raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

قبل از خرید تخت خواب چه نکاتی را باید بدانیم؟

برخی از وسایل منزل مثل تخت خواب از جمله وسایلی هستن که شاید یک یا دوبار بیشتر مجبور به خرید و یا تعویض آن نباشیم. بنابراین باید بسیار دقیق باشیم و نکاتی را قبل از خرید تخت خواب در نظر داشته باشیم.

نکته اول : سایز 

قبل از اینکه به خرید تخت خواب فکر کنید باید بدانید که چه سایز تختی می تواند برای شما مناسب باشد. اگر بک تخته یک نفره می خواهید باید سراغ تخت هایی بروید که ستیز تشک آن ها 90*200 باشد که اگر دوست دارید تخت بزرگ تری داشته باید تا در خواب راحت تر تکان بخورید، سایز یک و نیم نفره یعنی 120*200 برای شما مناسب است در تخت های دو نفره نیز سایز های 140*200 و 160*200 بسته به راحتی هنگام خواب و همچنین اندازه اتاق بهترین سایز ها می باشند.

 

نکته دوم : ست کردن

اگر به دنبال سرویس خواب هستید که شامل دراور و کمد و میز آرایش و ... می شود که همگی آن ها در سایت گامی نو موجود هستند، باید رنگ آن ها را در نظر داشت باشید که با هم مطابقت داشته باشند به خصوص اگر در چند مرحله اقدام به خرید می نمایید. همچنین اندازه اتاق را نیز در نظر بگیرید تا بعد از چیدن به اندازه کافی فضا برای رفت و آمد وجود داشته باشد.

نکته سوم : سبک

گزینه بعدی که باید در نظر داشته باشید سبک تخت خواب مورد نظرتان است. برخی از تخت ها دارای باکس و کشو هایی در قسمت زیرین هستند که برای خانه های کوچک و کمجا مناسب هستند و برخی این امکان را ندارد. این کاملا به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد.

اگر این مقاله برای شما مفید بود پیشنهاد میکنیم که این مقاله را نیز مطالعه فرمایید:

چگونه یک پاتختی خوب انتخاب کنیم؟
 

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋