انوش ایرانمهر

انوش ایرانمهر

استراتژیست بلاکچین و علاقمند به حوزه اقتصاد دیجیتال
توسط ۱ نفر دنبال می شود

ایران فرصت تبدیل شدن به یک هاب رمزارزی را از دست داد

. . .

 

 

Dn 🔴 باید واقع بین باشیم

"فرصت ها هیچگاه از بین نمیروند؛ بلکه از شخصی به شخص دیگر منتقل میشوند. شخص، سازمان یا کشور دیگری فرصت را تصاحب خواهد کرد."

دکتر لشکربلوکی ذهن استراتژیک

 

ایران فرصت تبدیل شدن به یک هاب رمزارزی را از دست داد. این کشور دارای نیروی کار جوان و ماهر، زیرساخت های مناسب و موقعیت جغرافیایی استراتژیک است. با این حال، دولت ایران در برابر رمزارزها موضع سختی اتخاذ کرده است و این امر مانع از رشد این صنعت استراتژیک در کشور شده است.

از دست دادن فرصت تبدیل شدن به یک هاب رمزارزی برای ایران یک ضرر اقتصادی بزرگ است. کشورمان می توانست از این صنعت برای ایجاد مشاغل، جذب سرمایه و تقویت اقتصاد خود استفاده کند. با این حال، دولت ایران تصمیم گرفته است که از این فرصت به دلایلی چشم پوشی کند.


این یک درس برای سایر کشورها است. فرصت‌ها دائماً در حال تغییر هستند و کشورها باید آماده باشند تا از آنها استفاده کنند. اگر یک کشور از یک فرصت چشم پوشی کند، شخص، سازمان یا کشور دیگری آن را تصاحب خواهد کرد و همین اتفاق برای کشورمان نیز افتاد.

ایران فرصت تبدیل شدن به یک هاب رمزارزی را از دست داد، اما دیگر کشورها مخصوصا  کشورهای همسایه خلیج فارس هنوز این فرصت را دارند. اگر این کشورها سیاست های مناسب را اتخاذ کنند، می توانند از صنعت رمزارز را برای تقویت اقتصاد خود استفاده کنند.

 

انوش ایرانمهر
انوش ایرانمهر استراتژیست بلاکچین و علاقمند به حوزه اقتصاد دیجیتال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋