raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

ایده هایی برای دنج تر کردن اتاق خواب

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که اتاق خواب خود را به یک محل دنج برای استراحت و فعالیت های مربوطه تبدیل کنید؟ ممکن است تصور کنید که این کار هزینه بر است یا زمان زیادی را می طلبد اما ما در گامی نو برای رسیدن به این هدف ایده هایی داریم که در ادامه این مقاله به شما خواهیم گفت.

نرم و راحت

طراحان می گویند که یه راه حل مطمئن برای راحت تر کردن اتاق خواب این است که روتختی و ملحفه های خود را با پارچه های نرم روکش کنید که نه تنها حس راحتی و آرامش را به شما القا می کنند بلکه شیک و جذاب به نظر می رسند.

مناسب با فعالیتتان

اتاق خواب شما برای این که احساس دنج بودن داشته باشد، باید برای شما بهینه شود. اگر پروسه آماده برای خروج از منزل برای شما اهمیت دارد بهتر است که یک میز آرایش کاربردی را به اتاق خود بیفزایید و در کنار آن نیز یک کمد لباس تعبیه نمایید تا بدون اینکه خیلی در اتاق جا به جا شوید، به راحتی این پروسه را به انجام برسانید

دمای مناسب

یک اتاق یا تخت خواب دنج ترجیحا گرم نیست به خصوص اگر در محیط های خنک احساس راحتی بیشتری می کنید. دمای فضای خواب شما به نوع متریال استفاده شده برای روتختی و تعداد لایه‌هایی که برای تخت خود انتخاب می‌کنید، بستگی دارد. بهتر است ملحفه های خود را بر اساس فصل انتخاب کنید.

نور را تنظیم کنید

با نورپردازی می توانید یک فضای آرامش بخش ایجاد کنید، از داشتن تنها یک منبع نور برای مثال تنها در مرکز سقف خودداری کنید و در عوض سعی کنید نور خود را لایه لایه کنید. اگر فعالیتی مثل مطالعه برای شما در اولویت است می توانید یک چراغ مطالعه روی میز خود بیفزاید یا از ریسه های نوری دور تا دور آینه میز آرایش خود بهره ببرید.

اگر این مقاله برای شما مفید بود پیشنهاد میکنیم که این مقاله را نیز مطالعه فرمایید:

نکات مهم برای قرار دادن تلویزیون در اتاق نشیمن

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋