kafedu1400

kafedu1400

آموزش تعمیرات موبایل در تبریز

 

اگر به دنبال یک شغل پردرآمد هستید  آموزش تعمیرات موبایل در تبریز از جمله رشته هایی است که میتوانید با یادگیری آن برای ورود به بازار کار با در آمد زیاد اقدام کنید. در آموزشگاه کاف دوره تعمیرات موبایل در زمان کم و هر چه سریعتر میتوانید مواردی را که برای ورود به بازارکار این شغل لازم است را آموزش می دهند.

آموزش تعمیرات موبایل در این آموزشگاه به صورت دوره های همزمان تئوری و عملی برگزار میشود. این موضوع باعث می شود تا یادگیری به شکل کامل انجام شود وبعد از گذراندن آن بتوانید در بازار کار  تعمیرات موبایل را انجام دهید.

 

آموزشگاه کاف در شهر تبریز

تبریز چهارراه آبرسان روبروی قنادی تشریفات ساختمان رسا طبقه اول

09144903143

04133376266

Kaf-edu.com

 

آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل، آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل، آموزش تعمیرات آیفون، آموزش باز و بسته کردن قطعات، آموزش تعویض و تعمیر قطعات برخی از موضوعاتی است که در کلاس آموزش تعمیرات موبایل کاف  ارائه می شود. آموزشگاه کاف یکی از بهترین آموزشگاه های تعمیرات موبایل تبریز است که به صورت حرفه ای و تخصصی ،به برگزاری دوره های آموزش تعمیرات موبایل با مدرک فنی حرفه ای و بین المللی اقدام میکند.

آموزشگاه تعمیرات موبایل کاف

آموزشگاه  کاف از بهترین مراکز آموزشی در تبریز است که تحت نظارت سازمان فنی حرفه ای دوره های تعمیرات موبایل را برگزار کرده و کارآموزان بسیاری را به بازار کار وارد می کند. دوره های آموزشی در این آموزشگاه ،به شکل تخصصی و در محیط کار تعمیرات موبایل انجام میگیرد. با شرکت در این دوره های آموزش تعمیرات توانایی آموزشی صفر تا صد تعمیرات موبایل را بدست می آورید و می توانید در بازار کار تعمیر گوشی سامسونگ، تعمیر گوشی اپل، شیائومی و دیگر برندهای گوشی را انجام دهید.

سرفصل های که  در دوره های آموزش تعمیرات موبایل کاف در تبریز ارائه میشود با سرفصل های فنی حرفه ای و با توجه به نیازهای بازار کار متناسب است. هدف اصلی این آموزشگاه از برگزاری دوره های آموزشی تعمیرات موبایل ، ورود تعمیرکاران حرفه ای موبایل به بازار کار و استفاده از بازارکار خوب با درآمد زیاد این شغل است.

Kaf-edu.com

 

چرا دوره آموزش تعمیرات موبایل را در آموزشگاه کاف در تبریز ثبت نام کنیم؟

شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل کاف مزایای زیادی برای علاقه مندان به یادگیری این شغل دارد، از مهمترین مزایای آموزشگاه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آموزش عملی تعمیرات موبایل
  • آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل آیفون و اندروید
  • آموزش کامل تعمیرات نرم افزاری گوشی اندروید و آیفون
  • آموزش چگونگی کار با ابزارهای تعمیرات موبایل
  • بهره مندی از مدرک فنی حرفه ای و بین المللی تعمیرات موبایل

 

آموزشگاه تعمیرات موبایل کاف با دارا بودن تجربه زیاد در آموزش تعمیرات موبایل به شما آموزش خواهد داد تا :


1.موبایل را با داشتن کمترین وسایل عیب یابی  و تعمیر کنید .
2.گوشی و تبلت با تنوع برندهای مختلف رو باز و بسته کنید.
3.قسمت های حساس رو بدون آسیب زدن به برد اصلی ، جدا کنید
.


این آموزشگاه با در نظر گرفتن اینکه کارآموزان هیچ تجربه ای در حوزه تعمیرات موبایل ندارند دوره های آموزشی را برگزار میکند ، و این اطمینان را به کارآموزان می‌دهد که کلیه مبحث ها در دوره آموزش تعمیرات موبایل به صورتی تدریس می‌شود که کارآموز تمام مباحث رو کامل و بدون هیچ اشکالی به شکل عملی فرا گیرد.

دوره‌های آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه کاف ، برای تمام رده های سنی برگزار می‌شود از سن ۱۵ سال به بالا برگزار می‌شود ، و یکی دیگر از دلایل انتخاب آموزشگاه کاف  برای سپری کردن دوره های تعمیرات موبایل این است که هر کارآموز میز کاملی از تجهیزات تعمیرات سخت افزاری موبایل را در اختیار دارد که بعداز تمام شدن هر مبحث آموزشی ، بتواند به آسانی بر روی برد گوشی تمرین کند.

Kaf-edu.com

اهداف آموزشی دوره تعمیرات موبایل :


هدف اول : کسانی که در دوره های آموزشی تعمیر موبایل شرکت می‌کنند سطح دانش خود را در این زمینه افزایش دهند، که این کار با کمک اساتید با تجربه محقق می‌شود ، که پس از تمام کردن دوره های آموزشی هر کارآموز به عنوان یک تعمیرکار موبایل خوب میتواند وارد بازار کار شود ، همچنین و بعداز اتمام دوره های آموزشی کارآموزان میتوانند در صورت نیاز برای رفع اشکال از آموزشگاه بهره ببرند.
هدف دوم : مشاوره دادن به کارآموزان بعد از اتمام دوره آموزش تعمیرات موبایل ، که بتوانند وسایل مناسب برای تعمیرات تهیه کنند و به آسانی در شغل تعمیر موبایل  بتوانند کسب درآمد کنند ‌.


مهمتری و اصلی ترین هدف آموزشگاه تعمیرات موبایل کاف در تبریز این است که کسانی که در تمامی دوره های این آموزشگاه شرکت می کنند با هزینه کم بتوانند بیشترین مباحث علمی و تخصصی را یاد بگیرند تا بتوانند بهترین آینده را برای خود بسازند. و وارد بازار کار با درآمد زیاد شوند.

 

بعد از پایان دوره تعمیرات موبایل چه مهارت هایی بدست می آورید؟

  • شناخت تمام مدارهای موبایل
  • نحوه صحیح عیب یابی
  • نحوه صحیح کار با ابزارهای تعمیراتی
  • تسلط بر رفع تمام ایرادات
  • تسلط بر برداشتن تمام آی سی ها
  • نقشه خوانی

 

Kaf-edu.com

 

نحوه ی ورود به بازار کار

علاقمندان و متقاضیان برای وارد شدن به شغل تعمیر موبایل با بازار کار گسترده ای روبرو هستند چون به آسانی می توان تخمین زد در حال حاضر بالای ۴۰ میلیون گوشی فعال در کشور وجود دارد که بعد از مدت زمانی که استفاده شد برای اکثر گوشی ها مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری بوجود می آید که با توجه به ین مسئله میتوان گفت در صورتی که آموزش تعمیر موبایل را در آموزشگاهی خوب و معتبر سپری کنید میتوانید وارد بازار کار شوید و در آمدی زیاد بدست آورید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حال کار آموزان می توانند به دو راه وارد حرفه تخصصی تعمیرات موبایل شوند :

یک کسانی که تمایل به استخدام شدن دارند می توانند با جستجو در یک شرکت یا فروشگاهی به عنوان یک فرد متخصص در تعمیر موبایل وارد بازار کار شوند.

و دوم کسانی علاقمند به خود اشتغالی هستند که این افراد می توانند با خرید لوازم ذکر شده در یک جای کوچک و حتی در اتاق خانه هایشان مشغول به تعمیرات موبایل شوند .

البته این افراد نیازمند به بازار یابی و تبلیغات در این حوزه هستند اما در عوض افرادی که در تعمیرات موبایل حرفه ای باشند به در آمد های خیلی در ماه می رسند .که تمامی این مسائل بستگی به آموزشگاه و دوره های آموزشی آن بستگی دارد که هرچه آموزشگاهی که انتخاب میکنید بهتر و معتبر باشد به همان اندازه وارد شدن به بازار کار هم راحتر خواهد بود .

ما در اینجا به علاقمندان این رشته آموزشگاه تعمیرات موبایل کاف در تبریز را پیشنهاد میکنیم که با ثبت نام در دوره های آموزشی این آموزشگاه و سپری کردن آنها میتوانید با مدرکی معتبر و مهارتی زیاد وارد بازار کار شوید.

دوره آموزش تعمیرات موبایل؛ چرا و چگونه باید آموخت؟

دوره آموزش تعمیرات موبایل، یکی از حوزه های نوینی است که یادگیری و آموزش آن، متقاضیان زیادی پیدا کرده  است. هرچند تعداد زیادی از افراد خواهان پیشرفت در زندگی کاری خود هستند به این رشته جذب شده اند ولی بیشتر مردم، چندان آن را جدی نمی‌گیرند.

این اتفاق دارای عیب های زیادی است ولی یک مزیت بسیار جدی دارد؛ این حرفه هنوز به طور کامل اشباع نشده و دارای فرصت‌های گرانبهایی است. اگر شما هم از جمله کسانی هستید که به موفقیت در حوزه  تعمیرات موبایل علاقمندید، یا حتی هنوز هم برای ورود به این رشته مطمئن نیستید، مطالعه توضیحات این مقاله می‌تواند کمک کند تا شغلی با آینده ی خوب به دست آورد.

معرفی جامع دوره تعمیرات موبایل

افزایش استفاده از موبایل در کارهای مختلف  سبب شده تصور زندگی بدون وجود موبایل برای افراد غیر ممکن تلقی شود. بنابراین با توجه به استفاده روزانه از تلفن همراه عمر استفاده از آن و قطعات آن کم شده و حتمن نیاز به تعمیر و تعویض خواهد داشت.

علاوه بر این  قیمت گوشی‌های موبایل با بالا رفتن مدل ها و پیشرفته شدن آنها هر روز افزایش می یابد تا جایی که بات خراب شدن آنها نمیتوان گوشی ها را کنار گذاشت و گوشی جدیدی تهیه کرد بلکه تعمیر کردن آنها مطمئنا برای مصرف‌کننده ارزشمندتر و بصرفه تر از خرید آن است.

بازار کار و تقاضای تعمیرات موبایل برای کسانی که علاقمند به رشته ی تعمیر گوشی تلفن همراه هستند همواره با توجه به شرایط فعلی اقتصادی در تمام شهر ها و کشور ها زیاد است.

شما نیز میتوانید با شرکت در دوره های آموزش تعمیرات گوشی موبایل بدون هیچ پیش نیازی به صورت حرفه ای برای ورود به این بازار آماده شوید و در طول این دوره آموزشی هر آنچه را که باید برای عیب یابی و تعمیر یک گوشی موبایل بدانید تا بتوانید مشتریان بیشتری برای کسب و کار خود جذب کنید فرا بگیرید.

تمامی این آموزش ها در تمام موسسه های آموزش تعمیرات موبایل ارائه نمیشود و برای اینکه از این خدمات بهره ببرید بهتر است در آموزشگاه های معتبر که دارای دوره های تضمینی برای آموزش تعمیر موبایل هستند ثبت نام کنید تا پس از گذراندن دوره ی تئوری و عملی مدرک وابسته به سازمان فنی و حرفه ای را دریافت کنید که همان دیپلم فنی است.

آموزشگاه تعمیرات موبایل کاف در شهر تبریز دارای این دوره ها با شرایط ذکر شد ه است و علاقمندان میتوانند با اطمینان خاطر در کلاس های این آموزشگاه شرکت کنند و به شغلی با آینده پر درآمد برسند.

آموزش تعمیرات موبایل در تبریز

موبایل یا گوشی همراه تکنولوژی هست که امروزه وارد زندگی همه شده است. در کشور ایران بیش از 100 میلیون تلفن همراه فعال وجود دارد و از آنجایی که گوشی های هوشمند در زندگی روزمره جایگاه ویژه ای دار د ، بنابراین موبایل و فناوری به عنصری ضروری در زندگی انسان تبدیل شده است.

پس افزایش استفاده از گوشی همراه به این معنی است که این تلفن های همراه در بخش تعمیر، نگهداری و خدمات فنی بزرگی لازم و ضروری است .

بنابراین کسانی که سر رشته ای از حرفه ی تعمیر موبایل داشته باشند و میتوانند با ورود به این شغل بازار کار خوبی برای خود به ارمغان بیاورند و طبیعتا شغلی پر در آمد در انتظار تکنسین های تعمیرات گوشی موبایل خواهد بود.

ارائه مدرک فنی و حرفه ای تعمیر موبایل

آموزشگاه تعمیرات موبایل کاف در تبریز  به افراد شرکت کننده در دوره تعمیرات موبایل مدرک فنی و معتبر ارائه میدهد و علاقمندان به دریافت مدرک دو زبانه سازمان فنی و حرفه ای، می توانند از طرف آموزشگاه به سازمان فنی و حرفه ای معرفی شده و ضمن شرکت در آموزن تئوری و عملی، در صورت قبولی در آزمون اقدام به دریافت مدرک فنی و حرفه ای تعمیرات موبایل کنند .

مدرک فنی و حرفه ای یا همان دیپلم تعمیرموبایل در حقیقت گواهی و مجوز شروع کار در ایران به شمار می رود که افرادی که قصد مهاجرت به کشور های خارجی دارند می توانند با داشتن مدرک فنی و حرفه ای تعمیرات موبایل رزومه خود را تقویت کرده  و به آسانی کسب و کاری را شروع کرده و در آمدی به دست آورند.

دوره آموزش تعمیرات موبایل در تبریز از صفر تا صد در آموزشگاه کاف همچون آکادمی  Udemy  با کار عملی و تخصصی بر روی انواع مختلف گوشی های اندروید و آیفون از مبتدی تا حرفه ای ارائه میشود.

مباحثی که در این دوره آموزش داده میشود عبارتند از : تعمیرات سخت افزار و نرم افزار گوشی های مختلف اندروید و آیفون به صورت صفر تا صد و کامل در بخش های مختلف میباشد که توسط اساتید مجرب این حرفه برگزار خواهد شد.

در آموزشگاه کاف در تبریز، آموزش تعمیرات موبایل در 2 بخش جداگانه  برای  تعمیرات سخت افزار موبایل و تعمیرات نرم افزار موبایل برگزار میشود.کلاس های عملی در کارگاه های کاملاً مجهز به تجهیزات تخصصی برای تعمیرات موبایل و کسب تجربه های 100% عملی و واقعی در تعمیر موبایل به صورت پروژه محور برگزار میگردد.

شرکت کنندگان میتوانند از خدمات خوب آموزشگاه کاف از جمله پشتیبانی نامحدود و مشاوره جهت ورود موفق به بازار کار و راه اندازی کسب و کار شخصی استفاده کنند.

پس از تمام شدن دوره شرکت کنندگان مدرک فنی حرفه ای آموزشگاه را اخذ کرده و با استفاده از آن میتوانند برای استخدام در شرکت های معتبر، مهاجرت و دریافت پروانه کسب برای راه اندازی کسب و کار در حوزه تعمیرات موبایل به صورت قانونی و معتبر اقدام کنند.

بر خلاف آموزشگاه های تعمیرات موبایل دیگر  ،که بیشتر محیطی تئوری دارند، کاف از روز اول متقاضیان را با کار عملی به صورت فیزیکی آشنا می‌کند.

کارشناسان این آموزشگاه علاوه بر آموزش مباحث اصلی و تخصصی، مهارت‌هایی مانند ارتباط با مشتری، هزینه قطعات و خرید قطعات از داخل و خارج کشور را به کار آموزان آموزش می‌دهند.

منبع : آموزشگاه کاف | kaf-edu.com

آموزش تعمیرات موبایل در تبریز با محوریت ورود به بازار کار در آموزشگاه تعمیرات موبایل کاف تخصصی ترین مرکز آموزشی در شمالغرب کشور.

آموزشگاه تعمیرات موبایل کاف در برگزاری دوره های اموزشی تعمیرات موبایل در تبریز پیشگام است.

تعمیر برندهای گوشی های موبایل و تبلت را برای سیستم های اندروید و آیفون تحت پوشش قرار می دهد.

آموزشگاه تعمیرات موبایل کاف در تبریز در سال جاری توانسته است جزو آموزشگاهای موفق سال ۱۴۰۱ باشد و در ۶ ماه اول سال توانسته تعداد ۳۰۰ نفر کارآموز جذب کرده و تعداد زیادی از کارآموزان را وارد بازار کار نموده و کارآفرینی نمایند.

دوره آموزش تعمیرات موبایل می تواند نقطه ورود به حرفه و بازار کار تعمیرات تلفن های هوشمند برای کارآموزان باشد.

در پایان دوره در صورت اخذ نمره قبولی گواهینامه معتبر فنی و حرفه ای قابل ترجمه دریافت خواهید کرد.

هر فردی بالای ۱۲ سال می تواند در دوره تعمیرات موبایل شرکت کند. داشتن مدرک و تجربه قبلی یا تجربه کار الکترونیکی الزامی نیست.

پس از اتمام کل دوره فرد باید قادر به عیب یابی پیشرفته انواع خطاها در تلفن های هوشمند و تبلت ها باشد.

لازم به ذکر است که دوره آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل شامل آموزش عملی تعمیر انواع تلفن های همراه اندروید و آیفون به صورت حضوری در تبریز می باشد.

با شرکت در دوره تعمیرات موبایل علاوه بر یادگیری و کسب مهارت در تعمیر سخت افزار و نرم افزار تلفن های همراه، این مزیت خیلی بزرگ را خواهید داشت که در پایان دوره گواهینامه رسمی و بین المللی را از یک موسسه فنی و حرفه ای دریافت کنید.

از دیگر مزایای شرکت درکلاس های آموزشی برای کارآموزان، امکان تمدید رایگان دوره در صورت عدم یادگیری می باشد.

نکات مهم در مورد آموزش تعمیرات موبایل

دوره های پیشرفته آموزش تعمیرات موبایل در شهر تبریز برای کارآموزان و متخصصانی که قصد دارند در این زمینه فعالیت کنند ، برگزار می کند. این دوره شامل تعمیرات همه برند های عمده تلفن های همراه است. دوره آموزش تعمیرات موبایل تمام مهارت های مورد نیاز برای تعمیر و سرویس دهی تمامی برند های گوشی را پوشش می دهد.

آنچه که باید از  آموزشگاه تعمیرات موبایل بدانید

آموزش در آموزشگاه کاف از صفر آغاز می شود و تا عیب یابی پیشرفته خطاهای سخت افزاری و نرم افزاری ادامه دارد. پس از گذراندن دوره آموزش تعمیرات موبایل در تبریز، کارآموز می تواند به راحتی در تعمیر و عیب یابی انواع گوشی های موبایل فعالیت نماید.

البته هر شخصی که می خواهد در تعمیرات موبایل حرفه ای شود می تواند به این دوره آموزشی بپیوندد. لازم به ذکر است صاحبان مغازه های تلفن همراه ، صاحبان مشاغل تعمیر رایانه و یا لپ تاپ می توانند دوره آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل را در آموزشگاه کاف بگذرانند و به عنوان منبع در آمد اضافی در کنار شغل و حرفه ی خود  از درآمد آن بهره ببرند.

همچنین دانشجویان رشته های مهندسی می توانند تعمیر موبایل را در موسسه ما بیاموزند تا الکترونیک و ارتباطات از راه دور را به روشی خوب تر درک کنند زیرا تلفن های همراه پیشرفته ترین ابزارهای الکترونیکی هستند که هر لحظه نیز در حال پیشرفت هستند.

ما نه تنها تکنسین تعمیرات موبایل آموزش میدهیم، بلکه پشتیبانی و راهنمایی فنی را برای کلیه کارآموزان جهت ورود به بازار کار ارائه میدهیم و پس از اتمام دوره با پشتیبانی و پی گیری های پی در پی در کنارتان خواهیم بود.

برای عزیزانی که از راه دور ما را انتخاب کرده اند

پس جای تعجب نیست که آموزشگاه کاف بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تبریز محسوب می شود. کارآموزان از سراسر ایران برای دریافت بهترین آموزش تکنسین تعمیر گوشی های همراه به اینجا می پیوندند. ما همچنین برای تقدیر از شما عزیزان برای کارآموزانی که از شهر ها و شهرستان های مختلف ما را انتخاب کرده اند خوابگاه ارائه می دهیم و یا جهت کمک به رفت و آمد کمتر کلاس هاس پشت سر هم و فشرده برگزار می کنیم.

تعمیرات موبایل یک دوره کوتاه مدت است و هر کسی که به آن بپیوندد می تواند در کوتاه مدت به بازار کار این حرفه وارد شود و کار خود را شروع کند البته لازم به ذکر است که این مورد در صورت آموزش صحیح در آموزشگاه های معتبر امکان پذیر است.

بازار اشتغال صنعت تعمیرات موبایل هم تقاضای بسیاری دارد هم درآمد بالایی دارد ، از اینرو هر کسی بخواهد شغلی با درآمد بالا داشته باشد می تواند در این دوره آموزشی شرکت کند و پس از اتمام دوره آموزش تکنسین تعمیر موبایل درآمد خود را تضمین کند.

افرادی که علاقه ای به ادامه تحصیل ندارند، می توانند برای انجام یک کار سریع و پر درآمد به آموزشگاه ما مراجعه نمایند و در مورد رشته های موجود در آموزشگاه و درآمد آنها با کارشناسان آموزشی ما مشاوره کنند . لازم به ذکر است که رشته های موجود در آموزشگاه کاف هیچ نیازی به تجربه قبلی ، تحصیلات ، سابقه الکترونیک و یا رشته تحصیلی ندارند.

نکات مهم درباره بازار کار شغل تعمیرات موبایل

برای اینکه مشتری های خود را به راحتی از دست ندهید و همیشه درآمد خوبی داشته باشید لازم است که اطلاعات و مهارت خود را همیشه به روز نگهدارید.

از طرفی چون گوشی های هوشمند هر لحظه به روز و باریک تر می شوند طبیعتا تعمیر و یا تعویض قطعات ( تعمیر سخت افزاری) آنها سخت تر و حساس تر می شوند، از این رو شما باید هر لحظه در حال آموزش دیدن باشید و هرگاه گوشی جدیدی به بازار آمد نگران نباشید و نوع تعمیر قطعات گوناگون را فرا بگیرید.

ورود به بازارکار این حرفه نیاز به تحصیلات خاصی ندارد. حتی شما اگر در رشته های دیگری تحصیل کرده باشید یا در حال تحصیل باشید و یا اصلا علاقه ای به ادامه تحصیل نداشته باشید می توانید با گذراندن این حرفه شغل و درآمدتان را تضمین کنید و وارد بازار کار شوید.

برای کسب درآمد بیشتر و بهتر شما می توانید برخی از گوشی های معیوب را که صاحبان آن قصد فروش داردند خریداری کرده و بعد از عیب یابی و تعمیر آن را به قیمت بالاتری بفروشید و از این روش درآمد زایی کنید.

قبل از اینکه به بررسی بازار کار این شغل بپردازید نگاهی کوتاه به بازار فروش موبایل های هوشمند می اندازیم.

پیشرفت های روز افزون تکنولوژی و افزودن قابلیت های خاص موبایل های هوشمند باعث شده مردم کل دنیا تمامی کارهای خود را اعم از خرید ، کارهای بانکی ، تبلیغات ، فروش و پرداخت قبض و بسیاری از کارهای مرتبط با شغل خود را از طریق گوشی های هوشمند انجام دهند.

این که بسیاری از گوشی های هوشمند انجام بسیاری از کارها را تسهیل کرده اند باعث شده است نفرات زیادی متقاضی خرید گوشی های هوشمند باشند.

بدیهی است هر چه میزان تقاضا برای خرید انواع گوشی ها بیشتر شود میزان تقاضا برای تعمیر آن ها نیز طبیعتا بیشتر خواهد بود، بسیاری از افراد گوشی خود را زمین می اندازند که این باعث شکستن ال سی دی یا آسیب دیدن تاچ اسکرین آنها می شود، علاوه بر این موضوعات ظاهری قطعات مختلفی همانند بلندگو ، دوربین، باتری و غیره نیز ممکن است در اثر ضربه آسیب ببیند.

علاوه بر مشکلات سخت افزاری می توان گفت مشکلات نرم افزاری زیادی هم وجود دارد که تعمیرکاران موبایل باید به آن ها نیز رسیدگی کنند.

 

 

 

خیلی از کارآموزان از ما می پرسند که آیا بعد از اتمام دوره من میتوانم درآمد داشته باشم؟

شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد آیا با استفاده از خدمات آموزشی تعمیرات موبایل، میتوان درآمد خوبی داشت؟

هر فردی که اکنون به عنوان یک فرد بالغ شناخته می شود حداقل یک دستگاه تلفن همراه دارد. موبایل ها به صورت روزانه و دائم توسط ما استفاده می شود و با توجه به همین آمارها متوجه خواهید شد که روزانه ممکن است چندین تلفن همراه در سراسر کشور به تعمیر نیاز داشته باشد.

همین مورد نشان می دهد که بازارکار تعمیرات موبایل تا چه حد پرطرفدار و از همه مهم تر پر درآمد است. شما زمانی می توانید در این بازار حرفی برای گفتن داشته باشید که مهارت های کامل تعمیرات موبایل را فرا گرفته باشید.

تنها با این شرایط می توانید در علم تعمیرات موبایل تمامی مهارت های لازم را داشته باشید و می توانید در این زمینه هر تعمیر و عیب یابی که برای شما مراجعه شود به راحتی می توانید انجام دهید و درآمد کافی داشته باشید.

بیایید باهم بررسی کنیم که دوره آموزشی تعمیرات موبایل در آموزشگاه کاف چه مهارت هایی را به شما یاد خواهد داد، و شما چگونه می توانید با استفاده از این مهارت ها، وارد بازار کار شوید.

در دوره آموزشی تعمیرات موبایل آموزشگاه کاف، چه مهارت هایی را فرا می گیرید؟

شناخت مهارت های گوناگونی که در دوره آموزش صفر تا صد تعمیرات تلفن همراه به شما آموزش داده می شود، تا شما با دید باز و با بررسی دقیق به انتخاب یک دوره آموزشی بپردازید.

مزایای شرکت در دوره های آموزشی آموزشگاه کاف در تبریز

تسلط و شناخت کامل به اجزای موبایل و نحوه تعمیر آنها:

یکی از مهارت های متفاوتی که در این دوره آموزشی به شما یاد خواهیم داد این است که ساختار گوشی و بررسی وظایف قطعات مختلف موبایل و نحوه تعمیر یا در برخی موارد تعویض آن را بدانید، این مهارت یکی از اصلی ترین مواردی است که یک تعمیرکار موبایل باید بداند تا بتواند در آینده از آن بهره ببرد.

شناخت کامل ساختار متفاوت موبایل

شما به عنوان فردی که می خواهید به شغل تعمیرات موبایل بپردازید باید در دوره آموزشی تعمیرات موبایل تمامی موبایل های موجود در بازار و ویژگی های هر کدام را بشناسید. این مورد به شما در زمینه عیب یابی و برطرف کردن عیب آن کمک می کند.

برای مثال آشنایی با پارامترهایی که می توانند نقاط ضعف و قوت دوربین ها را نشان دهند، آشنایی به علت های شایع خرابی انواع مدل های گوشی و....

تسلط بر سخت افزار و نرم افزار موبایل

در سخت افزار موبایل باید به این مورد توجه داشته باشید که کوچک ترین اشتباه شما با ضرر مالی مواجه خواهد بود پس باید در هنگام انجام تعمیرات سخت افزاری بیشتر مراقب و حواس جمع باشید تا متضرر نشوید.

نحوه باز و بست کردن موبایل و بررسی تشخیص مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری آن از جمله سرفصل های آموزشی دوره تعمیرات موبایل درتبریز می باشد، به شما آموزش داده می شود که شما بتوانید تشخیص دهید مشکل از کدام بخش موبایل است، این موضوع تاثیر بسیار زیادی در مهارت تعمیر شما خواهد داشت.

توانایی تعمیر انواع موبایل بدون در نظر گرفتن برند

از دیگر مهارات هایی که در دوره آموزشی تعمیرات موبایل صفر تا صد فرا خواهید گرفت،‌نحوه تعمیر انواع گوشی های متفاوت است. یعنی شما در یک دوره آموزشی تمامی برند های سامسونگ ، ال جی ، هواوی ، اپل و .... را به طور کامل یاد بگیرید و بتوانید بدون هیچ مشکلی آن ها را تعمیر کرده و به مشتری خود تحویل دهید. قوانین و نحوه عیب یابی و تعمیر انواع گوشی های موجود در بازار کار به طور کامل توسط اساتید آموزشگاه کاف به شما آموزش داده خواهد شد.

تعمیرات تخصصی نرم افزاری

ما به شما گفتیم که در دوره آموزشی تعمیرات موبایل به شما ایرادانت نرم افزاری و حل آن را خواهیم گفت اما فقط به این موضوع افاقه نخواهیم کرد در این  دوره آموزشی ما به شما یاد خواهیم داد که چگونه بدون پاک شدن اطلاعات گوشی قفل آن را باز کنید و نحوه بکاپ گیری و کپی گرفتن از اطلاعات داخل تلفن همراه و... نیز جزء مواردی است که شما آموزش خواهید دید.

دقت و توجه داشته باشید که تعمیرات گوشی صرفا تعمیرات سخت افزاری نیست شما گاها مواردی خواهید داشت که ممکن است فقط ایراد نرم افزاری باشد و با یک عیب یابی سریع بتوانید مشکل گوشی مشتری خود را رفع کنید.

آشنایی به ابزارآلات مهم در زمینه تعمیرات گوشی

از دیگر سرفصل های این دوره، شناخت  ابزارهای مهم و حیاتی و نحوه کار با هر کدام است. شما به عنوان یک تعمیرکار برای پیش بردن روند تعمیر به ابزارهای گوناگونی نیاز دارید که نحوه کار با آنها از اهمیت زیادی برخوردار است.

توجه داشته باشید که در دوره آموزشی تعمیرات موبایل کاف سرفصل های آموزشی تنها به مواردی که ما در اینجا درباره آنها صحبت کردیه ایم محدود نمی شود، مهارت های مختلفی مانند کار با منبع تغذیه ، کار با مولتی متر، نقشه خوانی، رفع ایراد آنتن ،‌صوت ، تصویر ، لایت، دوربین و ...... جزو آن دسته از مشکلاتی می باشد که به صورت حرفه ای و تخصصی در کاف به شما آموزش خواهیم داد.

ارائه لوازم و تجهیزات اختصاصی برای هر کارآموز

آموزشگاه فنی و حرفه ای تعمیرات پکیج کاف در دوره های خود برای هر کارآموز یک پک کامل از ست تعمیراتی ارائه میدهد.

این ست تعمیراتی شامل لوپ ، هیتر، هویه ، منبع تغذیه ، مولتی متر و ست تعمیراتی اعم از پنس ، هولدر، پد نسوز، هولدر، اسپاتولف خمیر قلع ، سیم قلع ، قلع کش و ابزات دیگر که برای هر تعمیرکار نیاز می باشد.
کاف همانند سایرین عمل نمی کند چون کیفیت آموزشی شعار ما نیست برند ماست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فروش لوازم و تجهیزات مصرفی برای کارآموزان

ما با فروش لوازم و تجهیزات تعمیراتی با کیفیت و اورجینال به قیمت فاکتور و شرایط اقساطی،  توانسته ایم بخش عظیمی از هزینه های کارآموزان را کاهش دهیم.

دقت داشته باشید که تجهیزات تعمیراتی فیک زیادی در بازار وجود دارد که ممکن است در هنگام خرید شما متوجه اصل موضوع نباشید و با خرید آن با ضرر مواجه شوید.

بهتر است دوره آموزشی را در کجا آموزش ببینیم؟

در حال حاضر آموزشگاه های زیادی وجود داردند که در زمینه آموزش تعمیرات موبایل فعالیت می کنند، اما ضروری است که بدانید تنها آموزشگاه کاف با تجهیزات مدرن و به روز ، سرفصل های به روز، بیشترین درصد قبولی، کمترین هزینه و از همه مهم ترین بهترین اساتید در تبریز فعالیت می کند.
تدریس تمام دوره های آموزشی سخت افزار موبایل توسط جناب آقای مهندس علائی که موسس و بنیان گذار آموزشگاه کاف می باشند تدریس می شود و مهم است که بدانید قطعا در پیشرفت شما و خروجی کارآموز تلاش بیشتری خواهند کرد چراکه تنها آموزشگاه کاف در تبریز توانسته است به لطف ایشان ، در تبریز برند آموزشی تعمیرات موبایل شود.

پشتیبانی نامحدود و تدریس اصول و فنون شروع کار نیز توسط استاد نمونه کاف به شما آموزش داده خواهد شد.

ارائه مدرک بین المللی و فنی و حرفه ای
در جامعه کنونی داشتن مدرک به ضروری ترین امر تبدیل شده است. مدرک فنی و حرفه ای یکی از معتبرترین مدارکی است که می توان با آن وارد بازار کار شد.

مدرک فنی و حرفه ای به شما در زمینه دریافت پروانه کسب و وام اشتغال نیز کمک خواهد کرد.

شما با دریافت مدرک می توانید به صورت قانونی کار و فعالیت خود را آغاز کنید و در واقع دریافت این مجوز به شما می کند تا به عنوان یک تعمیر کار متخصص شناخته شوید و روند اعتماد سازی نیز توسط مشتریان راحت تر طی شود.

پس پیشنهاد و توسیه ما به شما این است که قبل از هر گونه خدمات آموزشی به این موضوع توجه فرمایید که دریافت مدرک فنی و حرفه ای بسیار مهم است.

اساتید خبره و کارآزموده

بسیار مهم است که بدانید اساتید مهم ترین و تاثیرگذارترین عامل در روند یادگیری شما می باشند. در آموزشگاه کاف از خبره ترین مدرسین بهره گرفته می شود که علاوه بر آشنایی با متدهای جدید در بازار کار نیر فعالیت دارند که می توانید در این زمینه از آنها راهنمایی بگیرید. این اساتید دارای مدرک فنی و حرفه ای و مربی گری از اداره کل آموزش فنی و حرفه ای می باشند.

پشتیبانی حین دوره و پس از اتمام دوره

اساتید کاف در طول دوره برای افرادی که مشغول به کار در مغازه های  سطح شهر در حال فعالیت هستند پشتیبانی حین دوره و به افرادی که پس از اتمام دوره فعالیت خود را آغاز می کنند پشتیبانی خواهند داد. بنا بر این پس از اتمام دوره، ارتباط شما با ما قطع نخواهد شد بلکه از آموزش تا اشتغال لحظه به لحظه در کنارتان خواهیم بود.

 

 

 

kafedu1400
kafedu1400

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋