raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

راهنمای خرید جاکفشی

کفش های پراکنده می توانند نامرتب به نظر برسند و ظاهر خانه شما را خراب کنند. همچنین می توانند به خود کفش ها نیز آسیب برسانند و با نشستن گرد و خاک روی آن ها خیلی زود آن ها کهنه نشان دهند. بنابراین، مرتب نگه داشتن کفش‌هایتان باعث می‌شود که ظاهر آن‌ها نیز نو بماند. جاکفشی ها به راحتی می توانند کفش ها را ایمن و مرتب نگه دارند.

چگونه یک جاکفشی انتخاب کنم؟

جدا از متریال بکار رفته در ساخت که می تواند از ام دی اف مرغوب مانند تولیدات گامی نو باشند یا از فلز و پلاستیک، می توانید آن ها را در اندازه ها و طرح های مختلفی خریداری نماییم. انتخاب یک جاکفشی به عوامل مختلفی مثل فضای موجود و نوع کفش هایی که قرار است در آن قرار دهید بستگی دارد. در ادامه نکاتی را به شما میگوییم که در انتخاب جا کفشی می تواند به شما کمک کنند.

مرتب سازی

اگر نگران داشتن کفش های زیاد و فضای کم برای نگهداری هستید، با خرید جاکفشی برای کفش هایی که مرتب می پوشید شروع کنید. بهتر است برای دستیابی به فضای بیشتر چند جفت کفش قدیمی را بهتر است که دور بیندازید یا اگر هنوز سالم هستند آن ها را ببخشید. کفش هایی که به صورت معدود از آن ها استفاده می نمایید مثل پوتین ها و کفش های مجلسی را به کمد تان انتقال دهید.

سبک زندگی

سبک زندگ که برای خود انتخاب نموده اید نیز روی انتخاب شما برای یک جاکفشی تاثیر می گذارد. اگر کفش های تخت و کفش های کتانی می پوشید، ممکن است به قفسه های با ارتفاع زیاد برای نگهداری کفش های تان نیاز نداشته باشید. در مقابل  اما کفش‌های پاشنه‌دار و چکمه‌ها به قفسه‌های بزرگ‌تر یا پهن‌تری نیاز دارند.

فضای موجود

مهمترین معیار برای انتخاب جاکفشی ارزیابی میزان فضای موجود در خانه شما برای قرار دادن آن خواهد بود. که تعیین می کند اندازه جاکفشی شما باید چقدر باشد. برای اکثر خانه های ایرانی راهرو های ورودی محلی هستند که قرار است جا کفشی را در آن قرار دهیم که در این صورت باید عمق کمی داشته باشد. در این زمینه جاکفشی های داشبوردی گامی نو بهترین انتخاب هستند که در عین فراهم کردن فضای ذخیره سازی زیاد فضای کمی را اشغال نمی کنند.

ویژگی ها

ویژگی های یک جا کفشی با توجه به تمام مواردی که در بالا گفته شد، می تواند نحوه استفاده از آن را مشخص نماید. برای مثال اگر به فضای برای قرار دادن کلید ها و یا واکس و … احتیاج دارید می توانید از جاکفشی های کشو دار استفاده کنید یا اینکه اگر می خواهید کیف هایتان را نیز در این قسمت نگهداری کنید انواع کمد دار را انتخاب کنید و یا همان طور که قبل اشاره کردم در یک راهروی باریک قرار است گنجانده شود مدل های داشبوردی انتخاب های بهتری خواهد بود.

اگر این مقاله برای شما مفید بود پیشنهاد میکنیم که این مقاله را نیز مطالعه فرمایید:
ایده های خیره کنند برای تزیین میز تلویزیون

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋