rahmaniseo

rahmaniseo

ایده های مینیمال برای دکوراسیون تابستانی

 

 

چرا با تغییر فصل دکوراسیون باید عوض بشه؟

تغییر دکوراسیون خانه با تغییر فصل‌ها یک اقدام خلاقانه و مفرح است که به بهبود کیفیت زندگی کمک می‌کند. این تغییرات می‌توانند به شما انگیزه بدهند و محیطی مناسب با نیازهای مختلف فصول را در خانه ایجاد کنند. برای تغییر دکوراسیون خانه به استقبال هر فصل، می‌توانید از راه‌های زیر استفاده کنید:

  1. جمع‌کردن بافت‌های زمستانی: بافت‌هایی مانند شال مبل که در زمستان استفاده می‌شوند، را از گوشه‌ها و کناره‌های خانه جمع کنید. این بافت‌ها می‌توانند به تزئینات زمستانی خانه کمک کنند.

  2. تغییر مکان وسایل خانه: جابه‌جایی مبلمان، میز ناهارخوری، تخت‌خواب و دیگر وسایل داخل خانه می‌تواند به تغییر دکوراسیون کمک کند. این تغییرات می‌توانند ظاهری متفاوت به خانه‌تان ببخشند.

  3. پوشاندن فضای خانه با قالی: در فصل زمستان، از قالی‌ها و فرش‌ها برای گرم نگه داشتن فضای داخلی استفاده می‌شود. اما برای سال نو، تنها یک یا دو تا قالی در پذیرایی پهن کنید تا منظره‌ای خلوت و زیبا ایجاد شود.

  4. استفاده از میزهای شیشه‌ای: میزهای جلوی مبل را از جنس شیشه سفارش دهید. این میزها جزء ملحقات طراحی دکوراسیون داخلی جدید هستند و می‌توانند فضای خانه را تغییر دهند.

  5. آباژور و نورپردازی: آباژورها نه تنها بخشی از دکوراسیون منزل هستند، بلکه می‌توانند نورپردازی خانه را نیز تحت تأثیر قرار دهند.

  6. استفاده از المان‌های طبیعی: در فصل زمستان، از المان‌های طبیعی مانند برگ‌های خشک و چوب برای تزئینات داخلی استفاده کنید.

 

تاثیر تغییر دکور در روحیه آدما چجوریه؟

تغییر دکوراسیون در محیط زندگی و کار تأثیر زیادی در روحیه افراد دارد. ایجاد تغییر در دکوراسیون محل زندگی و کار، یکی از راهکارهای ایجاد حس مثبت در روحیه افراد است. در طی سال‌ها مطالعه، پژوهشگران از تأثیر محیط بر سلامت روان صحبت کرده‌اند و امروزه تایید شده است که تغییر دکوراسیون و بهبود آن می‌تواند روحیه ما را تحت تأثیر قرار دهد. برخی نکات کلیدی در تغییر دکوراسیون عبارتند از:

  1. تغییر رنگ‌ها: رنگ‌ها توانایی انتقال احساسات مثبت و منفی را دارند. انتخاب رنگ‌های شاد و پر انرژی می‌تواند انرژی لازم برای شروع یک روز خوب را به ما بدهد.
  2. استفاده از نور طبیعی: وجود نور طبیعی در فضاهای زندگی و کار تأثیر واضحی در روحیه افراد دارد. جلوی پنجره‌ها وسایل نگذارید تا به راحتی بتوانید آن را باز کنید و نور را به داخل فضا بیاورید.
  3. گیاهان داخلی: گیاهان در خانه تأثیر مثبتی بر روحیه دارند. گیاهان آپارتمانی می‌توانند سبزینگی و آرامش را به فضا اضافه کنند.

بهبود دکوراسیون منزل و بهبود روحیه می‌تواند با تغییرات کوچک و با هزینه‌ی کمتری انجام شود. این تغییرات می‌توانند به ما احساس تازگی و انرژی را منتقل کنند. 

 

برای فصل تابستان چه نوع دکوری مناسب تره ؟

با توجه به فصل تابستان، می‌توانید پرده‌های مناسب را انتخاب کنید تا فضای منزل خود را دلنشین و مطلوب کنید. در ادامه، چند نکته برای انتخاب پرده‌های تابستانی را برای شما توضیح می‌دهم:

  1. جنس پرده:

    • پرده‌های حریر: از جنس حریر استفاده کنید. این پرده‌ها علاوه بر عبور نور، حس لطافت و سبکی را به فضا اضافه می‌کنند.
    • پرده‌های کتان، مخمل، پنبه و نخ: این پرده‌ها نیز مناسب هستند و می‌توانند چندین سال تابستان شما را از خرید پرده بی‌نیاز کنند.
  2. مدل پرده:

    • پرده‌های ساده و نازک: استفاده از پرده‌های ساده و نازک به ایجاد حس خنکی فضا کمک می‌کند. با توجه به سبک دکوراسیون منزل، بهترین مدل پرده را انتخاب کنید.
  3. رنگ و طرح پرده:

    • رنگ‌های ملایم و پاستیلی: از رنگ‌های صورتی، آبی کمرنگ، کرمی روشن یا بنفش روشن برای پرده‌های تابستانی استفاده کنید.
    • طرح‌های آسمان و آب: پرده‌های با طرح‌های آسمان و آب، با رنگ‌های آبی، سفید و آبی کمرنگ، حس خنکی و لطافت را به فضای خانه وارد می‌کنند.
  4. انتخاب کتیبه پرده مناسب و ساده:
    • کتیبه های ساده با رنگ های روشن
    • طرح های ساده و مینیمال

جهت خرید انواع کتیبه پرده میتوانید به سایت آراچوب که بورس انواع کتیبه پرده را دارد سر بزنید. آراچوب پیشگام در خرید کتیبه پرده در مازندران تهران و سایر شار های بزرگ میباشد.

 

با انتخاب پرده‌های مناسب، خانه‌تان را برای تابستان آماده کنید و از تغییر دکوراسیون لذت ببرید. 😊

 

 

rahmaniseo
rahmaniseo

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋