mo10110002

mo10110002

ثبت نام تیزهوشان در چه تاریخی انجام می شود ؟

 

اطلاعیه سازمان ملی استعدادهای درخشان جهت ثبت نام مدارس تیزهوشان 1401
به اطلاع می رسانیم پیرو آخرین جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی، شیوه نامه اجرایی آزمون های ورودی دبیرستان های سمپاد در دو مقطع تحصیلی هفتم و دهم به ادارات آموزش و پرورش استان ها ابلاغ گردید لذا ثبت نام مدارس سمپاد در سال تحصیلی 1401-1402 متابع این شیوه نامه های اجرایی خواهد بود. درباره ثبت نام تیزهوشان اینجا بخوانید.

پیرو این اطلاعیه کلیه روند، برگزاری آزمون، ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان، اعلام نتایج و تمامی امور تابعه آن جهت هماهنگی بیشتر به صورت متمرکز و تحت نظر ستاد کل انجام خواهد شد.

 

توجه توجه : کلیه روند ثبت نام آزمون سمپاد به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه اینترنتی azmoon.medu.ir انجام خواهد شد و دانش آموزانی که تا کنون نسبت به دریافت مشخصات کاربری سامانه همگام اقدام نکرده اند قبل از آغاز ثبت نام تیزهوشان اطلاعات لازم را از مدیران مدارس دریافت کنند.

 

توجه توجه : به اطلاع کلیه دانش آموزان و اولیا گرامی می رسانیم هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1401-1402 مبلغ 400/000 ريال معادل 40 هزار تومان می باشد که فقط از طریق سامانه azmoon.medu.ir به صورت اینترنتی قابل پرداخت خواهد بود شایان ذکر است مبلغ مذکور ثابت است و هیچ هزینه دیگری نباید پرداخت شود ضمنا هر نوع پرداختی خارج از سامانه فاقد اعتبار قانونی خواهد بود.

 

زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان 1401
به دلیل استقبال دانش آموزان و اولیای گرامی از ورود به مدارس تیزهوشان، آگاهی از زمان ثبت نام از اهمیت ویژه ایی برخوردار است. سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان تاریخ ثبت نام را 11 الی 25 فروردین 1401 اعلام کرده است. البته در سال های گذشته به طور معمول فرایند ثبت نام از اواخر بهمن ماه آغاز می شد و طی چندین بار تمدید زمان های اعلام شده، داوطلبان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، و نهم به دهم توانستند در اواسط اسفند با مراجعه به سایت تیزهوشان نام نویسی خود را انجام دهند. اما، امسال این زمان به فروردین ماه انتقال پیدا کرده است. در سال جاری نیز، لینک مربوط به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در فروردین ماه فعال شود و داوطلبان بتوانند این مبلغ را پرداخت کرده و ثبت‌نام خود را نهایی کنند. میزان این هزنیه برای پایه ششم به هفتم و نهم به دهم، هرساله از سوی مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان یا سمپاد در دفترچه راهنما مشخص می‌شود. این مبلغ در سال گذشته ۳۰ هزار تومان بوده است؛ به محض دریافت اخبار جدید این مطلب بروزرسانی خواهد شد.


بخوانید: ثبت آزمون نام تیزهوشان
زمان پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان 1402 – 1403
زمان پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان 1402 – 1403 برای هر دو پایه نهم و هفتم همزمان با شروع نام نویسی در سایت می‌باشد. هنوز زمان دقیق آن اعلام نشده است ولی پیش بینی می شود که همانند پارسال در فروردین ماه انجام شود. آن دسته از دانش آموزانی که اکنون در حال تحصیل در پایه ششم بوده و قصد ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان برای ورود به پایه هفتم را دارند، باید اقدامات زیر را جهت ورود به سامانه در نظر گرفته شده برای ثبت نام شان انجام دهند.

۱ابتدا باید به درگاه ورود به آزمون های وزارت آموزش و پرورش وارد شوید . برای این کار وارد آدرس اینترنتی azmoon.medu.ir شوید. می توانید این آدرس اینترنتی را در مرورگر خود قرار داده و جست و جو نمایید.
۲در ادامه نتیجه سرچ شما در توسط گوگل نمایش داده خواهد شد که باید اولین سایت بالا آمده با همین آدرس را کلیک کرده و به آن وارد شوید.
۳سرانجام به صفحه اصلی این سایت وارد شده و باید گزینه « سمپاد پایه هفتم » را انتخاب کنید به این ترتیب تصویری به مانند شکل زیر را مشاهده می کنید. پس می توانید نسبت به انجام ثبت نام در آزمون مربوطه از این طریق اقدام نمایید.

mo10110002
mo10110002

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋