سعید رهگوی

سعید رهگوی

 ۱ نفر را دنبال می کند

خرید ملک دست دوم در استانبول با بودجه های متفاوت

خرید ملک دست دوم در استانبول

استانبول به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد توسط دریای سیاه و تنگه سفر احاطه شده است و دومین کلان شهر بزرگ خاورمیانه محسوب می شود. استانبول به دلیل قرارگیری در دو قاره اروپا و آسیا، یکی از معروف ترین شهرهای ترکیه در جهان به شمار میرود.

بخش اروپایی استانبول هسته اصلی استانبول به شمار می رود و به دلیل وجود اماکن گردشگری فراوان، جاذبه های تاریخی و مراکز خرید متعدد شاهد گردشگران زیادی است.

سرمایه گذاری در ترکیه از طریق خرید ملک دست دوم در استانبول یکی از بهترین سرمایه گذاری ها تلقی می شود زیرا با بودجه کمتر نسبت به سای املاک و مستغلات اقامت ترکیه را دریافت کرد.

ناگفته نماند بین ملک دست دوم در استانبول و ملک دست نو حدود 30 درصد تفاوت قیمت وجود دارد. به همین دلیل بسیاری از افراد مایل به خرید ملک دست دو هستند تا بتوانند مبلغ قابل توجهی را نیز ذخیره کنند.

 

 

 

. . .

سرمایه مورد نیاز  برای خرید ملک دست دوم در استانبول 

یکی از مزایای استانبول برای خرید ملک دست دوم، تنوع زیاد املاک می‌باشد که باعث می شود سرمایه گذاران بتوانند با توجه به بودجه در نظر گرفته شده خود انتخاب بسیاری داشته باشند.

قیمت و ارزش املاک در ترکیه با توجه به امکانات رفاهی، سطح دسترسی به مرکز شهر، متراژ، سن بنا، منطقه قرارگیری ملک و… متفاوت است بطور کلی قیمت ملک دست دوم ارزان در استانبول حدود 5000 لیر است.

 

چرا خرید ملک دست دوم در استانبول بهترین گزینه برای سرمایه گذاری است؟

همه افراد میل به زندگی بهتر و آينده درخشانی دارند بر این اساس در طی زندگی خود اقدام به سرمایه گذاری میکنند. پیشنهاد آژانس املاک شهر برای سرمایه گذاران و خریداران املاک و مستغلات، معامله در خارج از کشور ایران است. یکی از بهترین تجربه ها در طول زندگی هر  فرد خرید و فروش ملک در کشور خارجی است.

 خرید ملک دست دوم در استانبول برای افرادی که خواهان سرمایه گذاری در کشور ترکیه هستند بهترین گزینه است زیرا به علت تنوع زیاد و قیمت مناسب افراد  بیشتری میتوانند اقدام به سرمایه گذاری کنند که در نتیجه اقامت کشور ترکیه را به دست آورند.

نرخ رشد و پیشرفت در شهر استانبول بیشتر از دیگر شهرهای ترکیه است و اتباع خارجی در اولین وهله شهر استانبول را برای مسافرت و اقامت برمی گزینند به همین دلیل شرایط زندگی در استانبول برای افراد خارجی بهتر است. 

یکی از مزیت های خرید ملک دست دوم در استانبول این است که افراد معاف از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده هستند و مالیات کمتری را پرداخت میکنید. از دیگر مزیت های استانبول برای زندگی، هزینه های زندگی کمتر آن نسبت به سایر شهر های اروپایی است که با توجه به امکانات موجود در این شهر این هزینه بسیار معقول است.

 

نکات مهم و ضروری  خرید ملک دست دوم در استانبول

برای خرید ملک دست دوم در استانبول بهتر است در ابتدا در آژانس معاملاتی خود تمامی مشخصات ملک از جمله متراژ، آدرس، تعداد طبقات و… با سند موجود چک شود تا مشکلی در آینده برای خریدار پیش نیاید. و برای خرید ملک دست دوم در استانبول بهتر است در مناطقی سرمایه گذاری انجام شود که منع اقامت وجو نداشته باشد.

در کشور ترکیه، مناطقی وجود دارد که دولت ترکیه مجوز اقامت در این مناطق را صادر و یا تایید نمیکند پس هنگام خرید املاک و مستغلات باید به این نکته توجه کرد تا بهترین و ایده آل ترین سرمایه گذاری را تجربه کنید.

. . .

 

ارزانترین محله های استانبول برای خرید ملک دست دوم

در صورتی که خواهان خرید ملک دست دوم در مناطق ارزان قیمت استانبول هستید با ما همراه باشید:

  1. منطقه اسن یورت استانبول

از مناسب ترین مناطق استانبول برای خرید ملک دست دوم در استانبول منطقه اسن یورت میباشد که به دلیل وجود آپارتمان های زیاد و متنوع مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.

  1. منطقه آرناووت کوی استانبول

این منطقه نیز از مناطق ارزان قیمت استانبول به شمار میرود و به اغلب ترک های غیر بومی در این منطقه سکونت دارند.

  1. منطقه سیلیوری استانبول

این منطقه در نزدیکی دریای مرمره قرارداد و دارای ساختمانهایی با کیفیت های مختلفی هستند برای انتخاب ملک مورد نظر باید به کیفیت ساختمان نیز توجه فرمایید.

. . .

 

گرانترین محله های استانبول برای خرید ملک دست دوم

در صورتی که محله و منطقه ای که قرار است سرمایه گذاری خود را انجام دهید برایتان بسیار اهمیت دارد م در این بخش به بررسی و معرفی چند محله گران قیمت استانبول پرداخته ایم، با ما همراه باشید:

 

  1. منطقه بشیکتاش استانبول

یکی از گران قیمت ترین مناطق استانبول، منطقه بشیکتاش است که جمعیت تشکیل دهنده این منطقه در دهک بالای جامعه قرار دارند. مراکز خرید زیبا و لوکس، اماکن تاریخی و گردشگری زیادی در این منطقه قرار دارند به همین دلیل برای تجارت بسیار مناسب است. علاوه بر نکات ذکر شده در ارتباط با منطقه بشیکتاش استانبول، دانشگاه های عالی بسیاری در این منطقه وجود دارد.

  1. منطقه ببک استانبول

ببک یکی از قدیمی ترین و گران قیمت ترین مناطق استانبول به شمار می رود که در بخش اروپایی استانبول قرار دارد و خانه ها و آپارتمان های دست دوم لاکچری زیادی در این منطقه وجود دارد.



 

سعید رهگوی
سعید رهگوی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋