rashede rostami

rashede rostami

پیش بینی قیمت تتر

معامله کردن با زمر ارزی که مورد قبول بیشتر کاربران است جزو محبوبیت های افراد دوست دار رمز ارز است. یکی از با ثبات ترین رمز ارز های بازار کریپتو تتر است که با نماد USDT آن را نمایش می دهند. تتر با قیمت لحظه ای 1 دلار در رتبه سوم بازار ارز دیجیتال قرار دارد. تغییرات قیمت تتر در حد هزارم درصد است. برای مثلا در این ماه قیمت آن 0.004 کاهش یافته است. با توجه به این نکات پیش بینی قیمت تتر کار آسانی خواهد بود هرچند در حالت کلی نمیتوان ارزش رمز ارزها را به طور دقیق پیش بینی کرد. تا آخر این مقاله همراه ما باشید تا به طور کامل با روش های پیش بینی قیمت تتر و آینده این رمز ارز آشنا شوید.

تعریف تتر

در دنیای ارز دیجیتال صرافی های بزرگ و سرمایه گذاران اصلی به دنبال راه حلی بودن تا بتوانند از آن به عنوان یک واسطه امن در معاملات رمز ارزی استفاده کنند. آن ها برای این کار تتر را وارد بازار ارز دیجیتال کردند. تتر در سال 2014 وارد بازار رمز ارز شد. این ارز توسط شرکت iFinix با نام ریل کوین انتشار شد. دلیل این نام گذاری استیبل کوین بودن این ارز بود. پس از گذر مدت زمانی نام این ارز به تتر تبدیل شد و تا امروز با نام تتر توانسته با کامزد پایننی که دارد جایگاه خود را در بازار رمز ارز پیدا کند. مهم ترین ویژگی های ارز دیجیتال تتر عبارتند از:

  • از تمامی امکانات ارزهای دیجیتال دیگر همانند سود دهی، انجام معاملات و... بهره مند است.
  • بر خلاف رمز ارزهای دیجیتال دیگر، تتر فاقد هر گونه نوسان قیمتی است. در واقع قیمت این رمز ارز تقریبا ثابت است.
  • ارزهای فیاتی همچون دلار، یورو و... از تتر پشتیبانی می کنند؛ بنابراین تغییرات قیمت تتر به تغییرات قیمت این ارزها بستگی دارد.

تاریخچه قیمت تتر

اگر به تاریخچه قیمت ارز دیحیتال تتر توجه کنید شاهد با ثباتی قیمت آن خواهید شد. این ارز از سال انتشار تا به امروز نوسانات قیمت شدید را به هیچ عنوان تجربه نکرده است. مهم ترین دلیل این ثبات قیمت این است که ارز فیات دلار از آن پشتیبانی می کند. بر خلاف ارزهای دیجیتال دیگر که بر اساس میزان عرضه و تقاضا قییمتشان متغییر است، قیمت این ارز وابسته به تغییرات قیمت دلار است. یکی دیگر از دلایل ثبات قیمت تتر این است که شرکت تولید کننده آن به اندازه ی توکن های عرضه شده تتر در بازار دیجیتال، دلار آمریکا یا سایر ارزها را به عنوان پشتوانه ذخیره کرده است. فراز و نشیب های بازار ارز تتر در زمان عرضه تا به امروز عبارت اند از:

  • در سال 2017 ماه نوامبر ارز دیجیتال تتر توسط مورد حمله هکران قرار گرفت و هک شد.
  • در سال 2018 ماه ژانویه این شرکت به جای انجام ممیزی به منظور اطمینان از حفظ ذخائر دنیای واقعی راه خود را با استفاده از شرکت حساب رسی جدا کرد، اما پس از این کار توسط تنظیم کنندگان احضاریه برای تتر صادر شد.
  • در سال 2019 ماه آوریل شرکت مادر تتر و اپراتور صرافی ارز دیجیتال Bitfinex توسط دادستان کل نیویورک متهم به مخفی کردن 860 میلیون دلار سرمایه از سرمایه گذاران شد.

 

اهداف ارز دیجیتال تتر

هدف اصلی ساخت تتر و وارد کردن آن به بازار رمز ارز اعتبار بخشیدن به این بازار بود. این ارز به عنوان یک استیبل کوین ارزش گذاری ارزهای دیجیتال را ثابت نگه می دارد. تتر در میان معاملات رمز ارزی نقش یک واسطه را ایفا میکند. از این ارز برای جلوگیری از زیان و بالا بردن سوددهی استفاده می کنند. به طور کلی مهم ترین اهداف عرضه تتر به بازار عبارت اند از:

  • مانند پلی میان ارزهای فیات و ارزهای دیجیتال عمل می کند.
  • در بازار رمز ارز ثبات ایجاد می کند.
  • با دریافت کم ترین کارمزد از کاربران خود و ایار شفافیت مانع از ضرر و زیان آن ها می شود.
  • برای نقدینگی بازار ارز دیجیتال به خوبی عمل می کند.

 

خرید ارز دیجیتال تتر

خرید تتر برای کاربرانی که در بازار رمز ارز سرمایه گذاری کرده اند بسیار حیاتی است. آنها میتوانند زمانی که ارزش ارز رمز ارزی که در آن سرمایه گذاری کرده اند رو به کاهش بود دارایی دیجیتال خود را به تتر که ارزی بدون نوسان است تبدیل کنند. پس از این کار میتوانند تتر های خود را به رمز ارزی که ارزش آن روبه صعود است تبدیل کنند. خرید و فروش تتر خود سودی ندارد اما به عنوان بزرگترین عامل رسیدن به سوددهی در سایر رمز ارزها به عنوان واسطه عمل میکند.

کاربران ایرانی می توانند با دو روش تتر مورد نظر خود را خریداری کنند. توجه داشته باشید که انتخاب این روش ها به هدف شخص سرمایه گذار بستگی دارد. روش های خرید تتر عبارت اند از:

  • می توانید ارزهای دیجیتال دیگر را به راحتی در صرافی های ارز دیجیتال به تتر تبدیل کنید.
  • می توانید به صورت مستقیم و با استفاده از کارت بانکی و خرید ریالی تتر خریداری کنید.

 اگر میخواهید در ارزهای دیگر به سود کلان برسید لازم است در صرافی های معتبر اقدام به معاملات تتری کنید. یکی از معتبرترین صرافی های داخلی که میتوانید به آن اعتماد کنید صرافی اودینکس است. این صرافی در کم ترین زمان ممکن و با دریافت کم ترین کارمزد معاملات شما را انجام می دهد.

پیش بینی قیمت تتر

با توجه به این که تتر استبیل کوین ترین رمز ارز در دنیا است پیش بینی قیمت تتر واضح است مگر اینه در برخی شرایط مانند هک شدن و... قیمت آن مقدار کم تغییر کند. از آنجا که تتر به متصل به صندوق ارزهای فیات است قیمت آن هماره ثابت بوده و در کشورهای دیگر به جز ایران که قیمت دلار در آن متغییر است، تتر تغیر قیمت ندارد.

قیمت لحظه ای تتر در ایران

آنچه که بیان میشود که رمز تتر بدون تغییر است منظور از نظر دلاری است. برای کشورهایی همچون ایران که به شده قیمت دلار در آن متغییر است مطمئنا قیمت تتر نیز متغییر با دلار خواهد بود. یکی از مزایای خرید تتر نسبت به دلار در ایران آن است که بابت خرید تتر لازم نیست ساعت ها در صف خرید دلار باشید و یا اینکه کاغذههای دلار را به صورت فیزیکی نگه داری کنید. ایرانی ها میتوانند به جای خرید دلار به مقدار دلخواه تتر که هم قیمت با دلار است را در صرافی ها خریداری کنند و سرمایه گذاری خود را انجام دهند.

سخن آخر

برای خرید تتر می توانید به صرافی های خارجی نیز مراجعه کنید اما خرید از این صرافی ها ریسک بالاییدارد چون ایران جزو کشورهای تحریم شده است. در صورتی که صرافی خارجی متوجه ایرانی شدن شما شود کلیه حسابتان را مسدود می کند. قیمت تتر بایستی همواره ثابت و بدون تغییر باشد چون ماهیت این رمز ارز به این صورت است. همین ثبات قیمت سبب شده است بهترین عملکرد را در افت بازار کریپتو داشه باشد.

rashede rostami
rashede rostami

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
crypto.lover.irani
سلام
من از طریق arzweb با دنیای کریپتوکارنسی آشنا شدم و اتفاقا تصمیم به خرید تتر داشتم
به نظر شما الان زمان خوبی برای خرید این ارز هست؟
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋