پونه یاری

پونه یاری

اسیر فلسفه و تاریخ.. و متخصص در پیدا کردن جواب سوالات سخت
توسط ۲ نفر دنبال می شود

آیا گرگ ایرانی در مقابل این غول شانسی دارد؟

سامسون داودا با حضور خود در فیت گیمز ۲۰۲۳، نشان داد از آمادگی کامل برای مستر المپیا برخوردار است.

خبرورزشی: سامسون داودا با حضور خود در فیت گیمز ۲۰۲۳، نشان داد از آمادگی کامل برای مستر المپیا برخوردار است.​

گرگ ایرانی در مقابل این غول شانسی دارد؟

 ساسمون داودا با سرعت زیادی در حال رشد در بخش آزاد رقابت‌های بدنسازی است و به پیشرفت‌هایش ادامه می‌دهد. این بدنساز نیجریه‌ای هفته گذشته با حضور به عنوان مهمان افتخاری در مسابقات فیت گیمز ۲۰۲۳ آمریکا و فیگورگیری در این رویداد، طرفدارانش را شگفت زده کرد. داودا نشان داد که حدود ۱۴۸ کیلوگرم وزن دارد و برای رقابت در مسابقات پیش‌رو آمادگی خوبی دارد.

داودا می‌داند که درک لانسفورد را به عنوان نایب قهرمان و هادی چوپان را به عنوان قهرمان مستر المپیا ۲۰۲۲ در پیش دارد و در مواجهه با آنها کار آسانی نخواهد داشت. داودا در مصاحبه با «Muscular Development» عنوان کرده است که تنها راهکاری که می‌تواند او را به قهرمانی مستر المپیا برساند، تقویت عضلات کمر است. اگر آخرین حضور او برای فیگورگیری به عنوان مهمان در فیت گیمز ۲۰۲۳ نشانه پیشرفت او باشد، به نظر می‌رسد داودا در شرایط مطلوبی قرار دارد تا در مستر المپیا ۲۰۲۳ عملکرد خوبی داشته باشد.

سامسون داودا در ماه می در پیتسبورگ پرو سال ۲۰۲۳ شرکت کرد و در کنار برخی از چهره‌های مطرح این ورزش از جمله نیک واکر، درک لانسفورد، هانتر لابرادا، بیگ رامی، شان کلاریدا و…به عنوان مهمان فیگورگیری کرد. بعد از این رویداد بود که بسیاری از طرفداران بدنسازی به این جمع بندی مشترک رسیدند که سامسون داودا و درک لانسفورد شانس‌های اصلی قهرمانی مستر المپیا هستند.

گرگ ایرانی در مقابل این غول شانسی دارد؟

پونه یاری
پونه یاری اسیر فلسفه و تاریخ.. و متخصص در پیدا کردن جواب سوالات سخت

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋