لبوبو در یک سال اخیر به نماد مُد و سبک زندگی نسل زد تبدیل شده و خرید آن در ایران به تب شدیدی رسیده است.
هفت صبح: لبوبو در یک سال اخیر به نماد مُد و سبک زندگی نسل زد تبدیل شده و خرید آن در ایران به تب شدیدی رسیده است.
طبق آمار غیررسمی، بیش از یکمیلیون نفر این عروسک را تهیه کردهاند و هزینهای حدود ۸۰۰ میلیارد تومان صرف آن شده است.
در این بین تحقیقات دفتر مالکیت فکری بریتانیا (IPO) نشان میدهد نسخههای تقلبی این اسباببازیها وارد بازار شده که حاوی مواد شیمیایی مضر میباشد و خطر خفگی برای کودکان را به دنبال دارند.
پاسخ ها