رمز ارز دیجیتال

رمز ارز دیجیتال

توسط ۹ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

*استخراج بیت کوین

استخراج بیت کوین  فرآیندی است که بیت کوین در آن منتشر می شودبه طور کلی ، استخراج نیاز به حل معماهای دشوار محاسباتی برای کشف یک بلاک جدید دارد که به زنجیره بلوک اضافه می شود. 

استخراج بیت کوین سوابق معاملات را در سراسر شبکه اضافه و تأیید می کندماینرها با مقداری بیت کوین پاداش می گیرندپاداش هر 210،000 بلوک نصف می شودپاداش بلوک 50 بیت کوین جدید در سال 2009 بود. در 11 ماه مه سال 2020 ، نیمه دوم اتفاق افتاد و پاداش هر کشف بلوک را به 6.25 بیت کوین کاهش داد. 

از سخت افزارهای متنوعی می توان برای استخراج بیت کوین استفاده کردبا این حال ، برخی پاداش بالاتری نسبت به دیگران دارندتراشه های رایانه ای خاصی ، به نام مدارهای مجتمع مخصوص برنامه (ASIC) و واحدهای پردازشی پیشرفته تر ، مانند واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) ، می توانند جوایز بیشتری کسب کننداین پردازنده های استخراج دقیق به عنوان "دکل های استخراج" شناخته می شوند. 

یک بیت کوین به هشت رقم اعشاری (100 میلیونیمم یک بیت کوین) قابل تقسیم است و از این کوچکترین واحد به عنوان Satoshi یاد می شود. در صورت لزوم ، و اگر استخراج کنندگان شرکت کننده این تغییر را بپذیرند ، بیت کوین در نهایت قابل تقسیم به رقم اعشار است. 

رمز ارز دیجیتال
رمز ارز دیجیتال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋