پونه یاری

پونه یاری

اسیر فلسفه و تاریخ.. و متخصص در پیدا کردن جواب سوالات سخت
توسط ۲ نفر دنبال می شود

آمریکا اوکراین را پشت سر گذاشت!

سخنگوی شورای امنیت ملی اعلام کرد: بودجه دولت واشنگتن برای کمک نظامی به اوکراین تمام شده است و کنگره آمریکا باید منابع مالی بیشتری را تایید کند.

باشگاه خبرنگاران: سخنگوی شورای امنیت ملی اعلام کرد: بودجه دولت واشنگتن برای کمک نظامی به اوکراین تمام شده است و کنگره آمریکا باید منابع مالی بیشتری را تایید کند.

آمریکا پشت اوکراین را خالی کرد!

باوجود اعلام آخرین کمک نظامی-مالی آمریکا به اوکراین در سال ۲۰۲۳ میلادی، مقام‌های ارشد واشنگتن از ته کشیدن منابع مالی این کشور برای کمک‌های بیشتر به کی‌یف خبر می‌دهند.

«جان کربی» هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز (پنجشنبه) اذعان کرد که آمریکا دیگر بودجه‌ای ندارد که بخواهد به حمایت از اوکراین ادامه داد.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، کربی در این‌باره توضیح داد: «رئیس جمهور [جو بایدن] آخرین بسته [کمک‌های نظامی به اوکراین]را امضا کرد که برای تأمین آن بودجه داشتیم و تمام. اکنون [کنگره]باید [منابع مالی بیشتری]را تایید کند تا بتوانیم به حمایت از اوکراین ادامه بدهیم».

وی با بیان اینکه آخین بسته کمکی به اوکراین که توسط بایدن در تاریخ ۲۷ دسامبر سال گذشته میلادی امضا شد، هنوز به صورت کامل به کی‌یف ارائه نشده و تکمیل آن ممکن است چند هفته زمان ببرد.

شکست‌های پی در پی عملیات‌های تهاجمی نظامیان اوکراین علیه روسیه در حالی است که رژیم کی‌یف با طرح این ادعا که حمله روس‌ها به کشورش به‌مثابه اقدام علیه کل اروپاست، تاکنون صد‌ها میلیارد دلار کمک نظامی از کشور‌های غربی جلب کرده است.

پیش از این وزارت دفاع روسیه ضمن اشاره به دفع حداقل ۱۱ حمله ارتش اوکراین به مواضع نیرو‌های این کشور، گفت که بیش از ۷۰۰ نظامی کی‌یف نیز در یک روز از پای درآمدند. 

 

پونه یاری
پونه یاری اسیر فلسفه و تاریخ.. و متخصص در پیدا کردن جواب سوالات سخت

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋