raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

ایده های خیره کنند برای تزیین میز تلویزیون

میز تلویزیون یکی از نقاط اصلی در خانه ما ایرانی ها محسوب می شود در اکثر خانه ها تمام چیدمان نسبت به موضع این عنصر چیده میشود و می توان گفت که مرکز توجه است. همین مرکزیت تزیین میز تلویزیون را به یک کار مهم تبدیل نموده است. در ادامه ایده هایی را برای تزئین این قسمت از خانه به شما پیشنهاد می دهیم:

 

ساده و شیک

همه این جمله معروف را شنیده ایم که زیبایی در سادگی است. برخی اوقات قرار دادن یک گلدان با گیاهان طبیعی در کنار تلویزیون بهترین کار ممکن است. می توانید از مجسمه ای هم روی میز استفاده نمایید.

دیوار پشت تلویزیون

یکی از راه های ساده و تاثیر گذار برای دکور این قسمت از خانه، استفاده از دیوار پشت تلویزیون است که عمدتا خالی است. با چند میخ و چکش، تابلو های هنری زیبا بر روی این دیوار نصب کرده و شاهد تغییر باور نکردنی محیط نشیمن خود شوید.

فقط میز

یکی از راه های عالی برای تبدیل کردن میز تلویزیون به نقطه کانونی جذاب در خانه شما، خرید میز تلویزیونی می باشد که خود بسیار زیبا و شیک ساخته شده است و به تنهایی نمای خانه را به سطح بالاتری میبرد. می توانید انواع مختلف میز تلویزیون را در سایت گامی نو مشاهده کنید و آن ها طبق سلیقه خود سفارش دهید.

شلف دیواری

یک راه بسیار تضمینی برای دکور کردن اطراف میز تلویزیون ، استفاده از شلف ها در دیوار پشت آن است. این شلف ها ی می توانید برای قرار دادن انواع مختلفی از وسایل تزیینی استفاده نمایید. قراردادن گلدان، قاب عکس، کتاب، مجسمه های ریز بزرگ از جمله کارهایی است که می توانید با این شلف ها انجام دهید.

مینیمال

اگر به سبک مینیمال و مدرن علاقه دارید می توانید از رنگ های خنثی برای میز تان بهره برده و یک میز مدرن را خریداری نمایید سپس آن را تلویزیون و دستگاه های گیرنده و ستاپ باکس ها تجهیز کنید. می توانید از یک شمع و چند کتاب در کنار تلوزیون برای جان بخشیدن به میز تان بهره ببرید.

میز سفارشی

اگر در به عنوان مالک در یک خانه زندگی می کنید، امکان سفارش یک میز تلویزیون سفارشی که به همراه قفسه ها به دیوار نصب شود برای شما فراهم است. یکی از دیوار های خانه را برای این کار در نظر بگیرید و متخصصان برای نصب یک میز همراه با کتابخانه، قفسه، ویترین، کمد و کشو کمک بگیرید. به این ترتیب فضای ذخیره سازی مناسبی را هم به دست می آورید.

اگر این مقاله برای شما مفید بود پیشنهاد میکنیم که این مقاله را نیز مطالعه فرمایید:
راهنمای خرید جاکفشی

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋