پول اکسین

پول اکسین

فروش تجهیزات استخر،سونا و جکوزی

فروش تجهیزات استخر

ممکن است شما ندانید که برای راه اندازی استخر باید از چه تجهیزاتی استفاده کنید و ندانید که خرید کدامیک تجهیزات استخر الزامی است. البته بسیاری از افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند نیز با تمام تجهیزات استخر خانگی آشنایی ندارند، بنابراین در این مقاله با تجهیزات استخر آشنا می‌شوید. در استخر‌ها از تجهیزات نظافتی و گرم کننده آبی و تفریحی و… استفاده می‌شود تا همواره نظافت آب و گرمایش آن حفظ بماند. همچنین برای تفریحات آبی نیز از تجهیزات جانبی مختلفی استفاده می‌شود. توجه نمایید برای خرید این تجهیزات باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. در ادامه با موضوعاتی که هنگام خرید یا فروش تجهیزات استخر به آنها نیاز داریم اشاره می‌کنیم.

 

تجهیزات مورد نیاز در استخر

فروش تجهیزات استخر شامل انواع تجهیزات همچون فیلتر شنی، کلر زن، پمپ تصفیه استخر، جاروی استخر است که به منظور بهبود کیفیت انجام می‌گیرد. در درجه اول به منظور ماندگار ماندن کیفیت آب در مدت زمان طولانی‌تر این تجهیزات استفاده می‌شود. همچنین امروزه تعویض کردن آب استخر به دوره‌های یک ساله محدود شده است، چرا که در این عملیات از بهترین تجهیزات و دستگاه‌های استخر استفاده می‌شود. 

تجهیزات مورد نیاز برای نظافت و گرم کردن استخر از تجهیزات بهینه و موثر در کیفیت آب استخر‌ها می‌باشند. تجهیزات جانبی استخر شامل دستگیره‌ها، چراغ و آبنما‌ها و… هستند. این دستگاه‌ها یک مجموعه از تجهیزات و سیستم استخر می‌باشند.

مهم‌ترین ملزومات استخر‌ها

از مهم‌ترین ملزومات در استخر‌ها می‌توان به فیلتر تصفیه استخر و پمپ آن اشاره کرد. همچنین استفاده از تجهیزات آبرسانی اهمیت بسیار بالایی دارد که می‌توان به پمپ آب اشاره کرد. برای آبرسانی به استخر‌ها از پمپ استفاده می‌شود تا آب را به استخر منتقل کند. استفاده از این تجهیزات ضروری بوده و در کنار آن باید برای تکمیل فرایند آبرسانی از سایر تجهیزات مرتبط نیز استفاده کرد. پمپ آب استخر را به درون لوله‌ها مکش می‌کند و آب استخر توسط فیلتر شنی که درون لوله‌ها گذاشته شده است به طور کامل تصفیه می‌شود. بعد از تصفیه آب توسط فیلتر شنی پمپ مجددا آب را درون استخر پمپاژ می‌کند. امروزه فروش تجهیزات استخر مانند پمپ و دستگاه‌های تصفیه آب افزایش یافته است.

 

اهمیت خرید تجهیزات استخر

استفاده کردن از این تجهیزات ضروری استخر مانند پمپ آب و فیلتر شنی اهمیت بالایی در جهت جلب و کسب رضایت شناگران دارد. با استفاده از این تجهیزات در کمترین زمان می‌توان آب استخر را شفاف و زلال کرد، به طوری که بتوان نقش و نگار‌های کف استخر را مشاهده نمود. از تعدادی از تجهیزات استخر برای گرمایش آب استخر و محیط استخر استفاده می‌شود و بسیاری از تجهیزات در آب‌های سرد و گرم متفاوت است. البته استفاده از همه تجهیزات استخر ضروری نیست و شما می‌توانید برای سرگرم کردن شناگران از این تجهیزات جانبی استفاده کنید.

برای این که استخری با امکانات و شرایط بالا برای شناگران فراهم کنید باید از این تجهیزات استفاده نمایید. توجه کنید که خرید این گونه از محصولات باید متناسب با ابعاد استخر به صورت استاندارد انجام گیرد. برای اینکه جان شناگران حفظ بماند باید از تجهیزات نامبرده شده و سایر تجهیزات مرتبط استفاده کنید.

 

فیلتر کارتریج

از دیگر محصولات ضروری که باید در استخر‌ها استفاده شود فیلتر کارتریج می‌باشد. این تجهیزات نقش حیاتی و حساسی در عملکرد استخر دارند. در صورتی که شما آب استخر را به طور مرتب تعویض نکنید در آب استخر ذرات ریزی ایجاد می‌شود که شما می‌توانید به راحتی با چشم ذرات ریز را مشاهده کنید. برای از بین بردن ذرات ریز در آب باید از فیلتر کارتریج استفاده کنید. فیلتر کارتریج می‌تواند ذرات ریز موجود در آب را جذب خود کند و آب استخر را شفاف و زلال نماید. فیلتر کارتریج بر روی لوله‌های نصب می‌شود تا ذرات موجود در آب از بین برود و آب به صورت زلال و شفاف درون استخر منتقل شود.

 

سختی گیر آب

میزان سختی آب در مناطق مختلف متفاوت است امروزه برای اینکه سختی آب را از بین ببرند از دستگاه سختی گیر آب استفاده می‌کنند. معمولاً برای مصارف عمومی و استخر‌ها از آب‌هایی که درجه سختی آن‌ها بسیار بالا استفاده نمی‌شود. بعد از اینکه املاح اضافی و سختی آب را از بین بردند و آبی زلال و شفاف به وجود آمد از آن برای آبتنی در استخر‌ها استفاده می‌شود. برای حذف رسوبات و بهبود کیفیت آب خرید این گونه از تجهیزات ضروری بوده و در تمام استخرها با سختی آب کم یا زیاد باید از این تجهیزات استفاده شود تا بر روی دیواره‌های استخر رسوبات نفوذ نکنند. امروزه به منظور بهینه سازی استخر‌ها از این تجهیزات استفاده می‌شود، بنابراین میانگین فروش تجهیزات استخر رو به افزایش است.

 

دستگاه ازون زن و پمپ تزریق کلر

دستگاه ازون زن و تزریق کلر از دیگر تجهیزات ضروری در استخر‌ها می‌باشد که باید برای جلوگیری از آلوده شدن آب از این تجهیزات استفاده کرد. این تجهیزات به منظور ضدعفونی کردن آب استفاده می‌شوند. کلر توسط دستگاه و پمپ تزریق کلر به آب تزریق می‌شود تا آلودگی‌ها و کثیفی‌های آب از بین برود. در واقع تمام حشرات و میکروب‌های میکروارگانیسم و سایر عوامل بیماری زایی که در آب وجود دارند با تزریق کلر از بین می‌روند.

دستگاه ازون زن نیز جایگزین دستگاه پمپ تزریق کلر است که عوارض کمتری نسبت به پمپ تزریق کلر دارد، به همین منظور میزان فروش تجهیزات استخر افزایش یافته است.

 

نتیجه گیری

در این مقاله اطلاعاتی در مورد خرید و فروش تجهیزات استخر ارائه دادیم، همچنین تجهیزات مورد نیاز استخر را بیان کردیم. توجه کنید که این تجهیزات تنوع وسیعی دارند و تنها به تجهیزاتی که گفته شد خلاصه نمی‌شوند، چرا که در برند و مدل‌های مختلفی تولید شده اند. قیمت تجهیزات استخر نیز براساس درجه کیفیت محصولات متنوع است. تهیه تجهیزات استخر روباز به بهبود کیفیت آب استخر‌ها بسیار کمک می‌کند و باعث افزایش کارایی محیط استخر می‌شود. با استفاده از این تجهیزات به راحتی می‌توانید بستری مناسب و بهداشتی و با امکانات عالی فراهم کنید.

 

پول اکسین
پول اکسین فروش تجهیزات استخر،سونا و جکوزی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋