pouriaaanar12

pouriaaanar12

بهترین روش ها برای خرید بلیط هواپیما ارزان خارجی در سال 2022

خرید بلیط هواپیما ارزان به ویژه در سفرهای خارجی تاثیر زیادی بر هزینه های شما دارد. اینکه چگونه می توان برای سفر خارجی بلیط ارزان خریداری کرد نیازمند بررسی های دقیق از چندین روز قبل می باشد. اما ما در این مقاله راهنمای کاملی را اورده ایم که می توانید در کوتاه ترین زمان و بدون دردسر، بلیط ارزان را برای مقصد خود انتخاب کنید.

افسانه های بلیط هواپیما ارزان را نادیده بگیرید

اولین چیزی که در مورد یافتن یک پرواز ارزان باید بدانید این است که هیچ ترقند جادویی برای انجام این کار وجود ندارد. افسانه های زیادی در اینترنت در مورد چگونگی پیدا کردن بلیط هواپیما ارزان خارجی وجود دارد. در واقع، احتمالاً در جستجوی خود برای یافتن بهترین پیشنهاد پرواز با تعداد زیادی از آنها برخورد کرده اید! در اینجا رایج ترین مواردی ذکر شده اند که 100٪ درست نیستند:

خرید بلیط هواپیما در روز سه شنبه (یا هر روز خاص دیگری برای آن موضوع) ارزان تر نیست.

هیچ مدرکی وجود ندارد که جستجوی ناشناس منجر به یافتن پروازهای ارزان‌تر شود.

تاریخ دقیق یا دوره زمانی خاصی برای رزرو بلیط هواپیما وجود ندارد.

تاریخ و زمان مناسب برای بلیط هواپیما ارزان

قیمت بلیط هواپیما بسته به روز هفته، زمان سال و تعطیلات پیش رو مانند کریسمس، شب سال نو، شکرگزاری یا ایام دیگر بسیار متفاوت است. آگوست ماه بزرگی برای سفر به اروپا است و همه می خواهند در زمستان به مکانی گرم بروند یا زمانی که مدرسه ها تعطیل می شوند به سفر بروند. به طور خلاصه، اگر قرار است زمانی که همه در حال مسافرت هستند بلیط بخرید، هزینه بلیط شما بیشتر خواهد بود. سعی کنید در تاریخ های خود انعطاف پذیر باشید.

اگر می خواهید سفر ارزان به پاریس داشته با شد، در بهار یا پاییز زمانی که افراد کمتری از آن بازدید می کنند و بلیط هواپیما ارزان تر است، به پاریس بروید. بهترین راه حل، پرواز خارج از فصل است. تاریخ های جایگزین را جستجو کنید تا بتوانید در بهترین روز سرمایه گذاری کنید. هرچه برنامه های شما سفت و سخت تر باشد، احتمال کمتری برای یافتن بلیط هواپیما ارزان وجود دارد.

علاوه بر این، تقریباً همیشه پرواز در وسط هفته ارزان‌تر از تعطیلات آخر هفته است، زیرا اکثر مردم در تعطیلات آخر هفته سفر می‌کنند و خطوط هوایی قیمت‌های خود را در آن زمان افزایش می‌دهند. اگر بعد از تعطیلات مهم سفر کنید، قیمت ها ارزان تر است. پروازهای صبح زود یا اواخر شب نیز ارزان تر هستند، زیرا افراد کمتری تمایل به سفر دارند.

تخفیف های دانشجویی برای بلیط هواپیما ارزان

اگر دانشجو هستید (یا زیر 26 سال)، تخفیف های زیادی برای شما وجود دارد. معمولاً می توانید قیمت هایی را با 10-20٪ تخفیف از کرایه استاندارد پیدا کنید. آژانس های مسافرتی مانند Flight Center و Student Universe می توانند به شما کمک کنند تا یک بلیط هواپیما ارزان پیدا کنید. آنها را نادیده نگیرید!

علاوه بر این، به خاطر داشته باشید که بیشتر تخفیف های دانشجویی به شرکای خطوط هوایی منتقل می شود. به عنوان مثال، لوفت هانزا یک تخفیف دانشجویی ارائه می دهد، به این معنی که می توانید از این تخفیف در خطوط هوایی شریک مانند Swiss Airlines و Austrian Airlines استفاده کنید. این به شما این امکان را می دهد که ضمن خرید بلیط هواپیما ارزان، مقصدهای دورتری نیز بروید.

 

 

خطوط هوایی را با یکدیگر مقایسه کنید

وقتی مستقیماً یک شرکت هواپیمایی را جستجو می کنید، فقط می‌توانید با آن خط هوایی و هر شرکت هواپیمایی شریکی که دارد پرواز کنید. این بدان معناست که گزینه های شما برای یافتن برنامه سفر عالی یا صرفه جویی در هزینه محدود خواهد بود.

اگر به دنبال صرفه جویی بیشتر هستید، سعی کنید بلیط خود را در خطوط هوایی جداگانه رزرو کنید. به عنوان مثال، اگر از نیویورک به پاریس پرواز می کنید، ممکن است توقفی در لندن داشته باشید. رزرو هر دو قسمت به عنوان یک بلیط ساده خواهد بود، اما به احتمال زیاد باعث صرفه جویی در هزینه شما نخواهد شد.

pouriaaanar12
pouriaaanar12

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋