السا شریفی نیا

السا شریفی نیا

جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی
توسط ۲ نفر دنبال می شود

پیش بینی بورل در مورد نتیجه جنگ اوکراین

بورل در جریان سفر به واشنگتن به خبرنگاران گفت، نتیجه درگیری در اوکراین در بهار و تابستان امسال مشخص خواهد شد، بنابراین غرب نباید کمک نظامی خود به دولت کی‌یف را به تعویق بیاندازد.

خبرگزاری ایسنا: بورل در جریان سفر به واشنگتن به خبرنگاران گفت، نتیجه درگیری در اوکراین در بهار و تابستان امسال مشخص خواهد شد، بنابراین غرب نباید کمک نظامی خود به دولت کی‌یف را به تعویق بیاندازد.

پیش بینی بورل درباره نتیجه جنگ اوکراین

جوزپ بورل رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: بهار و تابستان در مورد جنگ اوکراین تصمیم‌گیری می‌شود.

وی در جریان گفت‌وگو با سیاستگذاران آمریکایی به پیامدهای احتمالی پیروزی روسیه پرداخت و گفت که مسکو به همین جا ختم نمی‌شود.

رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا همچنین با بیان اینکه ماه‌های آتی تعیین کننده هستند، گفت: هر کاری می‌خواهیم انجام دهیم، باید همین الان و سریع انجامش دهیم. این برای ما صادق است. باید سرعت بگیریم. ما باید حمایت خود را افزایش دهیم تا بیشتر و سریعتر انجام دهیم. به همین دلیل ظرفیت‌های دفاعی صنعتی خود را افزایش می دهیم. این روش برای ایالات متحده نیز صدق می‌کند.

بورل ادامه داد: بسیاری از تحلیل‌ها انتشار یک حمله بزرگ از سوی روسیه را در تابستان دارند و اینکه اوکراین نمی تواند تا نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ‌آمریکا منتظر بماند.

این دیپلمات اروپایی معتقد است که موفقیت روسیه در اوکراین عواقب بزرگی برای آمریکا و سیستم اتحادهای ساخته شده در اطراف ایالات متحده و اروپا خواهد داشت. تحت این سناریو، هیچ کشوری دیگر نمی‌تواند مطمئن باشد که ایالات متحده برای کمک به هر متحدی که مورد حمله قرار می‌گیرد، وارد عمل شود.

 

السا شریفی نیا
السا شریفی نیا جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋