rahbiyabaman

rahbiyabaman

پیرامون موضوع آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و مراحل ثبت نام تیزهوشان

آزمون هوش هر ساله در پایان دوره ابتدایی یعنی ششم تا هفتم و در پایان دوره متوسطه یعنی نهم تا دهم برگزار می شود. برای افراد باهوش، دانش آموزانی که می خواهند در مقطع متوسطه اول تحصیل کنند، باید در آزمون پایه ششم، در آزمون هفتم شرکت کنند و دانش آموزانی که می خواهند در دبیرستان تیهوشان ثبت نام و تحصیل کنند، باید در آزمون تیهوشان نهم شرکت کنند.
همه دانش آموزان دو شانس برای ورود به بهترین مدارس دارند. از مقطع ابتدایی یعنی کلاس ششم تا هفتم، پایه نهم تا دهم اولین باری است که می خواهید وارد مقطع متوسطه اول شوید. جالب است بدانید اگر از پایه ششم تا هفتم در مدارس چوشان پذیرفته شده اید، نیازی به شرکت مجدد در آزمون چوشان از پایه نهم تا دهم ندارید و تنها در صورت رسیدن به برنامه درسی می توانید در دوره راهنمایی تیشوشان ثبت نام کنید. . البته مشکل انضباطی ندارد.
(برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره تحصیلی و ثبت نام دانش آموزان تیزهوش به وب سایت خبرینو به آدرس https://khabarino.com مراجعه کنید)
توصیه ما به عنوان بهترین مشاور تحصیلی با تجربه این است که شانس خود را از استاندارد ششم تا هفتم امتحان کنید. زیرا ظرفیت مدارس متوسطه اول برای افراد دارای معلولیت بیشتر از ظرفیت دبیرستان های متوسطه است. هر چه تعداد متقاضیان و داوطلبان در پایه ششم کمتر باشد، احتمال پذیرش در پایه هفتم بیشتر می شود. اما اگر این فرصت را از دست دادید، به دلیل سخت کوشی و تلاش نگران نباشید، می توانید سطح آمادگی خود را بالا ببرید و در کلاس نهم تا دهم ثبت نام کنید و در آزمون جایزه شرکت کنید.
چرا رفتن از کلاس ششم به هفتم آسان است؟
یکی از نکات مهمی که دانستن آن به شما در قبولی در آزمون تیزهوشان کمک زیادی می کند این است که شانس قبولی شما در ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه های 6-7 بسیار بیشتر از قبولی در آزمون تیزهوشان برای کلاس های 9-10 است. اکثر دانش آموزان سال اول متوسطه هستند و تعداد داوطلبان کم است. کلاس های زیادی برای آمادگی آزمون تیزهوشان سطح 6 برگزار می شود که در صورت شرکت در این کلاس ها می توانید شانس قبولی خود را افزایش دهید.
برای ورود به مدارس تیزهوشان چقدر باید مطالعه کنید؟
در پاسخ به این سوال که برای قبولی در آزمون مدرسه به چند ساعت مطالعه در روز نیاز دارید، باید گفت که میزان مطالعه بسته به سطح تحصیلات و توانایی ها متفاوت است. اما به طور کلی اکثر تیزهوشان پذیرفته شده با 3-4 ساعت در روز شروع می کردند و در روزهای آخر با رسیدن به زمان امتحان حتی به 10-12 ساعت در روز می رسید. البته همانطور که قبلاً گفتیم اگر کمتر درس بخوانید کلاس ششم را راحت تر می گذرانید.
موسسات آموزشی قبولی در آزمون را تضمین می کنند!
اگر گفته می شود قبول می شوید چه کنکور و چه هدیه و استخدام و ... شک و اغراق و اشکالی ندارد و معقول قبول نمی شود. برای مثال، دانش‌آموزانی را در نظر بگیرید که برنامه را رعایت نمی‌کنند و در امتحانات عملکرد خوبی ندارند، یا دانش‌آموزانی که به دلیل استرس و اضطراب نمی‌توانند مطابق انتظار عمل کنند، چگونه می‌توانید اطمینان حاصل کنید که این افراد از موفقیت شما اطمینان حاصل می‌کنند.
البته لازم به ذکر است که شرکت در کلاس های آمادگی و مشاوره تحصیلی در شانس قبولی در آزمون هدیه یا سایر آزمون ها بسیار موثر است.
با توجه به سال ها تجربه در زمینه آموزش و به ویژه آزمون تیزهوشان، بهترین راه برای ورود به مدارس تیزهوشان، شرکت در کلاس های مشاوره تخصصی تحصیلی و آمادگی آزمون تیزهوشان است.
با توجه به تجربه سال های گذشته، اگر سطح آزمون استعدادیابی را بالاتر از کتاب های درسی بدانیم، مطالعه کتب درسی در مدرسه شانس زیادی برای قبولی در این آزمون نخواهید داشت، بنابراین بهترین راه حل، مشاوره تحصیلی و شرکت در کلاس های آمادگی است. . این یک آزمایش است.
نکته مهم دیگر این است که اگر هزینه کلاس های حضوری یا آزمون آنلاین تیزهوشان ششم و نهم را پرداخت کنید، با پذیرش از هزینه های بالای شهریه مدارس انتفاعی نجات خواهید یافت. سایر دانش آموزان مستعد و مستعد. (به بیان ساده، هزینه مشاوره و شرکت در کلاس ها کمتر از شهریه مدارس انتفاعی است).

کسب اطلاعات بیشتر 

rahbiyabaman
rahbiyabaman

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋