raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

نکات مهم برای قرار دادن تلویزیون در اتاق نشیمن

تلویزیون چه به صورت دیواری و چه مستقل، در اکثر فضاهای زندگی ضروری است. اما بهترین مکان برای قرار دادن آن کجاست؟ در این مقاله کارشناسان گامی نو به این پرسش پاسخ خواهند داد.

همین یک یا دو دهه پیش، تلویزیون ها هیولا هایی بودند به پهنی دیوار و اغلب در یک قاب نا مطلوب قرار می ‌گرفتند. اما امروزه، تلویزیون ‌ها که معمولاً در رنگ مشکی ساخته می ‌شوند، مانند یک موبایل باریک هستند، که امکان زیادی برای قرار دادن خلاقانه آن‌ ها ایجاد می ‌کند. از قرار دادن تلویزیون در بالای شومینه گرفته تا قرار دادن رد یک کمد مخف. این فناوری ضروری می تواند به زیبایی در طراحی اتاق نشیمن شما جای بگیرد.

میز تلویزیون

بر روی میز تلویزیون از آن نگهداری کنید این میز های زیبا که معمولا از منسوجات چوبی ساخته شده ‌اند که در برخی موارد فضای ذخیره‌ سازی بسیار زیادی را فراهم می ‌کنند و جایگاه کاملا محتاطانه برای تلویزیون می‌ سازند.

 

نصب روی دیوار

نصب تلویزیون روی دیوار که پس زمینه آن یعنی یوار پشتی از رنگ تیره با بافت هایی مثل چوب و کاغذ دیواری پوشیده شده است، یک کنتراست برای تصویر به وجود می آورد.

دور از نور خورشید

تلویزیون خود را در جایی قرار ندهید که در معرض نور خورشید قرار گیرد. ممکن است دوست داشته باشیم خورشید را روی پوست خود احساس کنیم، اما آفتاب روی صفحه نمایش، تماشای آن را دشوار می کند. در عوض، آن را به کنار پنجره، به خصوص پنجره های بزرگ ، بچسبانید تا از برخورد نور مستقیم خورشید به آن جلوگیری کنید.

آن را در گوشه ای قرار دهید

یک صفحه نمایش کوچک انتخاب کنید و آن را روی یک میز تلویزیون قرار دهید و در گوشه اتاق بگذارید، تا به جای نقطه کانونی در یک اتاق، به آن کمک کند. این ایده به خوبی در یک خانه با پلان باز کار می کند، جایی که فضای آزاد برای عملکرد های متعدد فراهم است.

 

از طاقچه استفاده کنید

بالای شومینه ی خانه  ها محل مناسبی برای تلویزیون ها است. در حالی که ، نیازی به ساختن قفسه بندی نیست.  خود طاقچه ی شومینه بهترین فضا را برای ایجاد یک خط زیر تلویزیون ایجاد میکند. در این حالت در حالی که کنار گرمای مطبوع استراحت می کنید، می توانید برنامه مورد علاقه خود را نیز تماشا نمایید.

آن را پنهان کنید

ما لزوماً نمی خواهیم تلویزیون تنها مرکز تمرکز فضای زندگی ما باشد. بنابراین با قرار دادن تلویزیون در داخل یک کمد مخفی، با درهای کشویی که می‌توان آن‌ها را بیرون کشید تا صفحه نمایش را پنهان کند، اتاق را جایی برای معاشرت، گپ و آرامش و استراحت کنید.

اگر این مقاله برای شما مفید بود پیشنهاد میکنیم که این مقاله را نیز مطالعه فرمایید:

ایده هایی برای دنج تر کردن اتاق خواب

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋