raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

چگونه یک پاتختی خوب انتخاب کنیم؟

در کنار اکثر تخت خوب ها میز های کوچکی قرار دارند که به پاتختی معروف هستند از آنها برای قرار دادن وسایلی استفاده می کنیم که در هنگام خواب به آنها ممکن است احتیاج پیدا کنیم.

سطح میز پاتختی

وقتی برای خرید پاتختی می روید یا از سایت های معتبر نظیر گامی نو اقدام به خرید می نمایید، باید اندازه سطح میز را در نظر داشته باشید زیرا این قسمت وظیفه نگهداری از مواردی مثل آباژور یا ساعت شما را دارد. اگر جزو آن دسته افرادی هستید که وسایل زیادی مثل عینک، آب، تلفن همراه و … را روی میز قرار میدهید میز هایی با سطح بزرگتر برای شما مناسب تر هستند.

 

ارتفاع

ارتفاع پاتختی کاملا سلیقه ای است اما در حالت استاندارد باید به گونه ای باشد که زمانی که تشک تخت را روی آن قرار می دهید باز هم میز حدود 10 سانتی متر بالا تز از تشک قرار بگیرد تا به توانید به راحتی به وسایل روی آن دید داشت باشد و راحت هم از آنها استفاده نمایید. بنابراین ارتفاع اکثر پاتختی های استاندارد بازار حدود 60 تا 70 سانتی متر است. سایر اندازه های پاتختی تنها به مدل و سلیقه شما بستگی دارد.

میز پاتختی های کشو دارد 

برخی از پاتختی ها طراحی های خاصی دارند که شامل کمد یا کشو هستند که از این جهت برای نظم دادن به وسایل کوچکی که همیشه به آنها احتیاج دارید بسیار مناسب هستند.

اگر این مقاله برای شما مفید بود پیشنهاد میکنیم که این مقاله را نیز مطالعه فرمایید:

چگونه یک پاتختی خوب انتخاب کنیم؟
 

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋