ها بدنه تمام فلزی داشته و ورق های گالوانیزه به کار رفته در آنها منجر به افزایش مقاومت در برابر نم و رطوبت میشود. در نمونه های تقلبی و بی کیفیت این قفسه ها متریال فلزی بسیار نامناسب استفاده شده و به مرور دچار زنگ زدگی و خوردگی میشوند. این قفسه ها اغلب قیمت ارزان تری دارند و به همین دلیل افراد برای خرید آنها تمایل دارند.

قیمت سیستم قفسه بندی مشبک فلزی

قیمت قفسه های پیچ و مهره ای بر اساس نوع فلزی به کار رفته در آنها و وزن سازه محاسبه میشود. علاوه براین، نرخ های ارائه شده در تولیدکننده این قفسه ها به دلیل حذف واسطه ها ارزان تر است. در زمان انتخاب و خرید قفسه مشبک ابتدا بررسی کنید که دلیل ارزان بودن سازه چیست؟ آیا کیفیت پایین باعث کاهش قیمت شده است یا حذف واسطه ها؟ در برخی از مواقع قفسه ها دست دوم هستند و بعد از رنگ آمیزی مجدد به عنوان قفسه نو به فروش میرسند و به همین دلیل قیمت پایین تری دارند. بهترین انتخاب خرید سیستم قفسه بندی مشبک انبار از تولیدکننده معتبر و شناخته شده است.

rayaniir97
rayaniir97

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋