raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

این رنگ کابینت باعث می شود آشپزخانه شما جدید به نظر برسد

رنگ آمیزی کابینت کار ساده ای نیست و انتخاب رنگ کابینت نیاز به بررسی دقیق دارد شما باید به جای پیروی از آخرین ترند های طراحی داخلی، باید انتخابی بر اساس ظاهری ماندگار و کاربدی داشته باشید. 

 

ترکیب رنگ سفید و طوسی متواند تا سال های سال در دکوراسیون خانه شما جدید و زیبا به نظر برسد البته که خرید وسایل برقی آشپزخانه از یخچال و اجاق گاز گرفته تا ماشین های ظرفشویی و لباسشویی به رنگ سفید وسوسه انگیز باشد اما اگر میخواهید دکوراسیون آشپز خانه شما تا سالها جدید و بروز باشد گویی که انگار همین امسال خریداری شده است به سراغ رنگ نقره ای یا استیل بروید.

برای این که کابینت ها همیشه جذاب و مدرن باقی بامنند به جای دستگیره های خیلی شلوغ و کار شده یا بزرگ به سراغ دستگیره های کوچک و مینیمال بروید و حتی اگر میتواند درب های مگنتی به جای دستگیره دار را انتخاب کنید. میتوانید از قفسه ها هم برای زیبا تر کردن و افزودن فضای ذخیره سازی بیشتر کمک بگیرید که از اینجا قابل تهیه است.

کابینت های دارای درب های ساده و بدون جزییات را انتخاب نمایید . کابنت های شما بیشتر از هرچیزی در آشپزخانه دیده میشود اگر ظاهر خاصی داشته باشد به سرعت تکراری میشود. برای رئی پیشخوان ها به جای استفاده از ظرف های ادویه و وسال برقی سعی کنید آن ها را تا جای امکان خالی نگهدارید از دکوری های شیک و گل دان های طبیعی برای زیبا تر کردن آن ها استفاده کنید.

نورپردازی مناسب هم نقش تاثیرگذاری در زیبا تر شئن آشپزخانه شما دارد. زیر کابینت ها از ال دی یا نور مخفی استفاده کنید و یک نور مرکزی هم برای روشنایی کلی در نظر داشته باشید.

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋