reza

reza

عاشق آموزش تعیرات موبایل و یادگیری :)

دوره تعمیرات موبایل و تبلت

دوره تعمیرات موبایل و تبلت چگونه است؟

گوشی های هوشمند به یک ضرورت تبدیل شده اند و جایگزین بسیاری از دستگاه های مختلف شده اند که زمانی برای زندگی روزمره ما ضروری بودند. به عنوان مثال ، ما ساعت های زنگ دار خود را با زنگ تلفن همراه جایگزین کرده ایم که به شما می گوید وضعیت آب و هوا هنگام بیدار شدن چگونه است. به طور مشابه ، تبلت ها برای جلسات ، مدرسه و حتی تفریح ​​ضروری شده اند.

این حال ، اگر تلفن شما بیفتد و صفحه نمایش بشکند ، چه اتفاقی می افتد؟

علاوه بر این ، اگر همه مخاطبین خود را که در برنامه های خود ذخیره کرده اید از دست بدهید چه میکنید؟ برای دستیابی به یک مهارت مفید ، داشتن دانش و تخصص بسیار مهم است. دوره تعمیرات موبایل و تبلت شما را با ابزار ، مشکلات عمومی و تجربه عملی مجهز می کند تا به شما اعتماد به نفس در تعمیر اکثر تلفن های هوشمند تولید شده امروزه را بدهد. علاوه بر این ، می توانید از این مهارت برای ایجاد درآمد اضافی یا اصلی برای خود استفاده کنید ، زیرا اکثر مردم در برخی مواقع برای تسهیل تعمیر دستگاه های خود به خدمات شما نیاز دارند.

هدف این دوره آموزشی

هدف این دوره آموزشی مربیان این است که نمای کلی از فرایند کامل تعمیر موبایل و تبلت را در اختیار داوطلبان قرار دهند. این دوره برای افرادی مناسب است که هیچ اطلاعات قبلی در مورد تبلت یا تعمیرات تلفن های هوشمند ندارند. این دوره بر آسیب های فیزیکی و نرم افزاری و نحوه ترمیم این آسیب ها تمرکز می کند. این دوره تحت عنوان آموزش دوره تعمیرات موبایل و تبلت برگزار می شود ، که به داوطلبان این فرصت را می دهد تا آموزش های خاصی را کسب کنند. بنابراین این دوره می تواند به عنوان نقطه ورود به حرفه مورد نظر در تعمیر تلفن هوشمند عمل کند. شما در پایان دوره دارای گواهینامه خواهید بود و از این روند دانش عملی خواهید داشت. این می تواند تبدیل به حرفه بعدی شما شود!

دوره تعمیرات موبایل و تبلت به صورت گام به گام

این یک واقعیت اجتناب ناپذیر است که تلفن های هوشمند می توانند خراب شوند. وقتی این اتفاق می افتد ، مردم می خواهند آنها را تعمیر کنند ، اما اغلب تنها گزینه ای که دارند این است که دستگاه خود را به هر کجا که آن را خریداری کرده اند برگردانند و تاجر آن را به سازنده بازگرداند. این فرایند ارسال آن ، تعمیر و بازگرداندن آن می تواند روزها یا گاهی اوقات در صورت جدی بودن خطا به طول انجامد ، و این می تواند برای صاحب موبایل ناامید کننده و ناراحت کننده باشد. این که بتوانید تلفن های هوشمند را برای افراد در منطقه خود تعمیر کنید می تواند فرصتی عالی برای شروع یک شغل به شما بدهد یا اگر در حال حاضر در زمینه لوازم الکترونیکی یا تلفن فعالیت می کنید ، خدمات تعمیر را به مشاغل موجود خود اضافه کنید.

چه چیزی برای یادگیری دارم؟

  1. درک اولیه از سخت افزارهای مختلف که یک دستگاه تلفن همراه را تشکیل می دهند (Apple , Samsung  و غیره)
  2. عیب یابی انواع مختلف موبایل و تبلت برای ارزیابی عیب و نقص به منظور تعمیر آن
  3. تعمیر نرم افزار موبایل
  4. دانش اولیه و پیشرفته در مورد نحوه جدا کردن صحیح قطعات مختلف
  5. تعمیرات اصلی برد، لحیم کاری و غیره
  6. شما ساختار تلفن را با جزئیات مطالعه می کنید: موقعیت هر عنصر. خواهید فهمید که هر کابل به کدام کانکتور روی برد وصل شده است. چه اجزا و سنسورهایی روی حلقه ها قرار دارند و چگونه می توان نقص آنها را تشخیص داد.
  7. نحوه تعویض صحیح باتری ، ماژول نمایش ، کابل ، قاب گوشی را بیاموزید.
  8. نحوه جداسازی و مونتاژ کامل گوشی.
  9. – اجزای اصلی تلفن و تبلت و قابلیت نگهداری آنها. تفاوت های اساسی در تعمیر تلفن های هوشمند iOS و Android را بیاموزید.

 

نمای کلی دوره آموزشی تعمیرات تلفن های هوشمند

  • آشنایی با تعمیر تلفن های هوشمند و تبلت
  • جایگزینی و تعمیرات صفحه نمایش گوشی
  • تعویض LCD شکسته
  • تعمیر پورت داده / پورت شارژ
  • تعویض کابل جک فلکس هدست
  • تعویض کابل Wi-Fi Flex
  • باز کردن قفل راه حل های شبکه / امنیت
  • تشخیص آسیب فیزیکی و نرم افزاری در دوره تعمیرات موبایل و تبلت
  • انتقال و بازیابی اطلاعات

آیا تعمیر موبایل آسان است؟

آموزش تعمیر تلفن همراه بسیار آسان است. درک نحوه عملکرد تلفن همراه و نحوه تعمیر آن در صورت بروز مشکل نسبتاً آسان است. همه چیز از سخت افزار گرفته تا نرم افزار تلفن را می توان به راحتی توسط یک متخصص تعمیر موبایل خوب یاد گرفت. این واقعیت که تعمیر تلفن همراه بسیار آسان است ، آن را برای افرادی که می خواهند شغل خوبی برای خود ایجاد کنند اما ممکن است مدرک دانشگاهی یا تحصیلات رسمی کافی نداشته باشند مناسب تر است.

ی

در حالی که یک برنامه آموزشی  یا دوره تعمرات موبایل و تبلت ممکن است فقط تکنیک ها و روش های مربوط به آن دوره را پوشش دهد ، بسیاری از یادگیری ها به صورت واقعی و با تجربه کردن در زمان معرفی فناوری جدید در تلفن های هوشمند و تبلت اتفاق می افتد.

به عنوان مثال ، کسانی که چند سال پیش در دوره تعمیر موبایل شرکت کرده بودند ، ممکن است در مورد اسکنرهای اثر انگشت و چشم که بسیاری از تلفن های همراه در دنیای امروز از آن استفاده می کنند ، آموزش ندیده باشند. برای این منظور می توانید یک آموزش مداوم را برای یادگیری این فناوری های جدید بدون نیاز به گذراندن زمان زیاد در محل کار در نظر بگیرید و ان را تجربه کنید.

reza
reza عاشق آموزش تعیرات موبایل و یادگیری :)

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋